Nemoku.lt » Vadyba » Probleminės situacijos analizė

Aprašymas

Turinys

ĮVADAS
1.DARBUOTOJŲ MOTYVAVIMAS EKONOMINĖS KRIZĖS METU
1.1.Motyvavimo trūkumo sukeltos problemos
2.ALTERNATYVOS MATERIALIAM SKATINIMUI
3.EFEKTYVIOS PRIEMONĖS PASIRINKIMAS
3.1. Išeitis - lanstaus darbo grafiko sudarymas
IŠVADOS
LITERATŪROS SĄRAŠAS

Ištrauka:

Kiekviena organizacija gali pateikti pavyzdžių, kai darbuotojai savo iniciatyva, sutelktomis jėgomis pasiūlo išeitis iš susiklosčiusių kritinių situacijų, ir organizacija išvengia bankroto ar kitų grėsmių. Tai įrodo, kad noras efektyviai dirbti priklauso ne tik nuo atlyginimo dydžio, bet ir nuo tiesioginio darbo užmokesčio nepriklausančių veiksnių, kurie apibūdinami kaip nematerialinio poveikio priemonės – motyvuojantys darbuotojus organizaciniai veiksniai.
Siekiant gerų rezultatų įmonių vadyboje, būtina suprasti žmonių elgseną. Įmonės, kurios neįvertina motyvacijos reikšmės ir nesirūpina savo darbuotojų gerove dažniau nukenčia dėl didelės darbuotojų kaitos, ir šiandieninėmis intensyvėjančios konkurencijos bei ekonominės krizės sąlygomis gali būti priverstos susilpninti ar net užleisti savo pozicijas. Ekonominio sulėtėjimo metu tenka dirbti daugiau, naudojant mažiau išteklių. Todėl įmonės turi orientuotis nebe į intensyvų augimą, o į darbuotojų efektyvumo bei lojalumo skatinimą. Ekonominėms negandoms lengviau atsispiria talentingus darbuotojus ugdančios įmonės, nes krizės metu rinkai reikia pasiūlyti nestandartinius ir neišbandytus sprendimus. Besikeičiančiomis sąlygomis įmonių vadovams nelengva išlaikyti darbuotojų susikaupimą ir energiją, todėl jie daugiau dėmesio turi skirti darbuotojų motyvavimui.
Temos aktualumas. Bet kurios organizacijos vadovui yra svarbu, kad jų darbuotojai dirbtų kuo efektyviau, ir šis efektyvumas didele dalimi priklauso nuo darbuotojų motyvacijos. Motyvacija visada buvo įvardijama kaip vidinė būsena, išreikšta poreikiais, norais, troškimais. Tai vidinė jėga, kuri suaktyvina arba nukreipia veiklą tam tikra linkme. Motyvavimo priemonės daro poveikį darbuotojų motyvacijai, o tuo pačiu ir jų elgesiui, todėl vadovai turi pasirinkti tokias motyvavimo priemones, kuriomis galima vienaip ar kitaip paveikti jų elgesį darbe. Tai, kas motyvuoja esant vienai situacijai, nebūtinai motyvuos kitu laiku ir kitoje vietoje. Ekonominės krizės metu įmonių vadovams ypatingai svarbu taikyti pagrįstas darbuotojų motyvavimo priemones.


Detalės

Nr.:1138
Paskelbta:2011-11-25
Vardas:vaida
Kategorija:Vadyba
Tipas:Analizė
Miestas:Kaunas
Mokymo įstaiga:Kauno kolegija
Klasė/Kursas:2
Pristatymo metai:2011
Gautas įvertinimas:10/10
Apimtis:12
Failo tipas:docx (Microsoft Word)
Autoriaus vertinimas:10/10
Lankytojų vertinimas: