Paieška - Nemoku.lt

Paieška » verslo planas

Rikiuoti pagal: Datą, Tipą, Kategoriją, Vertinimą, Apimtį
"Verslo planas "Bernvakariai ir mergvakariai"" - Ekonomika - Referatas
Verslo planas "Bernvakariai ir mergvakariai": Įvadas; Verslo idėjos; Pasirinkta idėja: bernvakarių ir mergvakarių planavimas; Teisiniai aspektai- įmonės steigimas; Įmonės „Bernvakarių ir mergvakarių organizavimas“ teisiniai dokumentai; Personalas ir vadyba; Marketingo komplekso elementai; Tyrimai, reikalingi naujos paslaugos diegime; Pardavimai; Finansinės prognozės; Išvados; Literatūra.
Komentarų (0) Išsamiau »
"Kaip sukurti savo verslą" - Ekonomika - Referatas
Labai trumpas, mokyklinio lygio darbas, Kaip sukurti savo verslą. (Veiksmų planas, sąmata, eiga, ar šis verslas pelningas).
Komentarų (0) Apimtis (2)Išsamiau »
"Modeliavimo principų pritaikymas statybos technologijose ir valdyme" - Fizika - Referatas
Šiuo metu pagrindiniai statybos uždaviniai yra: efektyvus investicijų panaudojimas , aukščiausios kokybės siekimas , materialinių-techninių ir žmogaus išteklių bei statybos trukmės minimizavimas. Valdant statybų verslą tradiciniais metodais.
Komentarų (0) Apimtis (2)Išsamiau »
"Anglijos revoliucija" - Istorija - Konspektas
Ištrauka: Anglijos revoliucijos pradžia laikomas 1640m. Karolio I sušauktas parlamentas gyvavęs beveik 13metų. Opozicija susidarė dėl visuomenės nepasitenkinimo karaliaus valdžia, kuri bandė atgaivinti demokratines idėjas ir priėmė dokumentą pavadintą „Teisės peticija“. Jame bandytos išdėstyti karaliaus valdžios ribos. Iš pat pradžių parlamentas suėmė ir įkalino artimiausius karaliaus patarėjus, panaikino neteisėtus mokesčius, paleido iš kalėjimo nuteistuosius už nusikaltimus valdžiai ir puritonus. Buvo priimtas įstatymas draudžiantis paleisti parlamentą be jo paties sutikimo. Ilgajame parlamente kovojo dvi politinės jėgos: - karaliaus ir senosios tvarkos šalininkai, susidedantys daugiausia iš feodalinės aristokratijos, anglikonų dvasininkijos ir buržuazijos atstovų (kavalieriai); - opozicija, parlamento šalininkai, susidedantys daugiausia iš buržuazijos ir naujosios bajorijos daugumos atstovų (puritonai). Ilgasis parlamentas nuo pat savo veiklos pradžios atmetė jam siūlomą bendradarbiavimo su karaliumi programą, griežtai jį kritikavo ir per pirmuosius dvejus trejus savo darbo metus priėmė keletą valstybei labai reikšmingų konstitucinės reikšmės teisės aktų. Pirmiausiai buvo pasmerktas ir įkalintas karaliaus patarėjas grafas Strafordas ir kiti jo šalininkai... Pradinis Anglijos revoliucijos etapas 1640–1642 m. 90% Ilgojo parlamento deputatų sudarė žemvaldžiai. Buržuazijai atstovavo stambūs pirkliai, teisininkai. Opozicijos lyderiu tapo Dž. Pimas. Pagrindinis šio revoliucijos etapo bruožas–tradicinių santykių tarp Bendruomenių rūmų ir karūnos išlaikymas. Tačiau visuomenė buvo revoliucinga: ginkluoti Londono gyventojai saugojo Vestminsterį, grafystėse vyko protestai, pasipriešinimas, iš pogrindžio išėję puritonai viešai sakė pamokslus, nukreiptus prieš anglikonų Bažnyčią. Savo ruožtu parlamentas palaipsniui koncentravo savo rankose visą valstybės valdžią–ir įstatymų leidžiamąją ir vykdomąją. Jis steigė įvairias komisijas ir komitetus administraciniams, finansiniams ir kitokiems reikalams spręsti. Grafystėse pradėti kurti vietiniai parlamentiniai komitetai. Buvo likviduoti Žvaigždžių Rūmai, Aukštoji komisija, nukirsdintas netgi artimiausias karaliaus patarėjas Strafordas (Karolis I turėjo su tuo sutikti!). Parlamentas uždraudė karaliui savavališkai vykdyti rinkliavas, panaikino išduotus patentus monopolinei prekybai, išlaisvino iš kalėjimų absoliutizmo priešus. 1641 m. „Trimečiu aktu” buvo įteisintas parlamento šaukimas ne rečiau kaip kartą per tris metus, nepriklausomai nuo karaliaus norų. Įsteigtasis religijos reikalų komitetas „tikrosios religijos” vardan paskelbė draugystę su presbiterioniškąja Škotija. Parlamentas įkūrė specialų komitetą Airijos reikalams, siekdamas iš feodalinės kolonijos ją paversti buržuazine. Šiuos pirmuosius revoliucinius pertvarkymus parlamentas vykdė daugmaž vieningai. Tačiau jau 1641 m. pavasarį parlamento daugumos vienybė ėmė irti. Ypač tai išryškėjo svarstant programinį dokumentą–„Didžiąją remonstraciją”. Šiame dokumente (kaip ir „Teisių peticijoje”) buvo smulkiai išdėstyti Karolio piktnaudžiavimai, pareikalauta verslo laisvės, uždrausti finansinį išnaudojimą, reformuoti puritoniškąją Bažnyčią, o svarbiausia–reikalaujama įvesti buržuazinę konstitucinę monarchiją. Tačiau kilo labai karšti ginčai, dokumentas buvo priimtas tik 11 balsų persvara. Karalius ne tik atsisakė priimti „įžūliąją remonstraciją”, bet ir pamėgino įvykdyti kontrrevoliucinį perversmą. Tačiau perversmo planas nepavyko, su parlamentu solidarizavosi tūkstančiai amatininkų, atvykusių į Londoną. Parlamentas paprašė, kad pasiliktų 1000 žmonių, o kiti–išsiskirstytų. 1642 m. sausio mėn. Karolis išvyko į jam ištikimą Šiaurę ir rugpjūčio mėn. parlamentui paskelbė karą.
Komentarų (0) Apimtis (2)Išsamiau »
"Viešasis administravimas" - Kita - Špera
Viešasis administravimas. Špera - konspektas. 1. Kas būdinga vadybiniam, teisiniam ir politin požiūriui į viešąjį administravimą, koks yra viešojo administravimo santykis su kitomis socialinių mokslų disciplinomis? 2. Viešojo intereso samprata ir viešojo sektoriausfunkcijosreguliavimas,perskirstymas,paskirstymas,institucijų formavimas,paslaugų teikimas? 3. Viešosios gėrybės 4. Kokias problemas nagrinėjo viešojo admin. klasikai? viešojo ad raida 5. Gulickas 6. Kas būdinga kontinentinės Europos viešojo administravimo tradicijai ir kuo ji skyrėsi nuo JAV viešojo administravimo? 7. Kaip nuo 18a. liberalizmo, konservatizmo ir socializmo idėjos veikė požiūrį į valstybę ir jos vaidmenį visuomenėje? 8. Kas būdinga požiūriui į biurokratiją ir valstybines institucijas pliuralistinėje, elitistinėje, korporatyvinėje, marksistinėje ir “naujosios dešinės” valstybės teorijose? 9. Kaip plėtojosi “gerovės valstybė” įvairiose šalyse nuo 19a. ir kokie yra skirtingi “gerovės valstybės” modeliai? 10. Pateikti viešosios politikos ir viešosios politikos analizės apibrėžimus. 11. Paaiškinti politikos formavimo procesus ir viešojo administravimo vaidmenį juose. 12. Kokie yra valstybinio rinkos reguliavimo tikslai ir priemonės? 13. Aptarti įvairias valstybinio reguliavimo sritis. 14. Aptarti valstybės paramos verslui formas ir verslo poveikio politikai būdus. 15. Argumentai už viešojo sektoriaus privatizavimą ir valstybinio rinkos reguliavimo mažinimą. 16. (Turime) aptarkite viešųjų paslaugų – švietimo, socialinių, sveikatos priezžiūros, kultūros, sporto ir kt. teikimą Lietuvoje. 17. Aptarti piliečių dalyvavimą valdyme ir viešųjų paslaugų teikimo būdus. 18. aptarkite NVO teisinį reglamentavimą Lietuvoje. 19. kokios yra į klientus orientuotos valdžios ir visuotinės kokybės vadybos požymiai? 20. Kas yra decentralizavimas, dekoncentravimas, centralizavimas, kokie yra valdymo decentralizavimo ir centralizavimo privalumai ir trūkumai? 21.(turime) kaip pasiskirsčiusios funkcijos tarp centrinės, regioninės ir vietos valdžios Lietuvoje? 22. (turime) Apibūdinkite savivaldybių valdymo institucijas Lietuvoje, jų sandarą ir įgaliojimus (tarybą, valdybą, merą) 23. (turime) kaip buvo įgyvendinama teritorinio valdymo reforma Lietuvoje 1990m.? 24. Kaip planuojamas ir sudaromas valstybės ir valstybės įstaigų biudžetas? 25. Kokios yra mokestinės ir nemokestinės pajamos į valstybės ir savivaldybių biudžetus Lietuvoje, kokie yra argumentai už vieno ar kito mokesčio sumažinimą ar padidinimą? 26. Kokios yra valstybės ir savivaldybių biudžetų išlaidos, kokie yra argumentai už biudžeto išlaidų padidinimą ar sumažinimą vienai ar kitai sričiai? 27. Kokie yra pagrindiniai nebiudžetiniai fondai ir kiti piniginiai ištekliai Lietuvoje? 28. Aptarti skirtingus viešųjų institucijų veiklos vertinimo kriterijus – veiksmingumą, efektyvumą, ekonomiškumą, teisėtumą ir teisingumą. 29. Kokios institucijos ir kaip vertina, kontroliuoja, prižiūri viešųjų institucijų veiklą? 30. Kokius organizacijų aspektus gali paaiškinti organizacijų teorijos? 31. Kaip viešąsias organizacijas aiškina žmogiškųjų ryšių, sistemų ir situatyvinės(kontigencinės)teorijos? 32. Kaip įvairios teorijos paaiškina vadovo vaidmenį ir vadovavimą viešosiose organizacijose? 33. Aptarti viešųjų organizacijų personalo valdymo etapus? 34. Aptarti personalo valdymo teisinį reglamentavimą Lietuvos valstybės tarnyboje. 35. Kokie yra valstybės tarnautojų gero elgesio standartai ir vertybės? 36. Kokios yra valstybės tarnautojų etikos problemos ir jų sprendimo būdai? 37. Kas būdinga organizacijos ir politikos etikai? 38. Kaip priimami etiški sprendimai viešajame administravime, kokios būna etikos dilemos? 39. Kokie yra naujosios viešosios vadybos bruožai ir ribotumai? 40. Aptarti naujosios valstybės tarnybos ir “naujojo viešojo administravimo” sampratą. 41. Kaip naujoji viešoji vadyba ir naujoji valstybės tarnyba diegiama įvairių šalių ir Lietuvos vieš.admin?
Komentarų (0) Apimtis (3)Išsamiau »
"verslo etika" - Ekonomika - Konspektas
Kiekviena veikla, kiekviena profesija reikalauja toje srityje dirbančių asmenų tam tikros atsakomybės, todėl turi atitikti ne tik bendruosius, bet ir specialiuosius profesinės moralės reikalavimus. Nuo seniausių laikų kalbama apie profesinę moralę arba profesinę etiką, pabrėžiant tokius dalykus, kaip profesinė sąžinė ir atsakomybė, savigarba ir orumas. Natūralu, kad dirbant įvairiose srityse, susikuria ne tik įvairios pažiūros ir specifiški tarpusavio santykiai, bet ir skirtingi veiklos ir elgesio reguliavimo bei kontrolės būdai. Įvairiose veiklos srityse galioja tik savi „nerašyti“ profesiniai įstatymai, normos, papročiai ir tradicijos. Nuo moralės nėra laisva ir verslininkystė, kuri visų pirma yra suvokiama kaip laisva, privati veikla. Imdamasis šios veiklos, verslininkas gali pasikliauti tik savo norais, įžvalgumu, išradingumu, darbštumu, gebėjimu numatyti priimtų sprendimų padarinius. Jis visada yra pats atsakingas už savo sprendimus ir veiksmus, o bet kokia atsakomybė turi moralinį pradą. Verslininko veiklos rinkoje moralumo išraiška – elgsena, normos, vertybės – ir yra verslo etikos objektas. Rinkos sąlygomis privatusis verslas yra visuomenės dalies pragyvenimo šaltinis ir gerovės pagrindas. Štai kodėl verslininkų gyvenimo būdas, elgsena, tarpusavio santykiai, bendras kultūrinis išprusimas veikia kitų žmonių socialinius įpročius ir santykius. Šis poveikis labai priklauso nuo to, kiek visuomenė yra pažinusi ir įvaldžiusi civilizuoto verslo normas ir laikosi tų įpročių, kurias remiasi rinkos ekonomika. Verslo normų laikymasis parodo visuomenės pasirengimą gyventi ir etiškai dirbti rinkos sąlygomis, byloja apie tos visuomenės kultūros lygį. Nedera pamiršti, kad verslo kultūra yra sudedamoji tautinės kultūros dalis. Verslininko etikos kodekse turėtų būti įrašytos šios bendrosios nuostatos, kuriomis derėtų vadovautis kiekvienam save gerbiančiam verslininkui: verslas, kurio imasi, neturi kenkti žmogaus sveikatai, žmogaus ekologinei ir ekonominei aplinkai, verslininkas turi mokėti dorai užsidirbti pinigų, verslininkas neturi užmiršti, kad rinkoje, be jo, triūsia ir kiti asmenys, kurių interesų jis negali nepaisyti, verslininkas turi siekti ne sunaikinti konkurentą, bet ieškoti abipusiškai naudingo bendradarbiavimo, verslininkas turi sąžiningai vykdyti įsipareigojimus verslo partneriams ir stengtis, kad šie taip pat elgtųsi su juo, rizika, kuriai ryžtasi verslininkas, imdamasis kokio nors verslo, turėtų būti pagrįsta, o atsakomybė už jos padarinius – asmeniška, verslas – rizikinga veikla: galima ne tik praturtėti, bet ir viską prarasti, todėl verslininkas turi būti tam psichologiškai pasirengęs, verslininkas pirmiausia turi gerbti žmones, o tik po to viską vertinti pinigais.
Komentarų (0) Apimtis (3)Išsamiau »
"Rinkodara ir verslo startegijos planavimas" - Ekonomika - Referatas
Rinkodara ir verslo startegijos planavimas, pagrindinės rinkodaros sistemos dalys.
Komentarų (0) Apimtis (4)Išsamiau »
"Dalykinė korespondencija" - Rašvedyba - Konspektas
Dalykinės korespondencijos konspektas. Verslo laiškai, verslo pranešimai, pasiūlymai, sutartis, kontraktas. Viskas trumpai ir aiškiai. Tinks ir šperai ir prezentacijai.
Komentarų (0) Apimtis (8)Išsamiau »
"Ekologinė žemdirbystė" - Aplinkosauga - Referatas
Referatas apie Ekologinę Žemdirbystę Lietuvoje. Ekologija "užsikrečia" ir Lietuva. Ekologinio ūkio sertifikavimas. Pradėti ekologišką ūkininkavimą - labai sunku. Ūkiuose - ypatinga švara. Ekologiški produktai - sveikesni. Ekologinio žemės ūkio plėtra Lietuvoje. Ekologinio žemės ūkio stipriosios pusės. Ekologinio žemės ūkio silpnosios pusės. Ūkininkavimas be chemikalų. Ekologinis ūkininkavimas - perspektyvus verslas ar socialinė parama?
Komentarų (0) Apimtis (8)Išsamiau »
"Verslo planas - Kaimo Sodyba " - Ekonomika - Referatas
Žvelgiant į ateitį matomas vis didesnis poilsio ir pramogų natūralioje aplinkoje poreikis, todėl nusprendžiau įkurti IĮ ,,Lietuva Pirtyje“. Ši mano sugalvota įmonė įrenginės kaimo sodybas ir teiks kaimo turizmo paslaugas. Vartotojams tai suteiks galimybę gerai pailsėti užmiesčio sodyboje, patiems išmėginti dirbti kaimiškus darbus, susipažinti su įvairiais laukiniais ir naminiais gyvūnais, gerai papramogauti ir gauti kokybišką aptarnavimą. IĮ ,,Lietuva Pirtyje“ kaip ir daugelio kaimo turizmo paslaugas teikiančių įmonių pagrindinė užduotis bus – teikti turizmo paslaugas bei stengtis užtikrinti vartotojams saugų ir kokybišką laisvalaikio ar atostogų praleidimo būdą. Mano įmonės kaimo sodyboje bus galima ne tik priiminėti svečius iš viso pasaulio ir supažindinti juos su lietuviško kaimo papročiais, bet šią sodybą bus galima išnuomoti įvairioms šventėms, pobūviams ar šiaip susitikimams su draugais, giminėmis ar šeimos nariais. Kaip ir daugelis kitų firmų steigėjų, aš sieksiu pelno bei tikslo: įsitvirtinti šiame versle.
Komentarų (4) Apimtis (8)Išsamiau »
"Smulkaus ir vidutinio verslo samprata. Šio verslo tipo svarba,funkcijos." - Ekonomika - Referatas
Smulkaus ir vidutinio verslo samprata. Smulkaus ir vidutinio verslo svarba ir funkcijos. Smulkaus verslo išlikimo problema. Kliūtys, trukdančios verslo pradžiai. Kliūtys, trukdančios verslo plėtrai.
Komentarų (0) Apimtis (9)Išsamiau »
"Nemuno deltos regioninis parkas" - Geografija - Referatas
Nemuno deltos regioninis parkas, senieji krašto gyventojai ir jų tradiciniai verslai, architektūros ir kultūrinio kraštovaizdžio bruožai, architektūros vertybės.
Komentarų (0) Apimtis (10)Išsamiau »
"Smulkaus ir vidutinio verslo skatinimo priemonės Europos Sąjungoje ir Lietuvoje" - Ekonomika - Referatas
Savarankiškas makroekonomikos namų darbas - smulkaus ir vidutinio verslo skatinimo priemonės Europos Sąjungoje ir Lietuvoje. Smulkaus ir vidutinio verslo reikšmė šalies ekonomikai. Dabartinė smulkaus ir vidutinio verslo būklė Lietuvoje. Mažų ir vidutinių įmonių skaičiaus kaitos tendencijos. Smulkaus ir vidutinio verslo sektoriaus veiklos rezultatyvumas. Smulkaus ir vidutinio verslo skatinimo priemonės Lietuvoje.
Komentarų (0) Apimtis (10)Išsamiau »
"Verslo planas pagal affiliate marketing programą" - Vadyba - Tyrimas
VERSLO APRAŠYMAS Paslaugų aprašymas Marketingo planas Įmonės trūkumai ir privalumai Reklama ir rėmimas Finansai Pastebėjimai, patarimai. Vadyba Rizikos veiksniai
Komentarų (0) Apimtis (10)Išsamiau »
"TRANZITO MUITINĖS PROCEDŪRA IR JOS YPATUMAI" - Kita - Referatas
Turinys Įvadas Muitinės veikla Muitinės procedūros Muitinis tranzitas Literatūra Dauguma Lietuvos gyventojų, paklausti apie muitinės procedūras, pasakytų, kad tai – importas, eksportas ir tranzitas, o visi privalomi mokesčiai sumokami pasienyje. Kitados muitinė iš tiesų težinojo tik tokias elementarias muitinės procedūras, tačiau šiandien procedūros – tai ne tik įprastinio importo, eksporto ir tranzito įforminimo ir kontrolės būdai, bet ir ekonominiai instrumentai, kurių paskirtis – užtikrinti, kad importo mokesčiai būtų sumokami tik tada, kai prekės patenka į vidaus rinką ir gali būti vartojamos. Lietuvos Respublikos muitinė – Lietuvos Respublikos valstybės institucija, atsakinga už jos kompetencijai priskirtų įstatymų bei kitų su importu, eksportu ir tranzitu susijusių teisės aktų įgyvendinimą, importo ir eksporto muitų bei mokesčių surinkimą. Vykdydama šiuos svarbius uždavinius muitinė nuosekliai taiko jos veiklą reglamentuojančio Muitinės kodekso nuostatas, kitus nacionalinius teisės aktus, tarptautinius susitarimus ir konvencijas, siekia teigiamų poslinkių teikiant paslaugas per valstybės sieną prekes vežantiems verslo atstovams ir per ją vykstantiems keleiviams. Metodai, kuriais Lietuvos muitinė vadovaujasi vykdydama savo funkcijas, įtakoja visuomenės gyvenimo kokybę, nacionalinės pramonės gyvybingumą, politinį stabilumą ir bendrą ekonomikos pažangą. Darbo tikslas: Išanalizuoti vieną iš muitinės procedūrų - tranzitą, panagrinėti jos ypatumus. Darbo uždaviniai: Darbo metodai: teisės aktų analizė, literatūros ir Lietuvos muitinės interneto svetainėje pateiktos medžiagos analizė,
Komentarų (0) Apimtis (10)Išsamiau »
"E-verslo dinamika ir perspektyvos Lietuvoje" - Ekonomika - Referatas
Turinys: Įvadas Kas yra elektroninis verslas? Kokią naudą e-verslas atneša įmonėms? Kokia e-verslo nauda? Elektroninio verslo įtaka ekonomikai Elektroninis verslas Lietuvoje Kokios kliūtys trukdo e-verslo plėtrai Lietuvoje? Pagalba plėtojant e-verslą Lietuvoje Išvados Literatūra Ištrauka: Uždaviniai: • Kas yra elektroninis verslas? • Kokią naudą elektroninis verslas atneša įmonėms? • Kokią naudą elektroninis verslas atneša valstybės ekonomikai? • Kokia e-verslo padėtis Lietuvoje? • Kokios kliūtys trukdo e-verslo plėtrai Lietuvoje? • Galimos priemonės , kurios galėtų padėti plėtoti elektroninį verslą. Tikslas: išanalizuoti elektroninio verslo ypatybes ir plėtrą Lietuvoje Kas yra elektroninis verslas? “Elektroninis verslas – tai verslas, kuriame informacinių technologijų infrastruktūra naudojama didinti verslo efektyvumui ir sukurti pagrindą naujiems produktams ir paslaugoms.” Informacinės technologijos padeda patobulinti daugelį įmonės veiklos aspektų...
Komentarų (0) Apimtis (10)Išsamiau »
"Verslo planas" - Ekonomika - Kursinis darbas
Turinys: Palanga 2013 I.Veiklos apibūdinimas II.Organizacinė struktūra III.Verslo sferos pasirinkimo pagrindimas IV.Marketingas V.Paslauga VI.Finansai Ištrauka: Produktas: Elektroninė parduotuvė, kurioje prekiaujama bėgimui reikalingais reikmenimis. Unikalumai ir pranašumai: 1. Parduodamos prekės, kurių nėra Lietuvoje, arba tiesiog nėra populiarios. 2. Konkreti ir smulki prekių niša. 3. Nemokamas prekių pristatymas Lietuvoje. 4. Atskiras sporto prekių skelbimų skyrelis, kuriame klientai turės galimybę pirkti ir parduoti naudotas prekes už mažą kainą. 5. Nebus įkyrių reklamų. Veiksniai, nulemiantys pasirinkimą: 1. Bėgimo sportą pasirinkau, nes pats mėgstu šią sporto šaką. 2. Norėjau individualiai uždirbti pelną internetu bei įgyti patirties. 3. Noriu sukurti vietą, kurioje žmonės, norintys bėgioti, surastų visas jiems reikalingas prekes vienoje vietoje.
Komentarų (0) Apimtis (10)Išsamiau »
"Informacinės technologijos keičia visuomenę" - Informatika - Prezentacija
Elektroninė valdžia; elektroninis verslas; elektroninis mokymas; elektroninė sveikatos apsauga; elektroninis darbas; elektroninė aplinkosauga; elektroninis žemės ūkis; elektroninis mokslas.
Komentarų (0) Apimtis (11)Išsamiau »
"Duomenų gavyba, Data mining" - Informatika - Referatas
Duomenu išgavimas iš duomenų bazių. Duomenų gavybos pritaikymas ir panaudojimo galimybės. Duomenų gavybos sistema Verslo intelekto grandinė Duomenų gavybos programinė įranga Duomenų gavybos algoritmai Žinių išgavimo iš duomenų sistemos Integruota duomenų gavyba Žinių išgavimas iš duomenų bazės Duomenų gavybos panaudojimo galimybės
Komentarų (0) Apimtis (11)Išsamiau »
"Advokatu Savivalda" - Teisė - Referatas
Turinys: ADVOKATŲ TARYBA VISUOTINIS ADVOKATŲ SUSIRINKIMAS ADVOKATŲ GARBĖS TEISMAS ADVOKATŲ RŪMAI ADVOKATŪRA IŠVADOS NAUDOTA LITERATŪRA ĮVADAS Lietuvoje, kaip ir kitose demokratinėse šalyse, viena iš įteisintų valstybės valdžios šakų pagal valdžių padalijimo principus yra teismų valdžia. Tai savarankiška ir nepriklausoma valdžia, kurią pagal valstybės suteiktus įgaliojimus įgyvendina teismai, vykdantys teisingumą. Teismai faktiškai neegzistuoja be advokatų. Advokatas pataria dėl problemų sprendimo nesikreipiant arba kreipiantis į teismą, kitą ginčų sprendimo instituciją (pvz., ginčų komisiją): rekomenduoja tam tinkamas teisines priemones veikiant prieš kitą šalį (asmenį, organizaciją), klientų vardu teikia dokumentus, paraiškas, kitaip tvarko klientų reikalus jų vardu santykiuose su priešinga šalimi (pvz., atsakovu ar ieškovu, darbdaviu ar darbuotoju), kitu asmeniu (verslo bei kitos bendros veiklos partneriu, esamu arba būsimu kontrahentu, skolininku arba kreditoriumi etc.).[1] Teisės srityje advokato veikla yra panaši į juriskonsulto (juristo) veiklą (šis tvarko konkrečios organizacijos teisinius klausimus, jai atstovauja). Kaip patarėjas dalykiniais klausimais veikia analogiškai kaip ir licencijuotas (arba laisvai samdomas) teisininkas, patentinis patikėtinis ar mokesčių konsultantas.Advokato teisinės paslaugos gali būti teisės konsultacijos (patarimai teisės klausimais), teisinę reikšmę turinčių dokumentų rengimas, atstovavimas teisės klausimais, (teisinė) gynyba bei atstovavimas bylų procese. Šiuo atveju advokato vaidmuo įgyja ypatingą reikšmę, kadangi kiekvienas asmuo įstatymų nustatyta tvarka turi teisę pasirinkti advokatą, kuris patartų, jam atstovautų ar gintų jo interesus.
Komentarų (0) Apimtis (11)Išsamiau »
"ORGANIZACIJOS SĖKMĖS RODIKLIAI" - Vadyba - Referatas
ORGANIZACIJOS SĖKMĖS RODIKLIAI Naudingumas Efektyvumas Veiklumas Našumas Tobulėjimas KOKYBĖS VERTINIMO MODELIS VEIKSNIAI TURINTYS ĮTAKOS ORGANIZACIJOS SĖKMEI Tikslai Struktūra Uždaviniai Technologija Žmonės Įvadas: Natūralu, kad savininkai suinteresuoti sėkminga įmonės veikla, nes nuo to tiesiogiai priklauso ir jų pačių gerovė. Bet kokios organizacijos galutinis tikslas yra sėkmė, tad labai svarbu žinoti, kokie dalykai neša sėkmę – bendrovėje dirbantys žmonės, komanda, bendrumas, teisinga politika ir akcininkų požiūris, o jei bandytume apibrėžti dar trumpiau - noras būti geriausiais savo srityje (jis skatina nuolatinį mokymąsi ir kokybės tobulėjimą), savo indėlį į kompanijos veiklos sėkmę suvokiantys žmonės ir sukaupta patirtis. Vienas iš įmonės sėkmės formulės elementų yra vadyba. Kiekvienas įmonės savininkas, organizacijų vadovai, darbuotojai gali vieningai pasakyti, kad įmonės sėkmę lemia ne tik naujausių technologijų diegimas, bet ir komunikacija, motyvacija, įdėtos pastangos. Pagrindiniai sėkmės veiksniai bet kokiai organizacijai yra klientai, konkurentai bei ištekliai. Tačiau kada žinoti, kada įmonė dirba sėkmingai? Kas rodo pasiektą verslo rezultato lygį? Kokie yra rodikliai? Kaip žengti sėkmės link ir toliau sėkmingai dirbti? Sėkmės klausimas svarbus ne tik organizacijoms, bet ir pavieniams asmenims. Kad įmonės siektų geriausių rezultatų visuose sektoriuose, buvo sukurti kokybės apdovanojimų modeliai. Tikslas: Mano darbo tikslas išskirti pagrindinius sėkmės kriterijus ir veiksnius, trumpai juos aprašant. Keliami uždaviniai: 1. Informacijos šaltinių apžvalga 2. Sėkmės rodiklių išrinkimas ir paaiškinimas 3. EKVF tobulumo modelio paskirtis ir kriterijai 4. Sėkmės veiksnių išskyrimas 5. Pateikti išvadas Objektas: Organizacijos sėkmės rodiklių visuma Pirmame referato skyriuje išskiriu ir aptariu organizacijos sėkmės kriterijus. Antrajame skyriuje pateikiamas mūsų šaliai – Lietuvai – svarbiausias tobulumo modelis, aptariami kriterijai pagal modelį, o trečiajame skyriuje išskiriami sėkmės veiksniai. Viso darbo pabaigoje pateikiamos išvados.
Komentarų (3) Apimtis (12)Išsamiau »
"PRAKTIKOS ATASKAITA UAB “BLS VILNIUS”" - Vadyba - Analizė
Praktikos ataskaita pateikiama remiantis duomenimis, surinktais iš UAB “BLS Vilnius”, pagrindinis dėmesys skiriamas skyriui BIZPAK, kuris teikia smulkių verslo siuntų pristatymo nuo durų iki durų paslaugą Lietuvoje ir kai kuriose užsienio šalyse. Šios paslaugos vartotojų poreikių tyrimas yra pagrindinis magistro darbo tikslas. Šios ataskaitos tikslas - susisteminti jau turimus duomenis apie minimą bendrovę bei surinkti trūkstamus, kurie būtų naudingi magistro darbui. Ataskaitoje BIZPAK paslauga lyginama su jų konkurentais, aiškinamasi ar yra galimybė nagrinėjamai paslaugai tapti smulkių verslo siuntų pristatymo rinkos lydere. Be to, analizuojamos dažniausiai pasitaikančios klaidos. Klaidų analizė išryškina ką reikia tobulinti, o tai savo ruožtu – priemonė klientų nusiskundimams sumažinti. Ataskaitoje nagrinėjamos ir plėtros perspektyvos. Tam, kad parašyčiau ataskaitą visų pirma išanalizavau jau turimus duomenis apie nagrinėjamą paslaugą, o trūkstamus surinkau susirašinėdama elektroniniu paštu su padalinio darbuotojais.
Komentarų (0) Apimtis (12)Išsamiau »
"INFORMACIJA ORGANIZACIJOS VADYBOJE" - Vadyba - Referatas
Turinys: 1. Vadybos samprata ir esmė 2 Organizacija .Valdymo procesas 2 Organizacija 2 Tikslas 2 Valdymas 3 Vadovas 3 2. VALDYMO YPATUMAI LAIKO BEI ŽMONIŲ TARPUSAVIO SANTYKIŲ ASPEKTU 4 Valdymo rezultatyvumas 4 Organizacijos rezultatyvuma 4 Efektyvumas 4 Efektingumas 4 3. VALDYMO PROCESAS 4 Išorinė aplinka 6 Ištekliai (įėjimai): 6 Rezultatai (išėjimai): 6 Tiesioginio poveikio elementai 6 Netiesioginio poveikio elementai 6 Įtaką darantys asmenys 6 Išoriniai įtaką darantys asmenys 6 Vidiniai įtaką darantys asmenys 6 6. Vykdytojo individualios darbo vietos statusas 7 Antreprenerinė organizacija 7 Mechaninės organizacijos. 8 Diversifikuota organizacija 9 Profesionali organizacija 9 Novatoriška organizacija 10 Misionieriška organizacija 11 Politiška organizacija 11 7. Literatūros sarašas: 13 Įžanga: Vadybos samprata ir esmė Tik gimęs žmogus iš karto patenka į organizaciją – šeimą. Toliau – visas žmogaus gyvenimas – kelionė per įvairiausias organizacijas: vaikų darželio grupė, mokyklos klasė, sporto ar kito laisvalaikio pomėgio būrelis, organizacija, sudaranti materialines gyvenimo sąlygas – darbovietė, paskui savo šeima, politinė partija, klubas ar draugija pagal interesus ir kitokios bendrijos, kurioms žmogus priklauso tėvų valia, arba jau pats sąmoningai apsisprendęs. Organizacijos sukuria visiškai naujo pobūdžio darbą – visi nariai turi siekti bendro tikslo. Taigi žmogaus elgesys nukreipiamas tokia kryptimi, kurios savarankiškai, savo valia organizacijos narys nesirinktų. Šis darbas vadinamas vadyba. Kadangi kiekvienas žmogus per visą gyvenimą didžiąją laiko dalį praleidžia organizacijose, jam tiesiog būtina suvokti tiek organizacijų gyvavimo pagrindinius reiškinius, tiek vadybos darbo esminius bruožus. Tik tada žmogus galės gauti didžiausią naudą iš tos organizacijos. Taigi organizacijų gyvavimo ir vadybos pagrindų suvokimas šiais laikais tampa vienu iš svarbiausių prasmingo ir laimingo kiekvieno žmogaus gyvenimo laidų. Vadybos mokslas atsirado tik dvidešimtojo amžiaus pradžioje, jos moksliniai pagrindai dar nėra labai paplitę visuomenėje. Todėl tiek įvairiausios organizacijos – nuo šeimos, verslo įmonės iki valstybės, - tiek pavieniai asmenys negali rezultatyviai ir prasmingai veikti. Įvairūs autoriai vadybą apibūdina skirtingai. Labiausiai paplitęs ir pripažintas apibūdinimas – vadyba yra mokslas apie planavimo organizavimo, motyvavimo ir kontrolės funkcijas socialinėse organizacijose. Pagrindinės vadybos kategorijos yra jos funkcijos, metodai ir gamybos arba paslaugų valdymo operacijų sistema, sistemos sudarymas ir funkcionavimas. Svarbi veiklos kryptis funkcionuojant rinkos sąlygomis yra visuotinės kokybės problema. Visuotinės kokybės kategorija reiškia, kad visose srityse darbas atliekamas laiku ir kokybiškai. Pagrindiniai vadybos metodai yra palyginimas, analizė, sintezė, matematiniai metodai ir kt. Organizacija .Valdymo procesas Organizacija: du ar daugiau žmonių, kartu dirbančių tam tikroje struktūroje, kad pasiektų tikslą ar tam tikrų tikslų visumą. Organizacijos veikia visuose trijuose sektoriuose – gavybos, gamybos ir aptarnavimo. Jų priklausomybė įvairi. Jos gali būti valstybinės, akcinės, privačios, individualios ir kt. Tikslas: būsena, kurią organizacija stengiasi pasiekti; organizacijos dažnai kelia daugiau nei vieną tikslą; tikslai – baziniai organizacijų elementai. Tikslai gali būti įvairūs. Visos organizacijos savo tikslams siekti sukuria tam tikrą programą ar tvarką, t.y. planą, neturėdama veiklos plano, jokia organizacija negalėtų efektyviai veikti. Organizacijos turi įsigyti ir paskirstyti išteklius šiems tikslams įgyvendinti. Jos taip pat priklauso nuo kitų organizacijų, iš kurių gauna tam tikrus išteklius. Valdymas: organizacijos narių darbo planavimas, organizavimas, vadovavimas ir kontrolė; visų organizacijos išteklių panaudojimas iškeltiems organizacijos tikslams siekti. Valdymas – sąmoningas ir nuolatinis organizacijos „formos palaikymas“. Visos organizacijos turi asmenis, atsakingus už tai, kad tikslai būtų pasiekti. Tai – vadovai – treneriai, dirigentai ar pardavimo skyriaus vadovai. Vienoje organizacijoje jie matomi geriau, kitoje blogiau, tačiau nevykusiai valdoma organizacija gali visai žlugti. Vadovas: asmuo, atsakingas už tai, kad pastangos būtų nukreiptos organizacijos tikslams siekti. Pasaulyje visu, kur yra organizacijų, jas bei jų valdymą reikia studijuoti dėl trijų priežasčių. Bet kuriuo atveju – tiek praeityje, tiek ir dabartyje ar ateityje – žmonių, sudarančių organizaciją, kuriai vadovauja vadovai, rezultatai gali turėti toli siekiančių pasekmių. Pirmiausia, viso pasaulio organizacijos daug prisideda prie dabartinio žmonių gyvenimo lygio standartų. Kasdien organizacijos mus aprūpina maistu, pastoge, rengia, teikia medicinos ir ryšių paslaugas, linksmina ir duoda darbo. Pavyzdžiui, Raudonasis Kryžius – organizacija, labai sutelkta į dabartį, kadangi gelbsti konkrečioms žmonių grupėms, kai to reikia. Antra, organizacijos kuria trokštamą ateitį ir padeda žmonėms tai daryti. Nauji gaminiai ir nauji darbo metodai sukuriami kaip kūrybiškų žmonių bendro darbo organizacijose rezultatas. Organizacijos daro teigiamą arba neigiamą poveikį mūsų gamtai, ligų profilaktikai bei gydymui, taikai Žemėje. Trečia, organizacijos padeda žmonėms neprarasti ryšio su praeitimi. Organizacijas galima vertinti kaip žmonių tarpusavio santykių modelius. Kiekviena darbo diena praturtina organizacijos ir mūsų pačių istoriją. Dažnai save apibrėžiame organizacijų, kuriose dirbome, terminais. Nesvarbu, ar tai buvo mokykla, sporto komanda, politinė grupė, ar firma. Be to, organizacijos dokumentuose fiksuoja savo istoriją, ją vertina ir išlaiko mūsų atmintyje gyvas tradicijas. Labai dažnai apie praeitį sužinome iš organizacijų istorijos ir dokumentų.
Komentarų (0) Apimtis (13)Išsamiau »
"Elektroninė komercija" - Vadyba - Referatas
Turinys: 1. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS SAMPRATA 2 1.1. Elektroninės komercijos sąvoka 2 1.2. Elektroninės komercijos reikalavimai 3 1.3. Elektroninė prekyba 4 2. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS KATEGORIJOS 6 3. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS ĮTAKA 8 4. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS VEIKLA 8 5. NAUDA IŠ ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS 10 5.1 Nauda gamintojams 10 5.2. Nauda didmeninės prekybos įmonėms 11 5.3 Nauda mažmeninės prekybos įmonėms 11 5.4 Nauda paslaugas teikiančioms įmonėms 11 6. Elektroninės komercijos pavyzdžiai 12 IŠVADOS 15 LITERATŪRA 16 Įvadas: Elektroninę komerciją galima būtų apibrėžti kaip verslo formą, kada šalys bendrauja elektroniniu būdu, be fizinio ryšio. Elektroninė komercija - bendra sąvoka, aprėpianti verslo sandorius, valdomus elektroniniu būdu, naudojant telekomunikacijų tinklus. Elektroninė komercija yra kurianti, vadovaujanti ir plečianti komercinius santykius internetu. Šis naujas verslas pasižymi sparčiai besiplečiančiomis pasiūlos galimybėmis, didėjančia visuotine konkurencija bei milžiniškais vartotojų lūkesčiais. Visame pasaulyje verslas keičia savo organizacines struktūras bei operacines formas: sena hierarchija pamažu nyksta, mažėja barjerų tarp įmonės klientų ir tiekėjų. Kad būtų įveiktos įsisenėjusios kliūtys, verslo procesai yra reorganizuojami, o į pačią reorganizaciją dažnai įtraukiama visa įmonė, jos partneriai, klientai ir net tiekėjai. Elektroninė komercija yra priemonė sudaryti sąlygas tokiems pasikeitimams bei juos paremti pasauliniu mastu. Ji leidžia įmonėms efektyviau ir lanksčiau atlikti vidaus operacijas, artimiau dirbti su tiekėjais bei jautriau reaguoti į klientų poreikius ir lūkesčius. Sėkmingi elektroninės komercijos sumanymai gali apimti pirkimus, plėtrą ir produktų projektavimą, vadovavimą produkcijai ar gamybos rinkodarą, pardavimus, aptarnavimą, bendradarbiavimą versle, produktų platinimą, mokslinius tyrimus, informacijos skleidimą, komercinių bendruomenių steigimą, mokymą, renginius ir dar daug kitų verslo sferų. Pateiksiu keletą elektroninės komercijos veiklos pavyzdžių: vartotojai apie produktus daugiau sužino internete prieš pirkdami juos "realiame pasaulyje"; vartotojai užsisako produktus tinklu ir juos gauna visuomeniniu pristatymu (paštu) ar per internetą; studentai dalyvauja nuotolinio mokymo programose internete (on-line) ir taip gauna išsilavinimą ar įgyja profesiją; piliečiai, tinklu bendraudami su valstybės institucijomis, pakeičia savo vairuotojo pažymėjimus, registruoja automobilius, moka mokesčius, prašo leidimų statybai ar dalyvauja kituose procesuose; firmos parduoda produktus ar paslaugas vartotojams arba kitoms firmoms; firmos randa tinkle projektus arba atsisiunčia elektroninius failus (vaizdelius, duomenis, įrašus arba tekstinius failus) per internetą; firmos teikia techninę informaciją arba klientus aptarnauja 24 valandas per dieną 7 dienas per savaitę; internete pateikiama informacija apie pramogas ir kitus įvykius; vyriausybė ir jos institucijos apdoroja prašymus ir pasiūlymus ir kitus internete pateiktus dokumentus. Elektroninė komercija pakeitė pačios prekybos sampratą: elektroninė komercija gerina įmonių organizacinę ir vadybos kontrolę; lengvina transakcijų sudarymą, mažina jų vykdymo išlaidas tiekėjams ir vartotojams; plečia vartotojų rinkas suteikiant didesnę pasirinkimo galimybę; teikia išsamią informaciją vartotojams, gerina paslaugų teikimą ir kita.
Komentarų (0) Apimtis (13)Išsamiau »
"PAŽINTINĖ VERSLO PRAKTIKA ĮMONĖJE" - Vadyba - Kursinis darbas
Įmonės pristatymas Įmonės darbo režimas Veiklos kryptys Kokiai rinkos struktūrai priskiriama, kodėl? Įmonės vieta Lietuvos rinkoje ir pagrindinai jos konkurentai Įmonės struktūra, atskirų struktūrinių padalinių funkcijos Įmonėje naudojamos darbuotojų motyvacijos priemonės Vadybininko ir administratoriaus funkcijos Darbuotojų saugos ir sveikatos darbo organizavimas įmonėje Įmonės dokumentų valdymas Kaip bendrovė planuoja savo veiklą?
Komentarų (0) Apimtis (14)Išsamiau »