Nemoku.lt » Vadyba » Prekes zenklo valdymas ir kurimas

Aprašymas

Prekės ženklo valdymas ir kūrimas
Seminaras Nr.1
1. Parašykite PŽ apibrėžimą.
2. Kokie požymiai apibūdina prekę?
3. Kokios gali būti prekės identifikavimo priemonės?
4. Nurodykite PŽ matomuosius ir nematomuosius elementus.
5. Kokias funkcijas atlieka PŽ?
6. Kokios PŽ funkcijos svarbios vartotojui?
7. Kokios PŽ funkcijos svarbios įmonei?
8. Ar gali įmonė savo prekes parduoti su kitos įmonės PŽ? Pakomentuokite.
9. Kas pradėta seniau ženklinti – gaminiai, ar paslaugos?
10. Koks pirmasis užregistruotas PŽ ?
11. Koks pirmasis užregistruotas PŽ Lietuvoje?
12. Kokioms prekėms paprastai suteikiamas tik bendrinis prekės pavadinimas?
13. Apibrėžkite, kas yra PŽ pozicionavimas.
14. Apibrėžkite, kas yra PŽ pozicija.
15. Apibrėžkite, kas yra PŽ strategija.
16. Išvardinkite pagrindinius PŽ strategijos elementus.
17. Kas sudaro PŽ identiškumą?
18. Išvardinkite pagrindines PŽ dedamąsias, kurios reikalingos PŽ kūrimui.
19. Išvardinkite etapus, kuriuos turėtų praeiti PŽ prieš patekdamas į rinką.
20. Uždavinys. Ar gali žinomas Europoje parfumerijos fabrikas įsigyti žinomą JAV skalbimo miltelių PŽ? Tiek teigiamą, tiek neigiamą atsakymą pakomentuokite.
21. Uždavinys. Ar gali paslaugą žymintys PŽ būti parduodami? Pakomentuokite.
22. Uždavinys. Ar gali keli gamintojai gaminti tokiu pačiu pavadinimu pažymėtus gaminius? Jei taip, tai pateikite pavyzdžius


Detalės

Nr.:1176
Paskelbta:2012-03-25
Kategorija:Vadyba
Tipas:Namų darbas
Apimtis:5
Failo tipas:doc (Microsoft Word)
Autoriaus komentaras:Uždaviniai su atsakymais
Lankytojų vertinimas: