Pristatymai

Bendravimo su klientais ypatumai

9.4   (3 atsiliepimai)
Bendravimo su klientais ypatumai 1 puslapis
Bendravimo su klientais ypatumai 2 puslapis
Bendravimo su klientais ypatumai 3 puslapis
Bendravimo su klientais ypatumai 4 puslapis
Bendravimo su klientais ypatumai 5 puslapis
Bendravimo su klientais ypatumai 6 puslapis
Bendravimo su klientais ypatumai 7 puslapis
Bendravimo su klientais ypatumai 8 puslapis
Bendravimo su klientais ypatumai 9 puslapis
Bendravimo su klientais ypatumai 10 puslapis
Bendravimo su klientais ypatumai 11 puslapis
Bendravimo su klientais ypatumai 12 puslapis
Bendravimo su klientais ypatumai 13 puslapis
Bendravimo su klientais ypatumai 14 puslapis
Bendravimo su klientais ypatumai 15 puslapis
Bendravimo su klientais ypatumai 16 puslapis
Bendravimo su klientais ypatumai 17 puslapis
Bendravimo su klientais ypatumai 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Bendravimo su klientais ypatumai

Bendravimo su klientais ypatumai

  • Daugiau nei 75% klientų tęs santykius su įmone net ir tada, kai ji padarys klaidą, jei komunikacija bus puiki.
  • Jie taip pat rekomenduos ją kitiems, taip be vargo pritraukdami daugiau klientų.
  • Ištikimų klientų bazė gali suteikti jums rekomendacijų ir taip pat padėti jums pritraukti daugiau klientų, nes 72 % jų dalinsis savo patirtimi su šešiais ar daugiau žmonių.
  • Efektyvus bendravimas su klientais stiprina pasitikėjimą, skatina ilgalaikius santykius ir padeda laiku nustatyti ir išspręsti bet kokias problemas.

Klientų tipai: kaip tinkamai bendrauti su kiekvienu

  • Pirmasis klientų tipas – „skubantieji“
  • Kaip atpažinti: Tokius klientus atpažinti itin lengva, jie nuolat skundžias, kad skuba, neturi laiko, neretai vienu metu užsiima keletu darbų (pavyzdžiui renkasi prekę ir tuo pat metu kalba telefonu).
  • Kaip bendrauti: Bendraujant su šio tipo klientais, svarbu mokėti prisitaikyti prie jų greito tempo, jei apie prekę, kuriuo jis domisi, imsite kalbėti ilgai, monotoniškai, nagrinėjant iki pačių smulkmenų – greitai išvesite klientą iš kantrybės. Stenkitės kalbėti greitai, trumpais sakiniais, akcentuojant pagrindines savybes, kurios klientui bus naudingos. Jokiu būdu šiam klientui neparodykite savo pasipiktinimo, jei jis jus nuolat ragins, skubins ir t.t.

Klientų tipai: kaip tinkamai bendrauti su kiekvienu

  • Antrasis klientų tipas – „konservatoriai“
  • Kaip atpažinti: šiems klientams bet kokios inovacijos, naujienos, patobulinimai kelia nepasitikėjimą. Jie pasitiki tik senomis, laiko patikrintomis prekėmis ir paslaugomis.
  • Kaip bendrauti: su šiais klientais bendrauti yra gana sudėtinga, nes jie turi savo kategorišką nuomonę ir nėra linkę jos keisti. Renkantis prekę, ypač jei pirkinys nėra jam įprastas, greičiausiai iš pirmo karto nepirks. Daug domėsis, apsilankys kelis kartus pas jus pasikonsultuoti it t.t. Tačiau jokiu būdu nerodykite savo susierzinimo, nekritikuokite jo mąstymo ar nuomonės, o tiesiog atskleiskite geriausius prekės aspektus, kuo jam tai bus naudinga. Nors su šiais klientais turėsite įdėti itin daug darbo, tačiau kai užsidirbsite jų pasitikėjimą, turėsite tikrai lojalius klientus.

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1409 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Skaidrės (.ppt)
Apimtis
18 psl., (1409 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos pristatymas
  • 18 psl., (1409 ž.)
  • Skaidrės 369 KB
  • Įkeltas: 2024 m.
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt