Paieška » Verslo planas
"Verslo planas" -
Ekonomika - Diplominis
Verslo planas.
Verslo aprašymas.
Verslo srities aprašymas.
Verslo idėjos aprašymas.
Verslo tikslai, vidinės veiklos organizavimas.
Paslaugos aprašymas.
Marketingas.
Rinkos apžvalga.
Konkurencijos analizė.
Marketingo planas.
Kainodaros strategija.
Reklama ir rėmimas.
Paslaugos teikimas.
Įmonės vykdomų darbų aprašymas.
Verslo vietos parinkimas.
Patalpos ir įrenginiai.
Transportas.
Personalo parinkimas.
Paslaugos teikimo savikaina.
Vadyba.
Organizacijos valdymo modelis ir stilius.
Organizacinė firmos struktūra.
Rizikos veiksniai.
Galimos problemos ir kliūtis.
Alternatyvi veikla.
Finansai.
Kapitaliniai įdėjimai ir jų panaudojimas.
Lūžio taško įvertinimas.
"Smulkaus ir vidutinio verslo skatinimo priemonės Europos Sąjungoje ir Lietuvoje" -
Ekonomika - Referatas
Savarankiškas makroekonomikos namų darbas - smulkaus ir vidutinio verslo skatinimo priemonės Europos Sąjungoje ir Lietuvoje.
Smulkaus ir vidutinio verslo reikšmė šalies ekonomikai.
Dabartinė smulkaus ir vidutinio verslo būklė Lietuvoje. Mažų ir vidutinių įmonių skaičiaus kaitos tendencijos.
Smulkaus ir vidutinio verslo sektoriaus veiklos rezultatyvumas.
Smulkaus ir vidutinio verslo skatinimo priemonės Lietuvoje.
"Verslo planas "Apranga"" -
Ekonomika - Kursinis darbas
Verslo planas. Verslo plano pavyzdys. Verslo planas taikomas AB "Apranga".
Darba sudaro: Verslo aprašymas, Verslo srities aprašymas, Verslo tikslai, Galimybės ir orentyrai, Produkto aprašymas,Marktingas, Rinkos apžvalga, Konkurencijos analizė, marketingo planas, Gamyba, Trumpas gamybos proceso aprašymas, Vietos analizė,
Patalpos ir įrengimai, Tiekėjai, Darbo jėga, Gamybos savikaina, Vadyba, Organizacinė firmos struktūra, Rizikos įvertinimas, Galimos problemos ir kliūtis, Finansai, Reikalingas kapitalas ir jo panaudojimas, Finansinių prognozių prielaidos, Finansinės ataskaitos, Nenuostolingumo analizė.
"Verslo planas "Duonos ir pyrago gaminių gamyba"" -
Ekonomika - Kursinis darbas
Verslo planas. Verslo aprašymas, Verslo srities aprašymas, Verslo tikslai, Galimybės ir orentyrai, Produkto aprašymas,Marktingas, Rinkos apžvalga, Konkurencijos analizė, marketingo planas, Gamyba, Trumpas gamybos proceso aprašymas, Vietos analizė, Patalpos ir įrengimai, Tiekėjai, Darbo jėga, Gamybos savikaina, Vadyba, Organizacinė firmos struktūra, Rizikos įvertinimas, Galimos problemos ir kliūtis, Finansai, Reikalingas kapitalas ir jo panaudojimas, Finansinių prognozių prielaidos, Finansinės ataskaitos, Nenuostolingumo analizė.
"Viešasis administravimas" -
Kita - Špera
Viešasis administravimas. Špera - konspektas.
1. Kas būdinga vadybiniam, teisiniam ir politin požiūriui į viešąjį administravimą, koks yra viešojo administravimo santykis su kitomis socialinių mokslų disciplinomis?
2. Viešojo intereso samprata ir viešojo sektoriausfunkcijosreguliavimas,perskirstymas,paskirstymas,institucijų formavimas,paslaugų teikimas?
3. Viešosios gėrybės
4. Kokias problemas nagrinėjo viešojo admin. klasikai? viešojo ad raida
5. Gulickas
6. Kas būdinga kontinentinės Europos viešojo administravimo tradicijai ir kuo ji skyrėsi nuo JAV viešojo administravimo?
7. Kaip nuo 18a. liberalizmo, konservatizmo ir socializmo idėjos veikė požiūrį į valstybę ir jos vaidmenį visuomenėje?
8. Kas būdinga požiūriui į biurokratiją ir valstybines institucijas pliuralistinėje, elitistinėje, korporatyvinėje, marksistinėje ir “naujosios dešinės” valstybės teorijose?
9. Kaip plėtojosi “gerovės valstybė” įvairiose šalyse nuo 19a. ir kokie yra skirtingi “gerovės valstybės” modeliai?
10. Pateikti viešosios politikos ir viešosios politikos analizės apibrėžimus.
11. Paaiškinti politikos formavimo procesus ir viešojo administravimo vaidmenį juose.
12. Kokie yra valstybinio rinkos reguliavimo tikslai ir priemonės?
13. Aptarti įvairias valstybinio reguliavimo sritis.
14. Aptarti valstybės paramos verslui formas ir verslo poveikio politikai būdus.
15. Argumentai už viešojo sektoriaus privatizavimą ir valstybinio rinkos reguliavimo mažinimą.
16. (Turime) aptarkite viešųjų paslaugų – švietimo, socialinių, sveikatos priezžiūros, kultūros, sporto ir kt. teikimą Lietuvoje.
17. Aptarti piliečių dalyvavimą valdyme ir viešųjų paslaugų teikimo būdus.
18. aptarkite NVO teisinį reglamentavimą Lietuvoje.
19. kokios yra į klientus orientuotos valdžios ir visuotinės kokybės vadybos požymiai?
20. Kas yra decentralizavimas, dekoncentravimas, centralizavimas, kokie yra valdymo decentralizavimo ir centralizavimo privalumai ir trūkumai?
21.(turime) kaip pasiskirsčiusios funkcijos tarp centrinės, regioninės ir vietos valdžios Lietuvoje?
22. (turime) Apibūdinkite savivaldybių valdymo institucijas Lietuvoje, jų sandarą ir įgaliojimus (tarybą, valdybą, merą)
23. (turime) kaip buvo įgyvendinama teritorinio valdymo reforma Lietuvoje 1990m.?
24. Kaip planuojamas ir sudaromas valstybės ir valstybės įstaigų biudžetas?
25. Kokios yra mokestinės ir nemokestinės pajamos į valstybės ir savivaldybių biudžetus Lietuvoje, kokie yra argumentai už vieno ar kito mokesčio sumažinimą ar padidinimą?
26. Kokios yra valstybės ir savivaldybių biudžetų išlaidos, kokie yra argumentai už biudžeto išlaidų padidinimą ar sumažinimą vienai ar kitai sričiai?
27. Kokie yra pagrindiniai nebiudžetiniai fondai ir kiti piniginiai ištekliai Lietuvoje?
28. Aptarti skirtingus viešųjų institucijų veiklos vertinimo kriterijus – veiksmingumą, efektyvumą, ekonomiškumą, teisėtumą ir teisingumą.
29. Kokios institucijos ir kaip vertina, kontroliuoja, prižiūri viešųjų institucijų veiklą?
30. Kokius organizacijų aspektus gali paaiškinti organizacijų teorijos?
31. Kaip viešąsias organizacijas aiškina žmogiškųjų ryšių, sistemų ir situatyvinės(kontigencinės)teorijos?
32. Kaip įvairios teorijos paaiškina vadovo vaidmenį ir vadovavimą viešosiose organizacijose?
33. Aptarti viešųjų organizacijų personalo valdymo etapus?
34. Aptarti personalo valdymo teisinį reglamentavimą Lietuvos valstybės tarnyboje.
35. Kokie yra valstybės tarnautojų gero elgesio standartai ir vertybės?
36. Kokios yra valstybės tarnautojų etikos problemos ir jų sprendimo būdai?
37. Kas būdinga organizacijos ir politikos etikai?
38. Kaip priimami etiški sprendimai viešajame administravime, kokios būna etikos dilemos?
39. Kokie yra naujosios viešosios vadybos bruožai ir ribotumai?
40. Aptarti naujosios valstybės tarnybos ir “naujojo viešojo administravimo” sampratą.
41. Kaip naujoji viešoji vadyba ir naujoji valstybės tarnyba diegiama įvairių šalių ir Lietuvos vieš.admin?
"Marketingas. Reklama." -
Kita - Diplominis
projektas apie "Reklamą".
Relamos klasifikacija,
Reklamos klasifikacija pagal turinį,
Reklamos požymiai,
Tarpdiscipliniškumas,
Reklamos funkcijos,
Epocha "iki marketingo": nuo mainų pradžios iki XVIII a. vid.,
Masinių komunikacijų epocha: iki XX a. pr.,
Tyrimų epocha,
Reklamos socialinės funkcijos,
Reklamos ekonominės funkcijos,
Komunikacijos procesas,
IMK (integruotų marketingo komunikacijų sistema),
IMK planavimo etapai,
IMK modelis,
Procesas,
Reklamos procesas ir jo kūrimo etapai:
Iš viršaus į apačią,
Iš apačios į viršų,
Verslo plėtros koncepcijos reklama.
Prekės ženklas,
Prekės diferencijavimas,
Svarbu sukurti ne kainą, o vertę.
Google, Zara, Starbuck.
Konkurencinė reklama.
Reklamos kartojimas
Marketingo faktoriai ir reklamos kartojimas,
Reklamos žinutė ir kartojimų skaičius,
Reklamos skleidimo priemonės ir kartojimų skaičius,
ELM (panašumo į tiesą tikslinimo modelis) Elaboration Likelihood Model,
Centrinis įtikinimo būdas,
Periferinis įtikinimo būdas.
Centrinis informacijos apdorojimas,
ELM tyrimai,
Kognityvinės reakcijos modelis,
KA ir PA valdymas,
Faktoriai, kurie lemia vartotojų motyvaciją ir gebėjimus apmąstyti reklamos turinįm
Vartotojų poreikiai,
Motyvai / poreikiai (pagal Maslow piramidę),
Motyvai,
Poreikių patenkinimo įvertinimas,
Vartotojų grupių ir rinkos segmentų nustatymas,
Prekių tyrimas,
Rinkos tyrimas,
Reklamos tyrimų laukas,
Reklamos tyrimai,
Vartotojų tyrimas,
Vartotojų grupių ir rinkos segmentų nustatymas,
Reklamos planavimas,
Reklamos planas gali būti trijų lygių,
Reklamos plane turi atsispindėti trys strategijos,
Reklamos kampanijos laikas,
Reklamos tikslai,
Reklamos tikslas - pardavimų dydis arba pelnas,
Tikslų nustatymas,
Reklamos tikslai ir reklamos piramidė,
Planavimas,
Reklamos planavimas,
Reklamos planavimas ir sprendimai,
Rinkodaros planų rūšys,
Informacijos vieta reklamoje,
Informacijos reklamoje suvokimo procesas,
Suvokimo problemos,
Reklamos apgaulės ir klaidinimo tendencija,
Pasąmonės reklama,
Prekės ženklas kaip informacijos forma,
Meninė, vaidinė informacija
Kaip pvz kai nesilaikoma santykio,
Reklamos informacija,
Klaidinanti reklama,
Kontraversiška reklama Lietuvoje ir pasaulyje. Pasirinktų pavyzdžių analizė.
Reklamos etika,
Reklamos personažai,
Personažo naudojimo trūkumai.
Kūrybos revoliucija:
David Ogilvy,
William Bernbach,Rosser Reeves,
Appie in Spe.
Reklamos kūryba,
Reklamos verslo organizavimas, reklamos agentūraL struktūra ir veikla.
"Duomenų gavyba, Data mining" -
Informatika - Referatas
Duomenu išgavimas iš duomenų bazių. Duomenų gavybos pritaikymas ir panaudojimo galimybės.
Duomenų gavybos sistema
Verslo intelekto grandinė
Duomenų gavybos programinė įranga
Duomenų gavybos algoritmai
Žinių išgavimo iš duomenų sistemos
Integruota duomenų gavyba
Žinių išgavimas iš duomenų bazės
Duomenų gavybos panaudojimo galimybės
"Ekologinė žemdirbystė" -
Aplinkosauga - Referatas
Referatas apie Ekologinę Žemdirbystę Lietuvoje.
Ekologija "užsikrečia" ir Lietuva.
Ekologinio ūkio sertifikavimas.
Pradėti ekologišką ūkininkavimą - labai sunku.
Ūkiuose - ypatinga švara.
Ekologiški produktai - sveikesni.
Ekologinio žemės ūkio plėtra Lietuvoje.
Ekologinio žemės ūkio stipriosios pusės.
Ekologinio žemės ūkio silpnosios pusės.
Ūkininkavimas be chemikalų.
Ekologinis ūkininkavimas - perspektyvus verslas ar socialinė parama?
"PAŽINTINĖ VERSLO PRAKTIKA ĮMONĖJE" -
Vadyba - Kursinis darbas
Įmonės pristatymas
Įmonės darbo režimas
Veiklos kryptys
Kokiai rinkos struktūrai priskiriama, kodėl?
Įmonės vieta Lietuvos rinkoje ir pagrindinai jos konkurentai
Įmonės struktūra, atskirų struktūrinių padalinių funkcijos
Įmonėje naudojamos darbuotojų motyvacijos priemonės
Vadybininko ir administratoriaus funkcijos
Darbuotojų saugos ir sveikatos darbo organizavimas įmonėje
Įmonės dokumentų valdymas
Kaip bendrovė planuoja savo veiklą?
"Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita" -
Informatika - Diplominis
Praktikos atlikimas
Įmonės ir jos veiklos aprašymas
Įmonės IS analizė
Praktikos užduoties analizė
Pradinių duomenų analizė
Duomenų transformavimas
Programos išeiga
Darbo metodų ir priemonių pasirinkimo pagrindimas
Praktikos eiga
Inspekcijos fazė
Verslo modeliavimo disciplina
Projekto planas
Projekto rizikos
Reikalavimų disciplina
Sistemos naudotojai
Funkciniai sistemos reikalavimai
Nefunkciniai sistemos reikalavimai
Kontrolinis taškas
Tyrimo fazė
Analizė ir kūrimas
Kontrolinis taškas
"Verslo planas "Bernvakariai ir mergvakariai"" -
Ekonomika - Referatas
Verslo planas "Bernvakariai ir mergvakariai":
Įvadas;
Verslo idėjos;
Pasirinkta idėja: bernvakarių ir mergvakarių planavimas;
Teisiniai aspektai- įmonės steigimas;
Įmonės „Bernvakarių ir mergvakarių organizavimas“ teisiniai dokumentai;
Personalas ir vadyba;
Marketingo komplekso elementai;
Tyrimai, reikalingi naujos paslaugos diegime;
Pardavimai;
Finansinės prognozės;
Išvados;
Literatūra.
"ORGANIZACIJOS SĖKMĖS RODIKLIAI" -
Vadyba - Referatas
ORGANIZACIJOS SĖKMĖS RODIKLIAI
Naudingumas
Efektyvumas
Veiklumas
Našumas
Tobulėjimas
KOKYBĖS VERTINIMO MODELIS
VEIKSNIAI TURINTYS ĮTAKOS ORGANIZACIJOS SĖKMEI
Tikslai
Struktūra
Uždaviniai
Technologija
Žmonės
Įvadas:
Natūralu, kad savininkai suinteresuoti sėkminga įmonės veikla, nes nuo to tiesiogiai priklauso ir jų pačių gerovė. Bet kokios organizacijos galutinis tikslas yra sėkmė, tad labai svarbu žinoti, kokie dalykai neša sėkmę – bendrovėje dirbantys žmonės, komanda, bendrumas, teisinga politika ir akcininkų požiūris, o jei bandytume apibrėžti dar trumpiau - noras būti geriausiais savo srityje (jis skatina nuolatinį mokymąsi ir kokybės tobulėjimą), savo indėlį į kompanijos veiklos sėkmę suvokiantys žmonės ir sukaupta patirtis. Vienas iš įmonės sėkmės formulės elementų yra vadyba. Kiekvienas įmonės savininkas, organizacijų vadovai, darbuotojai gali vieningai pasakyti, kad įmonės sėkmę lemia ne tik naujausių technologijų diegimas, bet ir komunikacija, motyvacija, įdėtos pastangos. Pagrindiniai sėkmės veiksniai bet kokiai organizacijai yra klientai, konkurentai bei ištekliai. Tačiau kada žinoti, kada įmonė dirba sėkmingai? Kas rodo pasiektą verslo rezultato lygį? Kokie yra rodikliai? Kaip žengti sėkmės link ir toliau sėkmingai dirbti? Sėkmės klausimas svarbus ne tik organizacijoms, bet ir pavieniams asmenims. Kad įmonės siektų geriausių rezultatų visuose sektoriuose, buvo sukurti kokybės apdovanojimų modeliai.
Tikslas: Mano darbo tikslas išskirti pagrindinius sėkmės kriterijus ir veiksnius, trumpai juos aprašant.
Keliami uždaviniai:
1. Informacijos šaltinių apžvalga
2. Sėkmės rodiklių išrinkimas ir paaiškinimas
3. EKVF tobulumo modelio paskirtis ir kriterijai
4. Sėkmės veiksnių išskyrimas
5. Pateikti išvadas
Objektas: Organizacijos sėkmės rodiklių visuma
Pirmame referato skyriuje išskiriu ir aptariu organizacijos sėkmės kriterijus. Antrajame skyriuje pateikiamas mūsų šaliai – Lietuvai – svarbiausias tobulumo modelis, aptariami kriterijai pagal modelį, o trečiajame skyriuje išskiriami sėkmės veiksniai. Viso darbo pabaigoje pateikiamos išvados.
"Lietuvybė biuro programų pakete OpenOffice" -
Informatika - Referatas
Apie laisvas programas
Apie OpenOffice.org
Lokalizacija
Lietuvinimo darbų organizacija
Lietuvinimo problemos
Lokalizacijos problemos
OpenOffice.org lokalizavimas
OpenOffice.org lietuvių kalbos įjungimas
Lietuvių kalbos nustatymo instrukcija
Rašybos tikrinimo kalbos nustatymo instrukcija
Įvadas:
Kelią į kompiuterį lietuvių kalba skinasi ne taip lengvai. Kompiuteriai ir jiems kuriama programinė įranga didžiąja dalimi yra verslas, todėl ir čia galioja rinkos dėsniai: "Jei esi mažas ir perki nedaug, vadinasi, ir rūpintis tavimi nereikia". Plačiai naudojamą programinę įrangą, tokią kaip operacinės sistemos, tekstų rengimo programos, interneto naršyklės, pokalbių programos, pritaikyti kuriai nors kalbai yra sudėtingas ir brangus procesas. Pirmiausia tokia programa sukuriama viena kalba, dažniausiai anglų, vėliau ji išverčiama į kitas. G.Grigas pabrėžia, kad paprasčiausiai išversti terminus nepakanka. Programą reikia lokalizuoti, t. y. pritaikyti, kad ji teisingai apdorotų tos kalbos rašto ženklus, naudotų toje kalboje ar valstybėje galiojančius rašmenis, skaičių ar datų formatus. Kaip kitose verslo srityse, taip ir programų lietuvinimo, galioja rinkos dėsniai. Programinės įrangos kūrėjai savo produktus pritaiko tik toms šalims, kuriose vartotojų skaičius pakankamai didelis ir įdėtos pastangos atsiperka. Pavyzdžiui, "Microsoft" sulietuvino operacines sistemas "Windows XP" ir "Windows Vista", raštinės programų paketus "Microsoft Office". O štai atvirojo kodo programoms rinkos dėsniai negalioja. Kadangi jos platinamos nemokamai, vertimo tenka imtis entuziastams. „OpenOffice.org“ lokalizavimo darbais Lietuvoje iš esmės užsiima Matematikos ir informatikos instituto Informatikos metodologijos skyriaus darbo grupė. Taip buvo sulietuvinta jau minėta interneto naršyklė "Mozilla Firefox", biuro programų paketas "OpenOffice".
Kadangi atvirojo kodo programos sparčiai plinta, o ir jų galimybės nė trupučio nenusileidžia komercinėms programoms, tai šiame darbe trumpai papasakosiu apie laisvas programas, apie patį „OpenOffice.org“, kodėl buvo imtasi jį lietuvinti ir jį lietuvina. Aptarsiu kas yra lokalizacija, kokios jos problemos, žvilgtelėsiu į lietuvinimo problemas, bei papasakosiu kaip įdiegti bei nustatyti lietuvių kalbos rašybos tikrinimą „OpenOffice.org“ biuro programų pakete.
"OBJECTORY METODAS" -
Informatika - Kursinis darbas
Objectory apžvalga
Metodo privalumai ir trūkumai
Fazės ir pasikartojimai
Pradžios fazė
Detalizavimo fazė
Konstrukcijos fazė
Perėjimo fazė
Pasikartojimai
Proceso komponentai
Panaudos atvejų pavyzdys „Mobilusis telefonas“
Panaudos atvejų diagramos elementai
Reikalavimų nustatymas
Telefonų knyga
Skambinimas
Žinutės
Darbo išvados:
UML susiformavo iš iki tol buvusių populiariausių metodų: OOSE, OMT, Booch. Dabar UML eina kaip standartinė objektiškai orientuotos sistemos kūrimo kalba. OOSE arba kitaip Objectory, svarbus tuo, kad įnešė galimybę modeliuoti verslo sistemas. Modeliavimas pagrįstas realaus pasaulio poreikiais ir kuriama sistema atitinka realius reikalavimus. Šis metodas leidžia realiai pamatyti ką vartotojas gali daryti su sistema, kokie veiksmai atliekami žingsnis po žingsnio. Panaudos atvejų detalūs aprašymai leidžia pažvelgti giliau į sistemos veiklą ir į vartotojo galimus veiksmus. Kai žinoma, kaip veikia sistema, galima jau projektuoti sistemą, ir pereiti prie kitų darbo fazių. Tačiau juk visko nenumatysi, ir galima praleisti keletą veiksmų. Naudojantis Objectory panaudos atvejais sukuriama sistema atitinka realaus pasaulio reikalavimus, tačiau vėliau reikės ją vėl atnaujinti, nes sistema nesugebės priimti ilgalaikių sprendimų.
"Verslo planas" -
Ekonomika - Referatas
Verslo aprašymas
Verslo srities aprašymas
Firmos tikslai
Produkto aprašymas
Produkto tobulinimo tyrimai
Marketingas
Rinkos apžvalga
Konkurencijos analizė
Marketingo planas
Gamyba
Trumpas gamybos proceso aprašymas
Patalpos ir įrengimai
Darbo jėga
Vadyba
Savininkai ir valdytojai
Organizacinė firmos struktūra
Rizikos įvertinimas
Galimos problemos ir kliūtys
Alternatyvi veikla
Finansai
Reikalingas kapitalas ir jo panaudojimas
Finansinių rodiklių skaičiavimo prielaidos
"Strateginio valdymo mokyklos" -
Vadyba - Referatas
Strateginio valdymo mokyklos.
Turinys.
Įvadas.
Temos aktualumas.
Referato tikslas, uždaviniai bei analizės objektas.
Demonstruojamos profesinės kompetencijos.
Strateginio valdymo samprata.
Strategijos mokyklos.
Dizaino mokykla.
Planavimo mokykla.
Pozicionavimo mokykla.
Antreprenerinė (verslumo) mokykla.
Pažinimo (kognityvi) mokykla.
Mokymosi mokykla.
Valdžios (įtakos, politikos) mokykla.
Kultūros mokykla.
Aplinkos mokykla.
Konfigūracinė mokykla.
Išvados.
Literatūros sąrašas.
"Verslo planas "Elektroninių parduotuvių kūrimas"" -
Vadyba - Kursinis darbas
Elektroninių parduotuvių kūrimo verslo planas.
TURINYS.
SANTRAUKA.
VERSLO APRAŠYMAS.
Verslo srities aprašymas.
Firmos istorija.
Verslo tikslai, galimybės ir orientyrai.
Produkto aprašymas.
MARKETINGAS.
Rinkos apžvalga.
Reklamos kanalai.
Konkurencijos analizė.
Pardavimo strategija.
GAMYBA.
VALDYMAS.
Valdymo grupės sudėtis.
Personalo parinkimas.
Darbo užmokestis.
Organizacinė įmonės struktūra.
RIZIKOS VEIKSNIAI.
Numatomos problemos ir kliūtys.
FINANSAI.
"Verslo planas - Kaimo Sodyba " -
Ekonomika - Referatas
Žvelgiant į ateitį matomas vis didesnis poilsio ir pramogų natūralioje aplinkoje poreikis, todėl nusprendžiau įkurti IĮ ,,Lietuva Pirtyje“. Ši mano sugalvota įmonė įrenginės kaimo sodybas ir teiks kaimo turizmo paslaugas. Vartotojams tai suteiks galimybę gerai pailsėti užmiesčio sodyboje, patiems išmėginti dirbti kaimiškus darbus, susipažinti su įvairiais laukiniais ir naminiais gyvūnais, gerai papramogauti ir gauti kokybišką aptarnavimą. IĮ ,,Lietuva Pirtyje“ kaip ir daugelio kaimo turizmo paslaugas teikiančių įmonių pagrindinė užduotis bus – teikti turizmo paslaugas bei stengtis užtikrinti vartotojams saugų ir kokybišką laisvalaikio ar atostogų praleidimo būdą. Mano įmonės kaimo sodyboje bus galima ne tik priiminėti svečius iš viso pasaulio ir supažindinti juos su lietuviško kaimo papročiais, bet šią sodybą bus galima išnuomoti įvairioms šventėms, pobūviams ar šiaip susitikimams su draugais, giminėmis ar šeimos nariais. Kaip ir daugelis kitų firmų steigėjų, aš sieksiu pelno bei tikslo: įsitvirtinti šiame versle.