Paieška » slauga po insulto

Rikiuoti pagal: Datą, Tipą, Kategoriją, Vertinimą, Apimtį
"Verslo planas" - Ekonomika - Kursinis darbas
Turinys: Palanga 2013 I.Veiklos apibūdinimas II.Organizacinė struktūra III.Verslo sferos pasirinkimo pagrindimas IV.Marketingas V.Paslauga VI.Finansai Ištrauka: Produktas: Elektroninė parduotuvė, kurioje prekiaujama bėgimui reikalingais reikmenimis. Unikalumai ir pranašumai: 1. Parduodamos prekės, kurių nėra Lietuvoje, arba tiesiog nėra populiarios. 2. Konkreti ir smulki prekių niša. 3. Nemokamas prekių pristatymas Lietuvoje. 4. Atskiras sporto prekių skelbimų skyrelis, kuriame klientai turės galimybę pirkti ir parduoti naudotas prekes už mažą kainą. 5. Nebus įkyrių reklamų. Veiksniai, nulemiantys pasirinkimą: 1. Bėgimo sportą pasirinkau, nes pats mėgstu šią sporto šaką. 2. Norėjau individualiai uždirbti pelną internetu bei įgyti patirties. 3. Noriu sukurti vietą, kurioje žmonės, norintys bėgioti, surastų visas jiems reikalingas prekes vienoje vietoje.
Komentarų (0) Apimtis (10)Išsamiau »
"E-verslo dinamika ir perspektyvos Lietuvoje" - Ekonomika - Referatas
Turinys: Įvadas Kas yra elektroninis verslas? Kokią naudą e-verslas atneša įmonėms? Kokia e-verslo nauda? Elektroninio verslo įtaka ekonomikai Elektroninis verslas Lietuvoje Kokios kliūtys trukdo e-verslo plėtrai Lietuvoje? Pagalba plėtojant e-verslą Lietuvoje Išvados Literatūra Ištrauka: Uždaviniai: • Kas yra elektroninis verslas? • Kokią naudą elektroninis verslas atneša įmonėms? • Kokią naudą elektroninis verslas atneša valstybės ekonomikai? • Kokia e-verslo padėtis Lietuvoje? • Kokios kliūtys trukdo e-verslo plėtrai Lietuvoje? • Galimos priemonės , kurios galėtų padėti plėtoti elektroninį verslą. Tikslas: išanalizuoti elektroninio verslo ypatybes ir plėtrą Lietuvoje Kas yra elektroninis verslas? “Elektroninis verslas – tai verslas, kuriame informacinių technologijų infrastruktūra naudojama didinti verslo efektyvumui ir sukurti pagrindą naujiems produktams ir paslaugoms.” Informacinės technologijos padeda patobulinti daugelį įmonės veiklos aspektų...
Komentarų (0) Apimtis (10)Išsamiau »
"Kompiuterių tinklų projektinis darbas " - Informatika - Kursinis darbas
Įvadas Užduotis Tinklo aprašas IP adresavimas Statinio IP adresavimo schema Dinaminio IP adresavimo schema IP adresų transliavimas Paketų filtravimas Tinklo testavimas Išvados Įvadas Šis kompiuterių tinklų kurso projektinis darbas skirtas sudaryti studentams galimybes pademonstruoti ir įtvirtinti praktinius kompiuterių tinklo planavimo gebėjimus. Šiame darbe reikia pademonstruoti IP adresavimo, dinaminio IP adresavimo panaudojant DHCP tarnybą, IP adresų transliavimo ir paketų filtrų diegimo planavimo gebėjimus. Tuo pačiu reikia suplanuotą tinklą išbandyti Packet Tracer simuliatoriumi, pademonstruoti kompiuterių tinklo konfigūravimo gebėjimus. Užduotis Bazinė planuojamo tinklo topologija pateikta 1 pav. Papildomi duomenys pateikiami užduoties variante (užduoties variantas bus pateiktas atskirai). Tinkle yra dvi ugniasienės. Vidiniame tinkle naudojami privatūs IP adresai. Tarnybinių stočių tinkle (DMZ) naudojami universalūs IP adresai. Šiam tinklui reikia parengti IP adresavimo schema, suplanuoti DHCP tarnybą, suplanuoti adresų transliavimo tarnybą ir suplanuoti paketų filtravimo tarnybą. Maršrutizavimui naudojama statinė maršrutzacija. Suplanuotą tinklą reikia išbandyti Packet Tracer simuliatoriumi. Visi tinklo vartotojai turi tūrėti galimybes naudotis Telnet, SSH, FTP, DNS, POP3 ir WWW paslaugomis. Taip pat naudotis ir Ping bei Traceroute utilitomis. Tarnybinėje stotyje X1 esančia tarnyba gali naudotis tik vietinio tinklo vartotojai. Ji negali būti prieinama iš išorės. Kitos tarnybos turi būti pasiekiamos ir iš išorės. Tinkle turi būti numatyta, kad ugniasienės praleis tik reikalingų tarnybų IP paketus.
Komentarų (0) Apimtis (7)Išsamiau »
"Advokatas" - Teisė - Referatas
Turinys: Įvadas Advokato sąvokos ir pareigybės apibūdinimas Advokato veikla, jos pagrindai ir principai Advokato veikla Advokato veiklos pagrindai Advokato veiklos laisvė ir nepriklausomumas Advokatų tarpusavio santykių demokratiškumas, kolegiškumas ir sąžininga konkurencija Advokatų veiklos teisėtumas Kliento paslapties neatskleidimas Lojalumas klientui ir interesų konflikto vengimas Nepriekaištingas elgesys Asmens pripažinimas advokatu Teisė verstis advokato veikla Advokato veiklos apribojimai Advokatų teisės ir pareigos Advokatų pareigos Advokato teisės Advokato veiklos garantijos Advokatų savivalda Išvados Naudota literatūra Įvadas Advokatas – privatus asmuo, profesionalus teisininkas, teikiantis įvairias teismines ir neteismines teisines paslaugas (pvz., konsultacijas), įgaliojamas veikti klientų vardu (t. y. atstovauti), ginti jų interesus teisme, taip pat kitose institucijose, įstaigose bei organizacijose, santykiuose su kitais fiziniais ir juridiniais asmenimis. Advokatas padeda įgyvendinti teisingumą, taip pat prisideda prie tinkamo galiojančios teisės įgyvendinimo ir aiškinimo kasdieniame visuomenės gyvenime. Advokato vardas reiškia, kad jį turinčio asmens teisinė kvalifikacija atitinka advokato profesijai keliamus standartus. Tačiau norint gauti šį vardą reikia pereiti didelį kelią. Tad šiame darbe ir bus kalbama apie tapimą advokatu, jo funkcijas ir vietą teisinėje sistemoje. Šio darbo tikslas – aptarti advokato pareigybę ir jo vietą teisinėje sistemoje.
Komentarų (0) Išsamiau »
"Advokatu Savivalda" - Teisė - Referatas
Turinys: ADVOKATŲ TARYBA VISUOTINIS ADVOKATŲ SUSIRINKIMAS ADVOKATŲ GARBĖS TEISMAS ADVOKATŲ RŪMAI ADVOKATŪRA IŠVADOS NAUDOTA LITERATŪRA ĮVADAS Lietuvoje, kaip ir kitose demokratinėse šalyse, viena iš įteisintų valstybės valdžios šakų pagal valdžių padalijimo principus yra teismų valdžia. Tai savarankiška ir nepriklausoma valdžia, kurią pagal valstybės suteiktus įgaliojimus įgyvendina teismai, vykdantys teisingumą. Teismai faktiškai neegzistuoja be advokatų. Advokatas pataria dėl problemų sprendimo nesikreipiant arba kreipiantis į teismą, kitą ginčų sprendimo instituciją (pvz., ginčų komisiją): rekomenduoja tam tinkamas teisines priemones veikiant prieš kitą šalį (asmenį, organizaciją), klientų vardu teikia dokumentus, paraiškas, kitaip tvarko klientų reikalus jų vardu santykiuose su priešinga šalimi (pvz., atsakovu ar ieškovu, darbdaviu ar darbuotoju), kitu asmeniu (verslo bei kitos bendros veiklos partneriu, esamu arba būsimu kontrahentu, skolininku arba kreditoriumi etc.).[1] Teisės srityje advokato veikla yra panaši į juriskonsulto (juristo) veiklą (šis tvarko konkrečios organizacijos teisinius klausimus, jai atstovauja). Kaip patarėjas dalykiniais klausimais veikia analogiškai kaip ir licencijuotas (arba laisvai samdomas) teisininkas, patentinis patikėtinis ar mokesčių konsultantas.Advokato teisinės paslaugos gali būti teisės konsultacijos (patarimai teisės klausimais), teisinę reikšmę turinčių dokumentų rengimas, atstovavimas teisės klausimais, (teisinė) gynyba bei atstovavimas bylų procese. Šiuo atveju advokato vaidmuo įgyja ypatingą reikšmę, kadangi kiekvienas asmuo įstatymų nustatyta tvarka turi teisę pasirinkti advokatą, kuris patartų, jam atstovautų ar gintų jo interesus.
Komentarų (0) Apimtis (11)Išsamiau »
"kokybes valdymas" - Vadyba - Referatas
Turinys: KOKYBĖS VALDYMAS Kompleksinis našumo pobūdis. Našumas ir kokybė. Našumas ir kokybės kontrolė. Našumas ir organizacijos aplinka Ištrauka: Kompleksinis našumo pobūdis. Našumas ir kokybė. Našumas ir kokybės kontrolė. Norint išgyventi rinkos sąlygomis reikia garantuoti savo produkcijai konkurentišką kokybę ir kainą. Kokybė yra santykinis terminas, kurį skirtingi žmonės skirtingai suvokia. Kokybės sampratos grandinė parodo tris svarbius jos aspektus: 1)kokybė parodo kokiu lygiu organizacijos prekės ar paslaugos atitinka vidinėms techninėms sąlygoms; 2)įvertina konstrukcijos kokybę, kitaip sakant kokybė gali atitikti konstrukcijos technines sąlygas, bet pati konstrukcija gali būti žemos kokybės; 3)kokybė parodo kokiu laipsniu gaminama produkcija ar teikiamos paslaugos atitinka vartotojo poreikius. Pirmasis žingsnis kokybei užtikrinti yra nusistatyti tikslus. Parengus planą kokybei garantuoti reikia organizuoti jos matavimą. Kokybę matuoti būtina ir dažniausiai tam tikslui naudojama statistinė kontrolės metodika, kurios tikslas yra išvengti atsitiktinių kokybės pokyčių. Reikia atrasti tų pokyčių priežastis ir jas pašalinti. Kokybei tikrinti naudojami įvairūs būdai. Plačiai taikomas atrankos metodas, kuomet gaminamos didelės prekių partijos. Šis būdas naudojamas ir priimant medžiagas iš tiekėjų, komplektuojančias detales, elementus ir kt. Tokia kontrolė yra pigesnė, negu ištisinė, tik jai būdinga tam tikra rizika darant atranką. Praktikoje gamintojas su vartotoju susitaria kaip bus tikrinama kokybė. Technologijos proceso kontrolei naudojami specialūs lapai, kuriuose gamybos metu pažymimi proceso parametrai. Šios kontrolės tikslas yra nustatyti momentą, kai technologinis procesas pradeda nukrypti nuo nustatytų režimų. Technologinis procesas paprastai tikrinamas periodiškai. Kokybė valdoma vadovaujantis keliomis koncepcijomis. Pirmiausia reikia turėti nuolatinę, visapusišką, viską apimančią programą kokybei gerinti. Ši programa turi apjungti tiekėjus, vartotojus, investitorius, projektuotojus ir gamintojus. Šiuo požiūriu svarbiausią vaidmenį vaidina statistinė gaminamo produkto kontrolė. Įmonėse dažnai kuriami kokybės rateliai, kurie reguliariai susirenka aptarti kokybės problemų. Ratelio nariai specialiai mokomi, kad galėtų spręsti kokybės klausimus. Kokybę reikia tikrinti ne tuomet, kai kas nors sugenda, o jau tuomet, kada niekas ir nesiruošia gesti. Svarbų vaidmenį vaidina visų dirbančiųjų įtraukimas į kokybės valdymą, o pirmiausia neformalių grupių. Produkcijos kokybės valdymo klausimai yra aukščiausios valdžios prerogatyva. Organizacijos vadovas negali šio darbo perduoti niekam. Kokybės klausimai turi kompleksinį pobūdį, jie nagrinėjami visuose valdymo lygiuose ir visuose padaliniuose. Paskutinioji kokybės valdymo koncepcija yra visuotinės kokybės vadyba. Lietuvoje parengta visuotinės kokybės vadybos įgyvendinimo programa ir įteiktas Seimui kokybės įstatymo projektas.
Komentarų (0) Išsamiau »
"Ilgalaikio turto vertinimas" - Ekonomika - Referatas
Turinys: ĮVADAS ILGALAIKIO TURTO VERTĖ Pastatų vertė Įrengimai pilnąja, pradine verte Ilgalaikio turto (IT) vertė bei metinė nusidėvėjimo suma bei norma IlGALAIKIO TURTO STRUKTŪRA PROCENTAIS ĮRENGIMŲ NUSIDĖVĖJIMAS IT NUSIDĖVĖJIMO SUMOS APSKAIČIAVIMO METODAI KUR IR KODĖL PATENKA IT NUSIDĖVĖJIMO SUMA? IŠVADOS LITERATŪRA ĮVADAS Beveik kiekvienos įmonės sėkmingai veiklai reikalingos tam tikros sąlygos, taip pat materialinės. Šios sąlygos kiekvienoje įmonėje vis kitokios, ir darosi vis įvairesnės, stengiantis atitikti didėjančius rinkos reikalavimus. Beveik kiekvienoje įmonėje reikšmingą vaidmenį vaidina ilgalaikis turtas – pastatai, mašinos, specialūs įrengimai, be kurių dažniausiai apskritai neįmanoma sėkminga kokia nors veikla. Darbo tikslas: • Įvertinti ilgalaikį turtą; • Apskaičiuoti jo metinę nusidėvėjimo sumą; • Suklasifikuoti ilgalaikį turtą. Uždaviniai: • Nustatyti atskirų ilgalaikio turto grupių vertę; • Apskaičiuoti metinę nusidėvėjimo sumą; • Nustatyti ilgalaikio turto struktūrą procentais; • Apskaičiuoti įrengimų likutinę vertę. ILGALAIKIS TURTAS Ilgalaikis turtas - tai įmonės ekonominiai ištekliai, kuriais numatoma naudotis įmonės veikloje ir uždirbti pajamas ilgiau nei vienerius finansinius metus. Tai taip pat žmogaus ar gamtos sukurtas turtas, kuris naudojamas įmonėje gaminant produkciją ar teikiant paslaugas. Ilgalaikiam turtui priskiriamas įmonės veikloje ilgiau nei vieną apskaitinį laikotarpį naudojamas turtas. Ilgalaikis turtas dalyvauja įmonės veikloje uždirbant pajamas ilgam, tačiau ribotą laiką. Kiekviena įmonė nepriklausomai nuo jos veiklos pobūdžio valdo didesnį ar mažesnį turtą. Efektyvus jo panaudojimas lemia įmonės veiklos sėkmę. Ilgalaikį turtą sudaro materialusis, nematerialusis ir finansinis turtas. Ši klasifikacija svarbi ne tik naudojant turtą, bet ir atliekant jo analizę. Ilgalaikis turtas dažniausiai sudaro didžiausią įmonės turto lyginimąją dalį ir turi svarbią reikšmę įmonės veiklai organizuoti bei plėtoti. Todėl jo analizė aktuali, ji turi būti sisteminga, kruopšti, metodiška. Materialusis turtas – tai turtas kurį įmonė apskaitoje užregistruoja suskirstitą pagal paskirtį: tai žemė, pastatai, statiniai ir mašinos, transporto priemonės, kiti įrenginiai ir įrankiai, gamybinis inventorius, kontrolės reguliavimo prietaisai, baldai ir kitas materialusis turtas. Nematerialusis turtas – tai turtas kurio negalimaapčiuopti ar panešti, jis neturi materialiojo turinio, bet turi realia vertę. Jis vis labiau įsigali įmonių veikloje. Nematerialiajam turtui galima priskirti įmonės turimas autorines teises, patentus, licenzijas, įmonės prestižą. Taip pat priskiriami ir išankstiniai apmokėjimai, tiekėjams bei partneriams. Finansinis turtas – tai įpatingos rūšies turtas, atspindintis tam tikras įmonės teises bei privilegijas, kurios atsiranda jai dalyvaujant kitų įmonių veikloje. Šį turtą sudaro kitų įmonių ir vyriausybės išleisti vertybiniai popieriai, kitoms įmonėms suteiktos ilgalaikės paskolos, asmenų įsiskolinimai už jiems išsiųstą produkciją, bei atliktas paslaugas. Ilgalaikio turto nusidėvėjimas ir amortizacija – finansavimo šaltinis, kuris beveik „ištirpsta“ infliacijos sąlygomis, bet, nepaisant to, egzistuoja. Taip yra to dėl, kad dažnai ilgalaikio turto perkainoji-mo indeksai didėja lėčiau nei kaina šio turto įsigijimo rinkoje. Dėl nusidėvėjimo prarasta ilgalaikio turto vertės dalis įskaitoma į produkcijos gaminimo išlaidas ir, realizavus pagamintą produkciją, sukaupiami pinigai naujam ilgalaikiam turtui įsigyti arba kapitališkai remontuoti.
Komentarų (0) Apimtis (12)Išsamiau »
"MOTERŲ PATYRUSIŲ SMURTĄ ŠEIMOJE PSICHOSOCIALINĖS PROBLEMOS" - Sociologija - Diplominis
Turinys: ĮVADAS SMURTAS PRIEŠ MOTERIS ŠEIMOJE, KAIP SOCIALINIS REIŠKINYS Smurto prieš moteris samprata Smurto rūšys Smurto prieš moteris šeimoje kilmė ir priežastys Smurto padariniai tolimesniam moters gyvenimui Smurto, prieš moteris šeimoje, prevencija Socialinė pagalba dirbant su smurtą patyrusiomis moterimis SMURTĄ ŠEIMOJE PATYRUSIŲ MOTERŲ PSICHOSOCIALINIŲ PROBLEMŲ TYRIMAS Tyrimo organizavimo metodika Tyrimo rezultatų analizė IŠVADOS IR SIŪLYMAI LITERATŪROS IR KITŲ INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS SANTRAUKA. SANTRAUKA(SUMMARY) PRIEDAI ĮVADAS Šeimą galima vadinti ne tik pagrindine visuomenės ląstele, bet ir valstybės pagrindu. Meile spinduliuojantis ir gyvastingas šeimos lizdas yra ateities visuomenės psichinės ir dorinės sveikatos pagrindas. Kartais tenka išsklaidyti mitą, jog šeima yra saugus prieglobstis visiems jos nariams ir turi paslėptų problemų. Viena iš jų – tai ,,buitinis smurtas”. Problemos aktualumas. Smurtas šeimoje yra kompleksinė problema. Tai itin opi tema, visuomenės rykštė, turinti didžiulių ekonominių, socialinių, asmeninių padarinių. Prievarta prieš moterį šeimoje apima emocinės, ekonominės, seksualinės ir fizinės prievartos prieš moterį formas, be to, sukuria kitų šeimos narių prievartos šeimoje galimybę. Ji riboja ne tik moters fizinę ir socialinę veiklą, sukelia fizines ir emocines kančias, bet taip pat sutrikdo šeimos funkcionavimą ir riboja moters visuomeninės veiklos galimybes. Apie smurtą šiandien mes kalbame vis dažniau. Smurtas egzistuoja ne tik gatvėse, žurnaluose, kompiuteriniuose žaidimuose, deja, jis egzistuoja ir šeimose. Visuotinai priimta, kad smurtas prieš moteris tiek viešajame, tiek privačiąjame gyvenime yra žmogaus teisių pažeidimas ir viena iš pagrindinių kliūčių, trukdančių pasiekti lyčių lygybės tikslų. Nevyriausybinių organizacijų duomenimis, nuo smurto šeimoje kasmet Lietuvoje žūva apie 20 moterų. Policijos departamento informacija rodo, kad iškvietimų dėl konfliktų namuose per metus būna per 40 tūkstančių. Smurtas šeimoje nepriklauso nuo socialinės padėties, religijos, seksualinės orientacijos ar etninės kilmės. Naujumas. Praėjusių metų gruodžio 15 dieną įsigaliojo Apsaugos nuo smurto artimoje aplinkoje įstatymas, kuriuo siekiama sutramdyti smurtą šeimoje ir neleisti smurtavusiam asmeniui išvengti atsakomybės už savo veiksmus. Šio įstatymo paskirtis ginti asmenis nuo smurto artimoje aplinkoje, kuris dėl jo žalos visuomenei priskiriamas prie visuomeninę reikšmę turinčių veikų. Pagalba smurtą artimoje aplinkoje patyrusiems asmenims teikiama: psichologo, teisinės, socialinės, sveikatos priežiūros, švietimo, apgyvendinimo ir kt. būtinos paslaugos, teikiamos valstybės, savivaldybės institucijų ir nevyriausybinių organizacijų smurtą artimoje aplinkoje patyrusiems asmenims. Lietuvoje nėra renkami išsamūs oficialūs statistiniai duomenys apie smurto prieš moterį šeimoje paplitimą. Smurto prieš moteris problemą tyrinėjo G. Purvaneckienė, J. Šeduikienė, A. Purvaneckas, R. Mikalajūnaitė, J. Reingardienė ir kiti autoriai. Lyčių lygiateisiškumo problemos, lyčių kultūriniai, socialiniai aspektai taip pat lyties tapatybės problemos nagrinėjamos A.Vosiliūtės, V. Šidlauskienės, V. Kanopienės ir kitų autorių darbuose. Anot A. M. Pavilionienės (2007), Lietuvoje labai stinga visuomenės švietimo šia tema bei prevencijos priemonių, krizių centrų smurto aukoms reabilituoti bei smurtautojams perauklėti, suteikiant jiems teisinę, psichologinę ir švietėjišką paramą. Objektas - moterų patyrusių smurtą šeimoje psichosocialinės problemos. Tikslas - išnagrinėti, moterų patirusių smurtą šeimoje, psichosocialines problemas. Uždaviniai: 1. Apibūdinti smurto šeimoje rūšis ir jų sąveiką. 2. Išnagrinėti smurto šeimoje priežastis. 3. Nustatyti moterims patyrusioms smurtą šeimoje kylančius sunkumus. Metodai: 1. Mokslinės literatūros apžvalga; 2. Anketinė apklausa; 3. Kiekybinių duomenų analizė. Baigiamajame darbe atskleistos tokios bendrosios ir specialiosios socialinio darbuotojo kompetencijos: * Gebės vadovauti socialinėms programoms ir būti efektyviu projekto komandos nariu. Ši kompetencija atskleidžiama teorinėje darbo dalyje 1.5. poskyryje, apibūdinant socialinių paslaugų paramos programą moterims nukentėjusioms nuo smurto. * Gebės prognozuoti socialines problemas. Kompetencija atskleidžiama 1.4. dalyje analizuojant požymius leidžiančius suprasti, kad moters šeimoje yra smurtaujama. * Gebės sudaryti paramos programą. Ši kompetencija atsiskleidžia 1.6. teorinėje darbo dalyje, analizuojant socialinių paslaugų paramos programą moterims nukentėjusioms nuo smurto. * Gebės teikti socialines paslaugas. Kompetencija atskleidžiama 1.6. dalyje, poskyryje analizuojant socialinių paslaugų poreikį moterims patyrus smurtą šeimoje. * Gebės vykdyti prevencinę veiklą. Ši kompetencija atsispindi 1.5. ir 1.6. dalyse apibūdinant socialinio darbuotojo veiklą su smurtaujančiais vyrais ir analizuojant visus įmanomus būdus, kad būtų užkirstas kelias smurtui šeimoje. * Gebės taikyti komandinio darbo principus. Kompetencija atskleidžiama teorinėje darbo dalyje, 1.6. poskyryje, apibūdinant komandinio darbo privalumus siekiant klientei suteikti kuo kokybiškesnę paslaugą.
Komentarų (0) Apimtis (50)Išsamiau »
"Informacinės technologijos įmonės veikloje" - Informatika - Tyrimas
Turinys: ŽAGARĖS GIMNAZIJA ĮRANGA 5 Techninė ir programinė įranga 5 Duomenų apsauga 5 Empirinio tyrimo rezultatų analizė 7 IŠVADOS LITERATŪRA IR ŠALTINIAI PRIEDAI Ištrauka: Mokykla kaip mokymo institucija turi mokyti gyventi sparčiai besikeičiančioje realybėje. Mokslo ir technikos vystymasis pažengė tiek toli, kad iš esmės keičiasi visuomeninis gyvenimas ir vienokie ar kitokie pokyčiai tampa nuolatiniu reiškiniu. Informacinių technologijų teikiamų galimybių išnaudojimas ugdymo procese, besiformuojančioje informacijos (žinių) visuomenėje tampa ypač aktualiu. Tyrimo tikslas – išanalizuoti informacinių ir komunikacinių technologijų naudojimo ypatumus Žagarės gimnazijoje. Tyrimo uždaviniai: 1. Apibūdinti institucijos veiklą, struktūrą, bei teikiamas paslaugas. 2. Išanalizuoti techninę bei programinę įrangą naudojamą įmonės veikloje. 3. Išanalizuoti, kokie metodai taikomi įstaigoje informacijos saugai užtikrinti. 4. Nustatyti informacinių komunikacinių technologijų poreikius įstaigoje. Tyrimo metodai: 1. Empiriniai – kiekybinis tyrimas, vykdant Žagarės gimnazijos darbuotojų apklausą. 2. Statistiniai – statistinė empirinių duomenų analizė Microsoft Excel kompiuterine duomenų apdorojimo programa.
Komentarų (0) Apimtis (16)Išsamiau »
"Elektroninė komercija" - Vadyba - Referatas
Turinys: 1. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS SAMPRATA 2 1.1. Elektroninės komercijos sąvoka 2 1.2. Elektroninės komercijos reikalavimai 3 1.3. Elektroninė prekyba 4 2. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS KATEGORIJOS 6 3. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS ĮTAKA 8 4. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS VEIKLA 8 5. NAUDA IŠ ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS 10 5.1 Nauda gamintojams 10 5.2. Nauda didmeninės prekybos įmonėms 11 5.3 Nauda mažmeninės prekybos įmonėms 11 5.4 Nauda paslaugas teikiančioms įmonėms 11 6. Elektroninės komercijos pavyzdžiai 12 IŠVADOS 15 LITERATŪRA 16 Įvadas: Elektroninę komerciją galima būtų apibrėžti kaip verslo formą, kada šalys bendrauja elektroniniu būdu, be fizinio ryšio. Elektroninė komercija - bendra sąvoka, aprėpianti verslo sandorius, valdomus elektroniniu būdu, naudojant telekomunikacijų tinklus. Elektroninė komercija yra kurianti, vadovaujanti ir plečianti komercinius santykius internetu. Šis naujas verslas pasižymi sparčiai besiplečiančiomis pasiūlos galimybėmis, didėjančia visuotine konkurencija bei milžiniškais vartotojų lūkesčiais. Visame pasaulyje verslas keičia savo organizacines struktūras bei operacines formas: sena hierarchija pamažu nyksta, mažėja barjerų tarp įmonės klientų ir tiekėjų. Kad būtų įveiktos įsisenėjusios kliūtys, verslo procesai yra reorganizuojami, o į pačią reorganizaciją dažnai įtraukiama visa įmonė, jos partneriai, klientai ir net tiekėjai. Elektroninė komercija yra priemonė sudaryti sąlygas tokiems pasikeitimams bei juos paremti pasauliniu mastu. Ji leidžia įmonėms efektyviau ir lanksčiau atlikti vidaus operacijas, artimiau dirbti su tiekėjais bei jautriau reaguoti į klientų poreikius ir lūkesčius. Sėkmingi elektroninės komercijos sumanymai gali apimti pirkimus, plėtrą ir produktų projektavimą, vadovavimą produkcijai ar gamybos rinkodarą, pardavimus, aptarnavimą, bendradarbiavimą versle, produktų platinimą, mokslinius tyrimus, informacijos skleidimą, komercinių bendruomenių steigimą, mokymą, renginius ir dar daug kitų verslo sferų. Pateiksiu keletą elektroninės komercijos veiklos pavyzdžių: vartotojai apie produktus daugiau sužino internete prieš pirkdami juos "realiame pasaulyje"; vartotojai užsisako produktus tinklu ir juos gauna visuomeniniu pristatymu (paštu) ar per internetą; studentai dalyvauja nuotolinio mokymo programose internete (on-line) ir taip gauna išsilavinimą ar įgyja profesiją; piliečiai, tinklu bendraudami su valstybės institucijomis, pakeičia savo vairuotojo pažymėjimus, registruoja automobilius, moka mokesčius, prašo leidimų statybai ar dalyvauja kituose procesuose; firmos parduoda produktus ar paslaugas vartotojams arba kitoms firmoms; firmos randa tinkle projektus arba atsisiunčia elektroninius failus (vaizdelius, duomenis, įrašus arba tekstinius failus) per internetą; firmos teikia techninę informaciją arba klientus aptarnauja 24 valandas per dieną 7 dienas per savaitę; internete pateikiama informacija apie pramogas ir kitus įvykius; vyriausybė ir jos institucijos apdoroja prašymus ir pasiūlymus ir kitus internete pateiktus dokumentus. Elektroninė komercija pakeitė pačios prekybos sampratą: elektroninė komercija gerina įmonių organizacinę ir vadybos kontrolę; lengvina transakcijų sudarymą, mažina jų vykdymo išlaidas tiekėjams ir vartotojams; plečia vartotojų rinkas suteikiant didesnę pasirinkimo galimybę; teikia išsamią informaciją vartotojams, gerina paslaugų teikimą ir kita.
Komentarų (0) Apimtis (13)Išsamiau »
"Prekes zenklo valdymas ir kurimas" - Vadyba - Namų darbas
Prekės ženklo valdymas ir kūrimas Seminaras Nr.1 1. Parašykite PŽ apibrėžimą. 2. Kokie požymiai apibūdina prekę? 3. Kokios gali būti prekės identifikavimo priemonės? 4. Nurodykite PŽ matomuosius ir nematomuosius elementus. 5. Kokias funkcijas atlieka PŽ? 6. Kokios PŽ funkcijos svarbios vartotojui? 7. Kokios PŽ funkcijos svarbios įmonei? 8. Ar gali įmonė savo prekes parduoti su kitos įmonės PŽ? Pakomentuokite. 9. Kas pradėta seniau ženklinti – gaminiai, ar paslaugos? 10. Koks pirmasis užregistruotas PŽ ? 11. Koks pirmasis užregistruotas PŽ Lietuvoje? 12. Kokioms prekėms paprastai suteikiamas tik bendrinis prekės pavadinimas? 13. Apibrėžkite, kas yra PŽ pozicionavimas. 14. Apibrėžkite, kas yra PŽ pozicija. 15. Apibrėžkite, kas yra PŽ strategija. 16. Išvardinkite pagrindinius PŽ strategijos elementus. 17. Kas sudaro PŽ identiškumą? 18. Išvardinkite pagrindines PŽ dedamąsias, kurios reikalingos PŽ kūrimui. 19. Išvardinkite etapus, kuriuos turėtų praeiti PŽ prieš patekdamas į rinką. 20. Uždavinys. Ar gali žinomas Europoje parfumerijos fabrikas įsigyti žinomą JAV skalbimo miltelių PŽ? Tiek teigiamą, tiek neigiamą atsakymą pakomentuokite. 21. Uždavinys. Ar gali paslaugą žymintys PŽ būti parduodami? Pakomentuokite. 22. Uždavinys. Ar gali keli gamintojai gaminti tokiu pačiu pavadinimu pažymėtus gaminius? Jei taip, tai pateikite pavyzdžius
Komentarų (0) Apimtis (5)Išsamiau »
"INFORMACIJA ORGANIZACIJOS VADYBOJE" - Vadyba - Referatas
Turinys: 1. Vadybos samprata ir esmė 2 Organizacija .Valdymo procesas 2 Organizacija 2 Tikslas 2 Valdymas 3 Vadovas 3 2. VALDYMO YPATUMAI LAIKO BEI ŽMONIŲ TARPUSAVIO SANTYKIŲ ASPEKTU 4 Valdymo rezultatyvumas 4 Organizacijos rezultatyvuma 4 Efektyvumas 4 Efektingumas 4 3. VALDYMO PROCESAS 4 Išorinė aplinka 6 Ištekliai (įėjimai): 6 Rezultatai (išėjimai): 6 Tiesioginio poveikio elementai 6 Netiesioginio poveikio elementai 6 Įtaką darantys asmenys 6 Išoriniai įtaką darantys asmenys 6 Vidiniai įtaką darantys asmenys 6 6. Vykdytojo individualios darbo vietos statusas 7 Antreprenerinė organizacija 7 Mechaninės organizacijos. 8 Diversifikuota organizacija 9 Profesionali organizacija 9 Novatoriška organizacija 10 Misionieriška organizacija 11 Politiška organizacija 11 7. Literatūros sarašas: 13 Įžanga: Vadybos samprata ir esmė Tik gimęs žmogus iš karto patenka į organizaciją – šeimą. Toliau – visas žmogaus gyvenimas – kelionė per įvairiausias organizacijas: vaikų darželio grupė, mokyklos klasė, sporto ar kito laisvalaikio pomėgio būrelis, organizacija, sudaranti materialines gyvenimo sąlygas – darbovietė, paskui savo šeima, politinė partija, klubas ar draugija pagal interesus ir kitokios bendrijos, kurioms žmogus priklauso tėvų valia, arba jau pats sąmoningai apsisprendęs. Organizacijos sukuria visiškai naujo pobūdžio darbą – visi nariai turi siekti bendro tikslo. Taigi žmogaus elgesys nukreipiamas tokia kryptimi, kurios savarankiškai, savo valia organizacijos narys nesirinktų. Šis darbas vadinamas vadyba. Kadangi kiekvienas žmogus per visą gyvenimą didžiąją laiko dalį praleidžia organizacijose, jam tiesiog būtina suvokti tiek organizacijų gyvavimo pagrindinius reiškinius, tiek vadybos darbo esminius bruožus. Tik tada žmogus galės gauti didžiausią naudą iš tos organizacijos. Taigi organizacijų gyvavimo ir vadybos pagrindų suvokimas šiais laikais tampa vienu iš svarbiausių prasmingo ir laimingo kiekvieno žmogaus gyvenimo laidų. Vadybos mokslas atsirado tik dvidešimtojo amžiaus pradžioje, jos moksliniai pagrindai dar nėra labai paplitę visuomenėje. Todėl tiek įvairiausios organizacijos – nuo šeimos, verslo įmonės iki valstybės, - tiek pavieniai asmenys negali rezultatyviai ir prasmingai veikti. Įvairūs autoriai vadybą apibūdina skirtingai. Labiausiai paplitęs ir pripažintas apibūdinimas – vadyba yra mokslas apie planavimo organizavimo, motyvavimo ir kontrolės funkcijas socialinėse organizacijose. Pagrindinės vadybos kategorijos yra jos funkcijos, metodai ir gamybos arba paslaugų valdymo operacijų sistema, sistemos sudarymas ir funkcionavimas. Svarbi veiklos kryptis funkcionuojant rinkos sąlygomis yra visuotinės kokybės problema. Visuotinės kokybės kategorija reiškia, kad visose srityse darbas atliekamas laiku ir kokybiškai. Pagrindiniai vadybos metodai yra palyginimas, analizė, sintezė, matematiniai metodai ir kt. Organizacija .Valdymo procesas Organizacija: du ar daugiau žmonių, kartu dirbančių tam tikroje struktūroje, kad pasiektų tikslą ar tam tikrų tikslų visumą. Organizacijos veikia visuose trijuose sektoriuose – gavybos, gamybos ir aptarnavimo. Jų priklausomybė įvairi. Jos gali būti valstybinės, akcinės, privačios, individualios ir kt. Tikslas: būsena, kurią organizacija stengiasi pasiekti; organizacijos dažnai kelia daugiau nei vieną tikslą; tikslai – baziniai organizacijų elementai. Tikslai gali būti įvairūs. Visos organizacijos savo tikslams siekti sukuria tam tikrą programą ar tvarką, t.y. planą, neturėdama veiklos plano, jokia organizacija negalėtų efektyviai veikti. Organizacijos turi įsigyti ir paskirstyti išteklius šiems tikslams įgyvendinti. Jos taip pat priklauso nuo kitų organizacijų, iš kurių gauna tam tikrus išteklius. Valdymas: organizacijos narių darbo planavimas, organizavimas, vadovavimas ir kontrolė; visų organizacijos išteklių panaudojimas iškeltiems organizacijos tikslams siekti. Valdymas – sąmoningas ir nuolatinis organizacijos „formos palaikymas“. Visos organizacijos turi asmenis, atsakingus už tai, kad tikslai būtų pasiekti. Tai – vadovai – treneriai, dirigentai ar pardavimo skyriaus vadovai. Vienoje organizacijoje jie matomi geriau, kitoje blogiau, tačiau nevykusiai valdoma organizacija gali visai žlugti. Vadovas: asmuo, atsakingas už tai, kad pastangos būtų nukreiptos organizacijos tikslams siekti. Pasaulyje visu, kur yra organizacijų, jas bei jų valdymą reikia studijuoti dėl trijų priežasčių. Bet kuriuo atveju – tiek praeityje, tiek ir dabartyje ar ateityje – žmonių, sudarančių organizaciją, kuriai vadovauja vadovai, rezultatai gali turėti toli siekiančių pasekmių. Pirmiausia, viso pasaulio organizacijos daug prisideda prie dabartinio žmonių gyvenimo lygio standartų. Kasdien organizacijos mus aprūpina maistu, pastoge, rengia, teikia medicinos ir ryšių paslaugas, linksmina ir duoda darbo. Pavyzdžiui, Raudonasis Kryžius – organizacija, labai sutelkta į dabartį, kadangi gelbsti konkrečioms žmonių grupėms, kai to reikia. Antra, organizacijos kuria trokštamą ateitį ir padeda žmonėms tai daryti. Nauji gaminiai ir nauji darbo metodai sukuriami kaip kūrybiškų žmonių bendro darbo organizacijose rezultatas. Organizacijos daro teigiamą arba neigiamą poveikį mūsų gamtai, ligų profilaktikai bei gydymui, taikai Žemėje. Trečia, organizacijos padeda žmonėms neprarasti ryšio su praeitimi. Organizacijas galima vertinti kaip žmonių tarpusavio santykių modelius. Kiekviena darbo diena praturtina organizacijos ir mūsų pačių istoriją. Dažnai save apibrėžiame organizacijų, kuriose dirbome, terminais. Nesvarbu, ar tai buvo mokykla, sporto komanda, politinė grupė, ar firma. Be to, organizacijos dokumentuose fiksuoja savo istoriją, ją vertina ir išlaiko mūsų atmintyje gyvas tradicijas. Labai dažnai apie praeitį sužinome iš organizacijų istorijos ir dokumentų.
Komentarų (0) Apimtis (13)Išsamiau »
"Verslo planas - lažybų centras" - Vadyba - Kursinis darbas
Turinys: Santrauka Verslo aprašymas 1.1 Įmonės aprašymas 1.2. Verslo tikslai ir galimybės 1.3. Paslaugų aprašymai 2. Marketingas 2.1. Rinkodara 2.2. Konkurencija 2.3. Marketingo planas 2.3.1. Kainų politika 2.3.2. Pardavimo strategija 2.3.3. Reklama 3. Paslaugų teikimas 3.1. Siūlomos paslaugos 3.2. Patalpos 3.3. Transportas 3.4. Personalo parinkimas 4. Valdymas 4.1. Organizacijos valdymo modelis ir stilius 4.2. Darbuotojai 5. Rizikos veiksniai 6. Finansai 1 Priedas 2 Priedas Išvados Naudota literatūra Santrauka: Loterijų bei lažybų centras “Keliaujantis šansas” statusas –individuali įmonė. Adresas: Beržų g. 21-3, Panevėžys. IĮ „Keliaujantis šansas” yra steigimo stadijoje, ji bus traktuojama kaip pramogų verslo paslaugas teikianti įmonė. Jos paslaugos bus teikiamos visoje Lietuvoje. Mūsų šalyje didėja paklausa pramogų verslui, vis daugiau žmonių nori dalyvauti įvairiuose žaidimuose, kuriuose būtu galima gerai praleisti laika ir laimėti piniginius prizus. Todėl bus organizuojamos lažybos, bei loterijos. Įmonė stengsis patenkinti klientų poreikius, sudarydama originalias lažybas, kokių Lietuvoje nėra, o klientai pirkdami loterijos bilietus 25% bilieto kainos paaukos vaikų globos namams. Tikslas – įsitvirtinti rinkoje, dirbti pelningai, tenkinti klientų norus. Įmonės klientai yra ne jaunesni kaip 21 metų amžiaus ir visų socialinio sluoksnio žmonės. Pagrindinis įmonės biuras bus Beržų gatvėje. Tai patogi vieta, nes galima efektyvinti reklamą, atkreipiant didesnį skaičių klientų dėmesį, nes ši gatvė yra viena iš pagrindinių, yra judri, joje nėra gausu firmų ir reklaminių iškabų. Be to gatvė gerai žinoma, patogus susisiekimas, todėl biurą bus patogu rasti visiems. Kadangi pramogų verslas ir ypač azartiniai žaidimai yra gana populiarus verslas, įmonei atsiranda konkurencija. Tačiau būtent tokio pobūdžio paslaugų Lietuvoje nėra, todėl realių konkurentų įmonė „Keliaujantis šansas“ neturės. Paskolos neimsiu, nes turiu savų santaupų 50 tūkst. litų, taip pat turiu patalpas-butą, bei automobilį su kuriuo bus keliaujama po Lietuvos miestus. Taigi pradinis kapitalas pinigais bus 50 tūkstančių litų. Kad firmos veikla būtų pelninga, samdysiu aukštos kvalifikacijos darbuotojus. Taip pat didelis dėmesys bus skiriamas reklamai. Įmonės steigimo pradžioje dirbs 3 žmonės. Paslaugos bus teikiamos važinėjant po Lietuva, internetu, bei pačioje agentūroje.
Komentarų (0) Apimtis (15)Išsamiau »
"Internetas" - Informatika - Prezentacija
Turinys: Internetas IP adresas Simbolinis vardas Paslaugos URL Kaip prisijungti prie interneto namuose ar įstaigoje? Darbas su Internet Explorer Pagalba (Help) Žiniatinklio paieškos sistemos Tinklapių siuntimas ir spausdinimas Tinklapio įrašymas Kitų bylų ir atskirų tinklapio komponentų įsirašymas
Komentarų (0) Apimtis (27)Išsamiau »
"Teisės aktai reglamentuojantys kaimo turizmo veiklą" - Teisė - Kursinis darbas
Turinys: Įvadas Teisė teikti kaimo turizmo paslaugas Kaimo turizmo paslaugos teikimo reikalavimai Bendrosios nuostatos Reikalavimai kaimo turizmo paslaugą teikiant individualiame gyvenamajame name Reikalavimai kaimo turizmo paslaugą teikiant sodyboje Aktyvaus poilsio sąlygos Baigiamosios nuostatos Kaimo turizmo paslaugų sutartys Kontrolė, atsakomybė ir ginčų spendimas Išvados Literatūros sąrašas Ištrauka: Teisę teikti kaimo turizmo paslaugą (apgyvendinimo, higienos, maitinimo ir poilsio) kaimo vietovėje turi tik fiziniai asmenys, tai yra ūkininkai ir privačių namų valdų savininkai, kurie turi atitikti keliamus reikalavimus. Turizmo įstatymo 14 straipsnyje nustatyta, kad kaimo turizmo paslauga – tai kaimo gyvenamojoje vietovėje ar mieste, kuriame gyvena ne daugiau kaip trys tūkstančiai gyventojų, ūkininko sodyboje ar individualiame gyvenamajame name teikiama turizmo paslauga, kurios tiekėjai privalo: 1. Sudaryti kaimo turizmo paslaugų teikimui būnas sąlygas. 2. Turi Lietuvos Respublikos mokesčių inspekcijoje įregistruoti individualią veiklą, kuria gali būti verčiamasi turint verslo liudijimą (kaimo turizmo paslaugos, kodas 10). 3. Turi gauti savivladybės, kurios teritorijoje vykdys veiklą, pažymėjimą teikti paslaugas gyvenamajame name arba sodyboje. Fiziniai asmenys gali teikti kaimo turizmo paslaugas tik turėdami savivaldybės išduotą pažymėjimą, patvirtinantį, kad kaimo turizmo paslaugos teikimo reikalavimai įvykdyti. Kaimo turizmo paslaugų kūrimas ir plėtojimas gali būti remiamas specialiosioms ir kitoms programoms vykdyti skirtomis lėšomis įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka, prioritetą teikiant kaimų architektūrinėms tradicijoms išlaikyti. Kaimo turizmo paslaugos teikimo reikalavimus nustato Vyriausybė arba jos įgaliota institucija. Pagal Lietuvos Respublikos Civilinį Kodeksą fizinis asmuo, teikiantis kaimo turizmo paslaugas yra laikomas verslininku. Juridiniai asmenys skirstomi į ribotos ir neribotos civilinės atsakomybės asmenis. Ribotos civilinės atsakomybės asmenys – tai akcinės bendrovės, uždarosios akcinės bendrovės, žemės ūkio bendrovės, kooperatinės organizacijos ir kt., kurios atsako tik įmonės turtu. Neribotos civilinės atsakomybės juridiniai asmenys yra individualios (personalinės) įmonės ir ūkinės bendrijos, kurių savininkai atsako savo asmeniniu turtu. Juridinių asmenų steigimo ir veiklos tvarką reguliuoja Civilinis Kodeksas, Įmonių įstatymas, Akcinių bendrovių ir kiti įstatymai.
Komentarų (0) Apimtis (14)Išsamiau »
"Planuojamos gaminti produkcijos pelningumo prognozė" - Ekonomika - Kursinis darbas
Turinys: Įvadas 1. Planuojamas pagaminti gaminių skaičius 2. Gamybinei programai įvykdyti reikalingas pagrindinių darbininkų skaičius 3. Gamybinei programai įvykdyti reikalingas įrengimų skaičius 4. Medžiagų išlaidos produkcijos vienetui, atskiriems gaminiams ir visai produkcijai pagaminti 5. Vienetinius įkainius ir pagrindinių darbininkų darbo užmokestis bei įmokossocialiniam draudimui pagal gaminius ir iš viso 6. Vieno gaminio, atskirų gaminių ir visos planuojamos pagaminti produkcijos tiesioginės gamybos išlaidos 7. Administracijos darbuotojų ir pagalbinių darbininkų darbo užmokestis ir įmokos socialiniam draudimui 8. Įmonės darbuotojų pavaldumas 9. Elektros energijos poreikis ir išlaidos varikliams varyti 10. Elektros energijos poreikis ir išlaidos patalpoms apšviesti 11. Ilgalaikio turto nusidėvėjimas ir amortizacija 12. Netiesioginės gamybos išlaidos 13. Atskirų gaminių,visos produkcijosir vieno gaminio gamybinė savikaina 14. Planuojamos parduoti produkcijos gamybinė savikaina (pardavimo savikaina) 15. Įmonės veiklos sąnaudos 16. Atskirų gaminių, visos produkcijos ir vieno gaminio komercinė savikaina 17. Planuojamas pardavimo pajamos 18. Įmonės bendrasis, veiklos ir grynasis pelnas 19. Bendrasis ir grynasis pardavimo pelningumas 20. Nenuostolingo pardavimo mastas vertinė išraiška Išvados Literatūros sąrašas Ištrauka: Įmonė – tai, organizacija, užsiimanti ūkine veikla, kurį vykdo vieną ar kelias jai būdingas funkcijas: gaminimo, pardavimo ar paslaugų teikimo. Ji yra savo vardą turintis atskiras ūkio vienetas. Įmonės veikla yra gana sudėtinga. Šiuo metu pasaulyje yra labai daug įvairių, panašia ar visiškai skirtinga veikla užsiimančių įmonių, vienos yra didelės kitos vidutinės dar kitos mažos. Kai kurios iš jų bankrutuoja, o kai kurios klesti ir atneša didžiulius pelnus. Visais laikais žmonėms buvo reikalingi drabužiai. Net žiloje senovėje, kai žmonės dar buvo laukiniai, dėvėdavo tam tikrą apdarą. Šiuometu Lietuvoje pramonė yra gerokai pažengusi pirmyn, todėl konkurentų skaičius yra nemažas. Tačiau ši veikla niekada nebuvo monotoniška, ji nuolat kinta kartu su mada. Keičiasi mada ir žmonės dažnai keičia savo rengimosi stilių, o tai reiškia, kad ieško naujovių. Todėl drabužiai nuolat atnaujinami. Kursinio darbo tikslas – įtvirtinti teorines žinias bei įgyti praktinių įgūdžių. Taip pat geriau įsisavinti įmonės veiklos ekonominių rodiklių skaičiavimo metodiką. Kursinio darbo uždaviniai: - apskaičiuoti UAB „Vyrų stilius“ busimos veiklos planinius ekonominius rodiklius; - įvertinti veiklos rezultatus. Galutinę įmonės veiklą apibūdina pelnas, todėl turint konkrečius duomenis galima daryti išvadas ir tobulinti verslą. Suprantama, norisi kuo greičiau didinti įmonės pelningumą, tačiau tam pasiekti reikalingas aktyvus vadovavimo stilius ir rizikos esmės suvokimas (taip pat bent truputėlis sėkmės).
Komentarų (0) Apimtis (32)Išsamiau »
"TRANZITO MUITINĖS PROCEDŪRA IR JOS YPATUMAI" - Kita - Referatas
Turinys Įvadas Muitinės veikla Muitinės procedūros Muitinis tranzitas Literatūra Dauguma Lietuvos gyventojų, paklausti apie muitinės procedūras, pasakytų, kad tai – importas, eksportas ir tranzitas, o visi privalomi mokesčiai sumokami pasienyje. Kitados muitinė iš tiesų težinojo tik tokias elementarias muitinės procedūras, tačiau šiandien procedūros – tai ne tik įprastinio importo, eksporto ir tranzito įforminimo ir kontrolės būdai, bet ir ekonominiai instrumentai, kurių paskirtis – užtikrinti, kad importo mokesčiai būtų sumokami tik tada, kai prekės patenka į vidaus rinką ir gali būti vartojamos. Lietuvos Respublikos muitinė – Lietuvos Respublikos valstybės institucija, atsakinga už jos kompetencijai priskirtų įstatymų bei kitų su importu, eksportu ir tranzitu susijusių teisės aktų įgyvendinimą, importo ir eksporto muitų bei mokesčių surinkimą. Vykdydama šiuos svarbius uždavinius muitinė nuosekliai taiko jos veiklą reglamentuojančio Muitinės kodekso nuostatas, kitus nacionalinius teisės aktus, tarptautinius susitarimus ir konvencijas, siekia teigiamų poslinkių teikiant paslaugas per valstybės sieną prekes vežantiems verslo atstovams ir per ją vykstantiems keleiviams. Metodai, kuriais Lietuvos muitinė vadovaujasi vykdydama savo funkcijas, įtakoja visuomenės gyvenimo kokybę, nacionalinės pramonės gyvybingumą, politinį stabilumą ir bendrą ekonomikos pažangą. Darbo tikslas: Išanalizuoti vieną iš muitinės procedūrų - tranzitą, panagrinėti jos ypatumus. Darbo uždaviniai: Darbo metodai: teisės aktų analizė, literatūros ir Lietuvos muitinės interneto svetainėje pateiktos medžiagos analizė,
Komentarų (0) Apimtis (10)Išsamiau »
"Lizingo bendrovių palyginamoji analizė" - Kita - Kursinis darbas
Įvadas 1. UAB „DANSKE LIZINGAS“ teikiamos paslaugos 1.1. UAB „DANSKE LIZINGAS“ lengvojo automobilio įsigijimo sąlygos 1.2. UAB „DANSKE LIZINGAS“ sunkiojo transporto įsigijimo sąlygos 1.3. UAB „DANSKE LIZINGAS“ nekilnojamojo turto lizingo sąlygos 1.4. UAB „DANSKE LIZINGAS“ specialiosios technikos įsigijimo sąlygos 1.5. UAB „DANSKE LIZINGAS“ biuro įrangos įsigijimo sąlygos 2. UAB „Ūkio banko lizingas“ teikiamos paslaugos 2.1. UAB „Ūkio banko lizingas“ išperkamosios nuomos sąlygos 3. UAB „Swedbank Lizingas“ teikiamos paslaugos 3.1. UAB „Swedbank lizingas“ nekilnojamojo turto lizingo sąlygos 3.2. UAB „Swedbank lizingas“ biuro įrangos nuomos sąlygos 3.3. UAB „Swedbank lizingas“ žemės ūkio technikos lizingo sąlygos 3.4. UAB „Swedbank lizingas“ komercinio transporto lizingo sąlygos 3.5. UAB „Swedbank lizingas“ autolizingas sąlygos 4. UAB „SEB lizingas“ teikiamos paslaugos 4.1. UAB „SEB lizingas“ lengvųjų bei krovininių automoblių išsimokėtinai įsigijimo sąlygos 12 4.2. UAB „SEB lizingas“ biuro įrangos lizingo sąlygos 4.3. UAB „SEB lizingas“ nekilnojamojo turto lizingo sąlygos 4.4. UAB „SEB lizingas“ organizacinės technikos lizingo sąlygos 4.5. UAB „SEB lizingas“ paslaugų lizingo sąlygos 4.6. UAB “SEB lizingas“ Finansinio ir veiklos lizingo palyginimas 5. Bankų lizingo lyginamoji analizė 5.1. Lizingo bendrovių privalumai 5.2. Lizingo bendrovių trūkumai Išvados Literatūra Įvadas Šiame darbe yra nagrinėjamos pasirinktų finansinių institucijų teikiamos paslaugos. Pasirinktos finansinės institucijos yra šios: 1. UAB“DANSKE lizingas“ 2. UAB „Ūkio banko lizingas“ 3. UAB „Swedbank Lizingas“ 4. UAB „SEB lizingas“. Šiame darbe yra nagrinėjamos bankų teikiamos paslaugos, kiekvieno banko išskirti pranašumai bei trūkumai. UAB „SEB lizingas“ pasirinkau todėl, kad yra pirmoji Lietuvoje lizingo bendrovė, kurią 1995 metų balandį įsteigė AB Vilniaus bankas. Šiuo metu yra viena iš didžiausių lizingo bendrovių Lietuvoje. Kita pasirinkta lizingo bendrovė tai UAB „ Swedbank Lizingas“. UAB “Swedbank Lizingas” Lietuvoje veikia nuo 1996 metų. Aukšta paslaugų kokybė, profesionalus kolektyvas bei lankstus požiūris į kliento poreikius lėmė, kad UAB “ Swedbank Lizingas” tapo viena didžiausių šalies įmonių, teikiančių lizingo, faktoringo bei vartotojų finansavimo paslaugas.Viena pirmaujančių kompanijų mažmeninio (vartotojiško) lizingo srityje tai UAB "Ūkio banko lizingas". UAB "Ūkio banko lizingas" - įmonė, teikianti visas lizingo paslaugas ir yra dukterinė AB „Ūkio bankas” įmonė, įsteigta 1997 m. liepos mėn. 14 dieną. Išperkamoji nuoma kasmet tampa vis populiaresnė. UAB "Ūkio banko lizingas" sudaromų sutarčių skaičius nuolat didėja. Įmonės veiklos rezultatų gerėjimą nulėmė lanksčios ir patrauklios klientams siūlomos išperkamosios nuomos sąlygos, greitas ir operatyvus aptarnavimas, taip pat darbo modernizavimui įdiegta internetinė sistema, suteikianti galimybę per minimaliai trumpą laiką sudaryti išperkamosios nuomos sutartį tiesiog pardavimo vietose. Lankstumas ir operatyvumas dirbant su klientais yra UAB "Ūkio banko lizingas" sėkmės pagrindas. Dar viena pasirinkta lizingo bendrovė-UAB „DANSKE LIZINGAS“. DANSKE lizingas 2003 metais tapo viena iš trijų pagrindinių šalies lizingo bendrovių. Tokį spartų augimą pasiekėme stengdamiesi įsigilinti į kiekvieno kliento situaciją ir jam pasiūlyti tinkamiausią sprendimą. Dirbame ypatingai lanksčiai: esant poreikiui, galime sudaryti individualiai pritaikytą paslaugų rinkinį, jungiantį lizingo, banko ir draudimo paslaugas. Visų paminėtų lizingo bendrovių pagrindiniai principai, kuriais vadovaujasi teikdami paslaugas yra paprastumas, lankstumas ir operatyvumas.
Komentarų (0) Apimtis (20)Išsamiau »
"Rizikos šeimų vaikų elgesio kaita" - Sociologija - Analizė
Turinys: ĮVADAS Petrašiūnų vaikų dienos centro organizacijos analizė Petrašiūnų vaikų dienos centro socialinių problemų ir jų priežasčių analizė Petrašiūnų dienos centro vaikų poreikiai ir jų atitikimo teikiamoms soc. darbo paslaugoms nustatymo analizė Socialinės rizikos šeimų gyvenimo aplinkybės Vaikams iš socialinės rizikos šeimų būdingi bruožai Atvejo analizė IŠVADOS LITERATŪROS SĄRAŠAS ĮVADAS Vaikų dienos centras yra nevyriausybinė organizacija įkurta 2005 m. Jo poreikį padiktavo tai, kad Petrašiūnų parapijoje yra labai daug socialinės rizikos šeimų. Patalpas tokiam centrui turėjo parapijos bendruomenė. Rėmėjai iš Vokietijos atvežė visą inventorių. Daugelis centro auklėtinių yra vaikai iš socialinės rizikos šeimų kuriose, mažieji dėl vienokių ar kitokių priežasčių neturi sąlygų visaverčiai leisti savo laisvalaikį. Ne vienam stinga ir vertingesnio valgio. Kai kuriose šeimose yra tik tėvas, arba motina, ir jie yra nedirbantys. Daugelis vaikų savo šeimose išgyvena psichologinį ar fizinį smurtą. Tad vaikas lieka antrame plane, arba jis dėl kai kurių asmeninių tėvų silpnybių apskritai nelabai rūpi. Tokie vaikai randa laikiną prieglobstį vaikų dienos centre. Dienos centras teikia dieninę vaikų priežiūrą ir papildomą paslaugų spektrą, sukurtą taip, kad būtų patenkinti esminiai vaiko asmenybės poreikiai, kurių nesugeba suteikti vaiko šeima. Čia pagalbą randa apie 20 vaikų nuo 6 metų amžiaus iki 14 metų. Jie maitinami vieną kartą per dieną, ruošia pamokas, turiningai leidžia laisvalaikį. Rengiamos popietės, išvykos į teatrą, baseiną. Socialiniai santykiai tarp darbuotojų ir vaikų paremti krikščioniškos šeimos principu. Vaikų dienos centro tikslas: Teikti socialines paslaugas rizikos grupės vaikams ir šeimoms, padedant jiems integruotis į visuomenę. Dirbti socialinį darbą su socialinės rizikos šeima, kad būtų užtikrintos tinkamos sąlygos vaikui augti savo biologinėje šeimoje. Vaikų dienos centro uždaviniai: Užimti socialinės rizikos vaikų laisvalaikį įdomia ir kūrybinga veikla, atitraukiant juos nuo neigiamos gatvės įtakos, narkotinių medžiagų vartojimo. Ugdyti vaikų bendravimo įgūdžius, organizacinius gebėjimus, savivertę, savarankiškumą, kūrybiškumą, skatinti aktyvų dalyvavimą pačių organizuojamose veiklose. Sudaryti sąlygas vaikų saviraiškai ir pripažinimui. Ugdyti jaunimo lyderius iš rizikos grupės šeimų vaikų, kurie taptų savarankiškomis ir tvirtomis asmenybėmis, paremtomis moralinėmis vertybėmis, turėtų autoritetą bendraamžių grupėje, sugebėtų organizuoti renginius, mokėtų vadovauti grupei. Pagrindinis mano praktikos tikslas: savarankiškai rinkti ir apdoroti informaciją apie organizacijos veiklą. Praktikos darbo uždaviniai: 1. Analizuoti ir vertinti praktikos vietoje organizacinius ypatumus. 2. Aiškintis klientams kylančias problemas, analizuoti jų atsiradimo priežastis.
Komentarų (0) Apimtis (18)Išsamiau »
"Kompiuterių tinklai ir jų protokolai" - Informatika - Referatas
Ištrauka: Kompiuterių tinklas – tarpusavyje sujungtų savarankiškų kompiuterių aibė. Kompiuteriai tarpusavyje sujungti, jei jie gali keistis informacija. Sujungimo būdas (laidas, infraraudonieji spinduliai, mikrobangos) nėra svarbu. Nepriklausomi kompiuterių tinklai, kai visi kompiuteriai yra lygiaverčiai, nė vienas sistemos kompiuteris negali priverstinai valdyti kito. Pagal naudojimo paskirtį kompiuterių tinklas gali būti: • uždarasis (private network), aptarnaujantis konkrečios organizacijos informacinius mainus. • viešasis (public network), už nustatytą mokestį teikiantis savo abonentams įvairias informacinių komunikacijų paslaugas, tarp jų ir telefoninį, kompiuterinį bei video ryšį. • tarptautinis (international network), palaikantis vartotojų tarp kontinentinius ryšius povandeniniais kabeliais ir palydovinio ryšio sistemomis. Pagal naudojimo pobūdį kompiuterių tinklas gali būti: • vietinis (local area network – LAN). Tai uždarasis tinklas, aptarnaujantis mažoje teritorijoje esančius vienos organizacijos vartotojus, sujungtus telefoninio, kabelinio arba optinio ryšio kanalais (didžiausias atstumas tarp vartotojų – kelios dešimtys kilometrų). Jame paprastai naudojama speciali ryšio įranga, o ne modemai ar kitos ryšio priemonės. Toks tinklas...
Komentarų (0) Apimtis (13)Išsamiau »
"Poreikio KSI paslaugoms tyrimo schema ir ištekliai" - Vadyba - Referatas
Turinys: KSI SEKTORIŲ POREIKIŲ VERTINIMO REIKALINGUMO PAGRINDIMAS POREIKIŲ TYRIMO LYGIŲ NUSTATYMAS POREIKIŲ TYRIMO METODIKA DARBO IR FINANSINĖS SĄNAUDOS ATLIKTI DARBAI LITERATŪROS ŠALTINIAI PRIEDAI Ištrauka: KSI SEKTORIŲ POREIKIŲ VERTINIMO REIKALINGUMO PAGRINDIMAS Švietimo sektorius. Reikia ištirti švietimo paslaugų kaimo socialinės infrastruktūros poreikį N seniūnijoje. Kadangi seniūnijos kaimuose trūksta ikimokyklinio ugdymo auklėtojų, psichologų, specialiųjų pedagogų, socialinių pedagogų, logopedų etatų. Mažėjantis vaikų skaičius ir nepakankama ugdymo kokybė dėl specialistų trūkumo, mokymo proceso aprūpinimo ir sąlygų turi tiesioginę įtaką neišvengiamai mokyklų tinklo pertvarkai mieste ir kaime. Ikimokyklinis ugdymas kaimo vietovėse yra smarkiai atsilikęs nuo miesto. Kaimuose yra uždaromi vaikų darželiai, dėl mažėjančio vaikų skaičiaus. Paslaugų kokybė ikimokykliniame ugdyme yra prasta. Kuo toliau tuo daugiau kaimo vaikų nelanko darželio, nesuteikiamas jiems ikimokyklinio mokymo pagrindas. Kaimo vaikai sparčiai atsilieka nuo miesto vaikų. Mokinių skaičius ir toliau mažės seniūnijos kaimuose. Tuos reiškinius skatina mažėjantis gimstamumas, emigracija, mokymo įstaigų restruktūrizacija, konkurencija tarp pačių mokyklų. Todėl geresnes sąlygas reikia sudaryti mokinių užimtumui, saviraiškai ir socializacijai. Tikslingiau yra daugiau investuoti į vaikų neformaliojo švietimo kokybę ir programų pasiūlą negu vėliau rūpintis jų mokymosi motyvacijos atkūrimu. Sveikatos apsauga. Žmonės dažnai susiduria su sveikatos problemomis, todėl sveikatos apsaugos viešųjų institucijų veikla turi būti efektyvi ir naudinga visuomenei. Kiekvienos gyvenamosios vietovės tikslas – didinti gyventojų gyvenimo kokybę, kurią įtakoja daugelis veiksnių, o tame tarpe ir sveikatos apsaugos sistema. Asmens sveikata daro didelę įtaką gyvenimo kokybei, ji įgalina žmones prasmingai gyventi, būti kūrybiškais ir aktyviais piliečiais...
Komentarų (0) Apimtis (18)Išsamiau »
"Socialiniu paslaugu teikimo koncepcija" - Sociologija - Referatas
Turinys: ĮVADAS Socialinės ir ekonominės problemos Socialinių paslaugų tikslas Socialinė politika Socialinių paslaugų plėtojimas Socialinės gerovės aspektai Skurdo mažinimo polotika Pasiūlymai Išvados ĮVADAS Socialinių paslaugų koncepcija – siekti kuo geriau patenkinti asmens gyvybinius poreikius ir sudaryti žmogaus orumo vertas gyvenimo sąlygas. Galutinis tikslas – grąžinti ar suteikti asmenims galimybę pasirūpinti savimi ir integruotis į visuomenę. Socialinio darbuotojo klientu gali būti kiekvienas visuomenės narys, patekęs į sudėtingą gyvenimiškąją situaciją. Šimtmečiais kūrėme valstybę ir gynėme savo laisvę. Lietuva – tai mūsų namai, kuriuose visada norėjome gyventi oriai, saugiai bei pasiturimai. Tik ar visi mūsų siekiai, viltys ir lūkesčiai išsipildė? Ar Lietuva šiandien tokia, kokią įsivaizdavome prieš gerą dešimtmetį? Sutinku – daugeliu atvejų taip nėra. Padarėme nemažai klaidų, kai ko nepadarėme, kai ką padarėme ne taip ar net nepradėjome daryti. Todėl Socialinių paslaugų teikimo koncepcija numato padarytas klaidas ištaisyti, o pradėtus darbus tobulinti, atlikti iki galo ir tik gerai. Valstybę kaskart sukrečia politiniai skandalai. Nesugebame įveikti korupcijos, šalyje klesti šešėlinė ekonomika, o spręsdami savo problemas pernelyg dažnai susiduriame su biurokratų savivale. Žmonės trokšdami socialinio teisingumo suformavo socialinės gerovės sąvoką ji atsirado XX amžiuje. Ideali socialinės gerovės valstybė – šalis, kurioje išvystytas socialinių paslaugų tinklas, veikia teisinga ir efektyvi lėšų perskirstymo sistema, leidžianti užtikrinti stabilų pragyvenimo lygį visiems krašto gyventojams. Šiandien Lietuvoje mes dar netoli paėję egzistuoja gana žemas socialinių garantijų lygis. Iš dalies tai lemia objektyvūs kriterijai, iš dalies – nesutvarkyta mokesčių sistema, neefektyviai perskirstomos biudžeto lėšos ir kiti faktoriai. Žvelgiant į kaimynines šalis galima pastebėti įdomias tendencijas. 2000 metais Lietuvos, Lenkijos ir Estijos ekonominis ir socialinis lygis buvo labai panašus, o 2007 metais Lietuva ryškiai atsilieko nuo šių kaimyninių šalių. Lietuvoje egzistuojanti socialinių garantijų sistema iš pirmo žvilgsnio atrodo pakankamai suformuota, tačiau realiai matyti, kad ji turėtų būti tobulinama, nes tikrai neatitinka daugumos žmonių interesų. Lietuvoje nepriklausomybės metais nuo 1990 išgyveno daug pokyčių. Buvo eliminuota sovietinė socialinių garantijų sistema. Deja, socialinės sistemos pertvarka Lietuvoje dar nėra efektyvi, pilietinė visuomenė dar tik formuojasi. Kuriant Lietuvos socialinių paslaugų koncepcija, visi esame priversti pažiūrėti į šeimą kaip į gėrį, kaip į vertybę, grindžiamą atsakinga tėvyste ir motinyste, pagarba gyvybei. Atsižvelgiant ir į Konstitucijos nuostatą, šeima yra valstybės ir visuomenės pagrindas.
Komentarų (0) Apimtis (13)Išsamiau »
"I Įm IKURIMAS" - Ekonomika - Kursinis darbas
Turinys: ĮVADAS ĮMONĖS VADYBINĖS VEIKLOS ANALIZĖ VERSLO APRAŠYMAS • verslo srities aprašymas • įmonės istorija • įmonės tikslai • paslaugos aprašymas RINKODARA • rinkos apžvalga • aprėpiamos rinkos dalies išskyrimas ir jos apibūdinimas • konkurencijos analizė • rinkodaros planas PASLAUGOS • trumpas gamybos ar paslaugos aprašymas • vietos analizė • patalpos • įranga • transportas • tiekėjai • darbo jėga • teisinė apsauga VADYBA • savininkai ir valdytojai • organizacinė įmonės struktūra RIZIKOS VERTINIMAS • galimi sunkumai ir kliūtys ĮMONĖS PLĖTRA REIKIAMOS LĖŠOS IR JŲ PANAUDOJIMAS ĮMONĖS PLĖTROS ĮVERTINIMAS PARDAVIMO PROGNOZĖ PROGNOZUOJAMO PELNO ATASKAITA PROGNOZUOJAMŲJŲ PINIGŲ SRAUTŲ ATASKAITA, IŠVADOS INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS ĮVADAS Mūsų firmos teikiamos langų sandarinimo paslaugos, o taip pat įvairūs remonto ir apdailos darbai yra perspektyvi veikla,tai labai svarbios ir reikalingos paslaugos, kadangi visi nori turėti šiltus, tvarkingai ir kokybiškai suremontuotus butus. Įmonė įregistruota 2009 metais Telšių raj. savivaldybės registro tarnyboje. Prašoma 6000 Lt. Paskola 5 mėnesiams su 16proc. palūkanų. Lėšos bus panaudotos įrankiams pirkti. Jei bus gauta paskola, įmonė pradės savo veiklą . Jau yra numatytos patalpos išsinuomojimui patogioje vietoje- Liepų gatvėje. Tai patogi vieta, nes galima efektyvinti reklamą, atkreipiant didesnį skaičių klientų dėmesį, nes ši gatvė yra viena iš pagrindinių, yra judri, joje nėra gausu firmų ir reklaminių iškabų, be to ši gatvė yra priešingoje miesto dalyje nei yra įsikūrę mūsų konkurentai-taigi sumažės konkurencija. Be to gatvė gerai žinoma, patogus susisiekimas, todėl ofisą patogu bus rasti net ir tiems, kurie neturi telefono. Tiekimas įmonėje vyksta be tarpininkų per pasirinktus patikimus didmenininkus. Naudojamos tik kokybiškos švedų firmos “ Varrnamo “ žaliavos ir technologijos. Paslaugą numatoma teikti taikant rėmimo programą- nuolaidas, įšsimokėtiną paslaugos teikimą, suteikiant garantinį laikotarpį, ko dar nedaro mūsų konkurentai. Įmonėje dirbs 9 darbuotojai ir savininkas. Trys darbuotojai dirbs administracinio tipo darbą. Taip pat bus sudarytos 3 brigados po 2 darbininkus užsakymų vykdymui. Mokamas atlyginimas sudarytų apie 20proc nuo apyvartos. Taigi, mano šio darbo tikslas – aprašyti langų sandarinimo įmonės kūrimą ir šio verslo organizavimą, remiantis savo turimomis teorinėmis žiniomis. Darbo objektas- langų sandarinimo įmonė. Norėdama pasiekti savo darbo tikslą, išsikėliau tokius darbo uždavinius: • Išanalizuoti individualios įmonės „Daiberta“ kuriamą verslą, galimas pardavimo prognozes. • Aprašyti individualios įmonės „Daiberta“ personalą ir jo parinkimą. • Įvertinti individualios įmonės „Daiberta“ verslo idėją , išskiriant pelno (nuostolio) ir pinigų srautų ataskaitas.
Komentarų (0) Apimtis (29)Išsamiau »
"Optinės linijos projektavimas" - Kita - Kursinis darbas
ĮVADAS. PROJEKTO TIKSLAI PROJEKTE NAUDOTŲ INFORMACIJOS ŠALTINIŲ APŽVALGA ANALITINĖ DALIS OPTINIŲ SĄSAJŲ TIPAI IR JŲ ANALIZĖ OPTINĖS LINIJOS TRASOS INFRASTRUKTŪROS ANALIZĖ PROJEKTINĖ DALIS PROJEKTUOJAMOS OPTINĖS LINIJOS KABELIO IR INFORMACIJOS PERDAVIMO SISTEMOS PARINKIMAS IR PAGRINDIMAS OPTINĖS LINIJOS TRASOS PARINKIMAS IR PAGRINDIMAS OPTINĖS LINIJOS PERDAVIMO CHARAKTERISTIKŲ SKAIČIAVIMAS MEDŽIAGŲ ĮRANGOS SPECIFIKACIJA PROJEKTUOJAMO TINKLO KONFIGŪRAVIMAS IR VALDYMAS OPTINĖS LINIJOS PROJEKTO ĮDIEGIMO ORGANIZAVIMAS DARBO SAUGA IR EKOLOGIJA IŠVADOS IR PASIŪLYMAI NAUDOTŲ INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS ĮVADAS. PROJEKTO TIKSLAI Telekomunikacijos yra viena iš sparčiausiai besivystančių mokslo ir šiuolaikinės technikos sričių. Šiuolaikinės visuomenės neįmanoma įsivaizduoti be telekomunikacijų pasiekimų, kurie buvo realizuoti per paskutinį 100 – metį. Mūsų laikmečio skiriamuoju bruožu yra vis didėjantis poreikis perduoti informacijos srautus dideliais atstumais. Tai sąlygoja daugelis priežasčių, tačiau svarbiausia galime laikyti tai, kad ryšiai yra vienas iš galingiausių ekonomikos valdymo svertų. Elektros ryšiai labai sparčiai besikeisdami tampa įvairiapusiai ir globalūs, o pavienių įmonių, regionų ir valstybių ryšių infrastruktūra vis labiau integruojama į pasaulinę telekomunikacijų erdvę. Optinės, arba dar vadinamos šviesolaidinės technologijos, – pats moderniausias ir sparčiausias ryšio kanalas pasaulyje, kuris populiarėja ir Lietuvoje. Optinės technologijos tampa vis labiau populiaresnės ir plinta visame pasaulyje. Pirmiausia išskirtiniu šį ryšio kanalą daro pats jo veikimo principas. Kadangi čia yra naudojama šviesa, o ne elektra, ryšys yra nenutrūkstamas ir itin patikimas. Kartu optinis ryšys yra itin spartus ir kokybiškas. Bevielės abonentinės prieigos sistemos atsirado kaip alternatyva laidinei abonentinei prieigai. Šių sistemų atsiradimo ir sparčios plėtros motyvai yra keli: greitas ir nesudėtingas įrengimas, efektyvus pavienių abonentų telefonizavimas, parankumas naujam operatoriui ir kt. Pasaulinėje telekomunikacijų rinkoje yra keletas šių sistemų plėtros tendencijų ir sprendimų. Telekomunikacijų įrangą gaminančios kompanijos pasirinko keletą skirtingų būdų šiai prieigos sistemų nišai užpildyti. Vienos jų pritaikė esamas sistemas ir standartus, kitos sukūrė naujus technologinius sprendimus. Pagrindiniai projekto tikslai: • Suprojektuoti optinę linija tarp Vilniaus, Ukmergės ir Anykščių, kuria bus galima teikti informacijos perdavimo paslaugas. • Parinkti kabelius ir įrangą. • Nurodyti spintų ir movų išdėstymą. • Atlikti perdavimo charakteristikų skaičiavimus. • Pasirinkti ir aprašyti įdiegimo technologiją, saugaus darbo metodus ir ekologiją. • Pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Komentarų (0) Apimtis (26)Išsamiau »
"Elektroninė valdžia " - Vadyba - Namų darbas
Elektroninės valdžios samprata Elektroninės valdžios modeliai Elektroninės valdžios privalumai ir trūkumai. Elektroninės valdžios privalumai Elektroninės valdžios trūkumai ĮVADAS Pastaraisiais metais spartėjant gyvenimo tempui, didėjant laiko stokai, informacinėms technologijoms skverbiantis į visuomenės gyvenimą, atsiranda žmonėms poreikis greitai ir pigiai atlikti įvairiausio pobūdžio operacijas, gauti atsakymus į kylančius klausimus iš įvairiausių valdžios institucijų, negaištant laiko eilėse prie valdžios atstovų kabineto durų. Taip kuriama palanki terpė elektroninei valdžiai ir jos vystymuisi. Elektroninės valdžios taikymas pastaruoju metu yra viena iš svarbiausių, o neretai ir pati svarbiausia daugelio pasaulio valstybių vyriausybių strategijos dalis. Pagrindiniai e. valdžios uždaviniai yra priėjimo prie valstybinių informacinių išteklių aprūpinimas, viešųjų paslaugų gerinimas, viešųjų valdymo organų veiklos efektyvumo didinimas, demokratinių principų konsolidavimas. Daugelio šalių vyriausybės įžvelgia didelę naudą pereinant nuo viešųjų paslaugų teikimo įprastais būdais (daugeliu atvejų grįstų tiesioginiu bendravimu bei popierinių formų pildymu) prie viešųjų paslaugų teikimo elektroninėmis formomis. Darbo tikslas – išanalizuoti elektroninės valdžios sampratą ir jos modelius. Uždaviniai: atskleisti e–valdžios sampratą; išanalizuoti e–valdžios modelius; nustatyti e-valdžios privalumus ir trūkumus;
Komentarų (0) Apimtis (11)Išsamiau »