Paieška » Verslo planas

Rikiuoti pagal: Datą, Tipą, Kategoriją, Vertinimą, Apimtį
"PAŽINTINĖ VERSLO PRAKTIKA ĮMONĖJE" - Vadyba - Kursinis darbas
Įmonės pristatymas Įmonės darbo režimas Veiklos kryptys Kokiai rinkos struktūrai priskiriama, kodėl? Įmonės vieta Lietuvos rinkoje ir pagrindinai jos konkurentai Įmonės struktūra, atskirų struktūrinių padalinių funkcijos Įmonėje naudojamos darbuotojų motyvacijos priemonės Vadybininko ir administratoriaus funkcijos Darbuotojų saugos ir sveikatos darbo organizavimas įmonėje Įmonės dokumentų valdymas Kaip bendrovė planuoja savo veiklą?
Komentarų (0) Apimtis (14)Išsamiau »
"Modeliavimo principų pritaikymas statybos technologijose ir valdyme" - Fizika - Referatas
Šiuo metu pagrindiniai statybos uždaviniai yra: efektyvus investicijų panaudojimas , aukščiausios kokybės siekimas , materialinių-techninių ir žmogaus išteklių bei statybos trukmės minimizavimas. Valdant statybų verslą tradiciniais metodais.
Komentarų (0) Apimtis (2)Išsamiau »
"PRANEŠIMŲ MAINŲ IR BENDRADARBIAVIMO SISTEMOS" - Informatika - Kursinis darbas
SUTRUMPINIMŲ IR TERMINŲ ŽODYNĖLIS 1. TIKSLŲ IR POREIKIŲ SPECIFIKACIJA 1.1 Strateginiai ir operaciniai tikslai 1.2 Užsakovo poreikių analizė 1.3 Operacinis įgyvendinamumas 1.4 Techninis įgyvendinamumas 1.5 Ekonominis įgyvendinamumas 1.6 Juridinis įgyvendinamumas 2.ESAMŲ SISTEMŲ ANALIZĖ 2.1. Verslo proceso aprašas 2.2. Verslo proceso analizė 2.2.1 Analizės rezultatai 2.2.2 Problemos, grėsmės ir neišnaudotos galimybės 2.3 Vidinė verslo proceso analizė 2.4. Verslo tobulinimo strategija 3. PROJEKTŲ APRIBOJIMAS 3.1 Panaudos diagrama 3.2 Būsenų diagrama 3.3 Veiklos diagrama 3.4 Sekų diagrama 3.5 Proceso diagrama 4. PROJEKTŲ APRIBOJIMAS 4.1 Apribojimai sprendimui 4.2 Diegimo aplinka 4.3 Bendradarbiaujančios sistemos 4.4 Komerciniai specializuoti programų paketai 4.5 Numatoma darbo aplinka 5. TESTAVIMAS 5.1 Testavimo tikslai 5.2 Testavimo resursai 5.3 Internetinių technologijų resursai 5.4 Našumo testavimas 5.5 Suderinamumo testavimas 5.6 Atstatymo testavimas 5.7 Saugumo testavimas 5.8 Diegimo testavimas 6. SISTEMOS IŠVAIZDOS SPECIFIKACIJA PAGRINDINIAI REZULTATAI IR IŠVADOS
Komentarų (0) Apimtis (43)Išsamiau »
"Verslo planas pagal affiliate marketing programą" - Vadyba - Tyrimas
VERSLO APRAŠYMAS Paslaugų aprašymas Marketingo planas Įmonės trūkumai ir privalumai Reklama ir rėmimas Finansai Pastebėjimai, patarimai. Vadyba Rizikos veiksniai
Komentarų (0) Apimtis (10)Išsamiau »
"KAIMO TURIZMO VERSLO KŪRIMAS" - Ekonomika - Kursinis darbas
KAIMO TURIZMO VERSLO ŠAKOS ANALIZĖ KAIMO TURIZMO MARKETINGO KOMPLEKSAS IR JO APLINKA: Tolimoji aplinka Artimoji aplinka Produktas Kaina Paslaugų teikimas Rėmimas PAVOJŲ IR GALIMYBIŲ NUSTATYMAS MISIJA, TIKSLAI, UŽDAVINIAI GAMYBINIS PLANAS: Turimas turtas Numatomas įsigyti turtas Amortizaciniai atskaitymai Reikalinga įranga Darbo jėga Pradinės išlaidos Maitinimo išlaidos Reklamos išlaidos Paslaugos savikaina Paslaugų kainos Pajamos už paslaugas Pardavimų prognozė ŽEMĖS ŪKIO VEIKLA Žemės kilmė jos sandara reikšmė selekcija Normos FINANSINIS PLANAS: Lūžio taškas Kaimo turizmo pajamų ir išlaidų planas Kaimo turizmo veiklos piniginių srautų prognozė Buhalterinis balansas Pelno (nuostolio) ataskaita
Komentarų (0) Apimtis (50)Išsamiau »
"I Įm IKURIMAS" - Ekonomika - Kursinis darbas
Turinys: ĮVADAS ĮMONĖS VADYBINĖS VEIKLOS ANALIZĖ VERSLO APRAŠYMAS • verslo srities aprašymas • įmonės istorija • įmonės tikslai • paslaugos aprašymas RINKODARA • rinkos apžvalga • aprėpiamos rinkos dalies išskyrimas ir jos apibūdinimas • konkurencijos analizė • rinkodaros planas PASLAUGOS • trumpas gamybos ar paslaugos aprašymas • vietos analizė • patalpos • įranga • transportas • tiekėjai • darbo jėga • teisinė apsauga VADYBA • savininkai ir valdytojai • organizacinė įmonės struktūra RIZIKOS VERTINIMAS • galimi sunkumai ir kliūtys ĮMONĖS PLĖTRA REIKIAMOS LĖŠOS IR JŲ PANAUDOJIMAS ĮMONĖS PLĖTROS ĮVERTINIMAS PARDAVIMO PROGNOZĖ PROGNOZUOJAMO PELNO ATASKAITA PROGNOZUOJAMŲJŲ PINIGŲ SRAUTŲ ATASKAITA, IŠVADOS INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS ĮVADAS Mūsų firmos teikiamos langų sandarinimo paslaugos, o taip pat įvairūs remonto ir apdailos darbai yra perspektyvi veikla,tai labai svarbios ir reikalingos paslaugos, kadangi visi nori turėti šiltus, tvarkingai ir kokybiškai suremontuotus butus. Įmonė įregistruota 2009 metais Telšių raj. savivaldybės registro tarnyboje. Prašoma 6000 Lt. Paskola 5 mėnesiams su 16proc. palūkanų. Lėšos bus panaudotos įrankiams pirkti. Jei bus gauta paskola, įmonė pradės savo veiklą . Jau yra numatytos patalpos išsinuomojimui patogioje vietoje- Liepų gatvėje. Tai patogi vieta, nes galima efektyvinti reklamą, atkreipiant didesnį skaičių klientų dėmesį, nes ši gatvė yra viena iš pagrindinių, yra judri, joje nėra gausu firmų ir reklaminių iškabų, be to ši gatvė yra priešingoje miesto dalyje nei yra įsikūrę mūsų konkurentai-taigi sumažės konkurencija. Be to gatvė gerai žinoma, patogus susisiekimas, todėl ofisą patogu bus rasti net ir tiems, kurie neturi telefono. Tiekimas įmonėje vyksta be tarpininkų per pasirinktus patikimus didmenininkus. Naudojamos tik kokybiškos švedų firmos “ Varrnamo “ žaliavos ir technologijos. Paslaugą numatoma teikti taikant rėmimo programą- nuolaidas, įšsimokėtiną paslaugos teikimą, suteikiant garantinį laikotarpį, ko dar nedaro mūsų konkurentai. Įmonėje dirbs 9 darbuotojai ir savininkas. Trys darbuotojai dirbs administracinio tipo darbą. Taip pat bus sudarytos 3 brigados po 2 darbininkus užsakymų vykdymui. Mokamas atlyginimas sudarytų apie 20proc nuo apyvartos. Taigi, mano šio darbo tikslas – aprašyti langų sandarinimo įmonės kūrimą ir šio verslo organizavimą, remiantis savo turimomis teorinėmis žiniomis. Darbo objektas- langų sandarinimo įmonė. Norėdama pasiekti savo darbo tikslą, išsikėliau tokius darbo uždavinius: • Išanalizuoti individualios įmonės „Daiberta“ kuriamą verslą, galimas pardavimo prognozes. • Aprašyti individualios įmonės „Daiberta“ personalą ir jo parinkimą. • Įvertinti individualios įmonės „Daiberta“ verslo idėją , išskiriant pelno (nuostolio) ir pinigų srautų ataskaitas.
Komentarų (0) Apimtis (29)Išsamiau »
"Kretingos rajono kaimo plėtros asociacijos veiklos organizavimo gerinimas" - Vadyba - Kursinis darbas
ĮVADAS KAIMO BENDRUOMENĖS, BENDRUOMENINĖS ORGANIZACIJOS SAMPRATA, GYVAVIMO CIKLAS IR VEIKLOS ORGANIZAVIMO PRINCIPAI Bendruomenės, bendruomeninės organizacijos samprata Bendruomeninės organizacijos funkcijos ir gyvavimo ciklas Bendruomeninės organizacijos veiklos organizavimas KRETINGOS RAJONO KAIMO PLĖTROS ASOCIACIJOS VEIKLOS ORGANIZAVIMO TYRIMAS IR ANALIZĖ Tyrimo metodika Kretingos rajono kaimo plėtros asociacijos analizė Kretingos rajono kaimo plėtros asociacijos veiklos organizavimo analizė KRETINGOS RAJONO KAIMO PLĖTROS ASOCIACIJOS VEIKLOS ORGANIZAVIMO GERINIMO PRIEMONIŲ PLANAS IŠVADOS LITERATŪRA PRIEDAI ĮVADAS Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą pradėjo kurtis kaimo bendruomenės. Pilietinės bendruomenės judėjimo stiprinimas visuomenėje atveria naujas vietos plėtros perspektyvas. Tai rodo ir aktyvus vietos veiklos grupių steigimasis, kurių tikslas skatinti vietos žmonių aktyvumą ir iniciatyvą, telkti suinteresuotas vietos valdžios, verslo ir kitų įstaigų bei organizacijų pastangas vietos vietovių ekonominei ir socialinei gerovei kelti. Vietos bendruomenė tampa patrauklia ir saugia vieta nariams gyventi ir dirbti, tačiau Lietuvoje kaimo bendruomenės dar nesugeba efektyviai veikti šiuolaikinės visuomenės kaitos sąlygomis, pasipriešinti socialinėms tendencijoms. Vietos (kaimo) bendruomenėms stinga gebėjimo sutelkti žmogiškąjį ir socialinį kapitalą, kurti ir įgyvendinti bendruomenės plėtros politiką, dalyvauti priimant bendruomenės gyvenimui svarbius sprendimus. Visos bendruomenių veiklos turi įvairių resursų poreikius, dažnai susiduria su finansavimo problema. Kiekviename rajone kaimo bendruomenės stengiasi susivienyti ir gauti lėšų ne tik iš savivaldybių, Lietuvos biudžeto, bet ir iš Europos Sąjungos fondų. Nuolat kintančios veiklos aplinkybės verčia organizacijas nuolatos koreguoti savo veiksmus, numatyti naujus tikslus ir jų siekimo būdus. Labai svarbu, kad kiekvienas organizacijos narys suprastų savo darbo indėlį ir svarbą, galėtų veikti organizacijos ir savo gerovės labui, todėl norint to pasiekti reikia tobulinti veiklos organizavimą. Tyrimo problema – veiklos organizavimo Kretingos rajono kaimo plėtros asociacijoje problemos, jų priežastys ir jų eliminavimo galimybės. Tyrimo objektas – veiklos organizavimas Kretingos rajono kaimo plėtros asociacijoje. Darbo tikslas – parengti Kretingos rajono kaimo plėtros asociacijos veiklos organizavimo gerinimo priemonių planą. Darbo uždaviniai: 1. Išanalizuoti Lietuvos ir užsienio autorių mokslinę literatūrą bendruomeninių organizacijų veiklos organizavimo tematika. 2. Ištirti Kretingos rajono kaimo plėtros asociacijos veiklos organizavimą. 3. Pateikti Kretingos rajono kaimo plėtros asociacijos veiklos organizavimo gerinimo priemonių planą. Tyrimo metodai. Darbe buvo naudojamos dvi metodų rūšys: teoriniai ir empiriniai metodai. Buvo naudojami mokslinės literatūros ir dokumentų analizės, palyginimo, indukcijos, dedukcijos, analizės ir sintezės, SSGG analizės, grafinio vaizdavimo ir apibendrinimo metodai. Teorinėje dalyje buvo analizuojama ir lyginama įvairių Lietuvos ir užsienio autorių požiūriai, nuomonės. Atliekant literatūros analizę išvados gaunamos iš bendresnių autorių pateiktų teiginių (dedukcija), t.y. išvedami nauji teiginiai pritaikant turimas žinias; taip pat nuo pavienių faktų einama prie bendrų išvadų bei elementų jungimas į visumą (kuriamos naujos sąvokos, struktūros ir pan.) (indukcija). Teorijai patikrinti buvo naudojamas empyrinis tyrimo metodas. Asociacijoje buvo atliktas struktūrizuotas interviu, kurio metu buvo apklausiami organizacijos nariai, siekiant išsiaiškinti veiklos organizavimo ypatumus ir problemas šioje organizacijoje. Gauti kokybiniai duomenys buvo susisteminti. Susisteminus duomenis buvo atlikta duomenų analizė, sintezė bei apibendrinimas. Duomenų atspindėjimui buvo naudojamas grafinis vaizdavimas.
Komentarų (0) Apimtis (38)Išsamiau »
"Verslo planas - lažybų centras" - Vadyba - Kursinis darbas
Turinys: Santrauka Verslo aprašymas 1.1 Įmonės aprašymas 1.2. Verslo tikslai ir galimybės 1.3. Paslaugų aprašymai 2. Marketingas 2.1. Rinkodara 2.2. Konkurencija 2.3. Marketingo planas 2.3.1. Kainų politika 2.3.2. Pardavimo strategija 2.3.3. Reklama 3. Paslaugų teikimas 3.1. Siūlomos paslaugos 3.2. Patalpos 3.3. Transportas 3.4. Personalo parinkimas 4. Valdymas 4.1. Organizacijos valdymo modelis ir stilius 4.2. Darbuotojai 5. Rizikos veiksniai 6. Finansai 1 Priedas 2 Priedas Išvados Naudota literatūra Santrauka: Loterijų bei lažybų centras “Keliaujantis šansas” statusas –individuali įmonė. Adresas: Beržų g. 21-3, Panevėžys. IĮ „Keliaujantis šansas” yra steigimo stadijoje, ji bus traktuojama kaip pramogų verslo paslaugas teikianti įmonė. Jos paslaugos bus teikiamos visoje Lietuvoje. Mūsų šalyje didėja paklausa pramogų verslui, vis daugiau žmonių nori dalyvauti įvairiuose žaidimuose, kuriuose būtu galima gerai praleisti laika ir laimėti piniginius prizus. Todėl bus organizuojamos lažybos, bei loterijos. Įmonė stengsis patenkinti klientų poreikius, sudarydama originalias lažybas, kokių Lietuvoje nėra, o klientai pirkdami loterijos bilietus 25% bilieto kainos paaukos vaikų globos namams. Tikslas – įsitvirtinti rinkoje, dirbti pelningai, tenkinti klientų norus. Įmonės klientai yra ne jaunesni kaip 21 metų amžiaus ir visų socialinio sluoksnio žmonės. Pagrindinis įmonės biuras bus Beržų gatvėje. Tai patogi vieta, nes galima efektyvinti reklamą, atkreipiant didesnį skaičių klientų dėmesį, nes ši gatvė yra viena iš pagrindinių, yra judri, joje nėra gausu firmų ir reklaminių iškabų. Be to gatvė gerai žinoma, patogus susisiekimas, todėl biurą bus patogu rasti visiems. Kadangi pramogų verslas ir ypač azartiniai žaidimai yra gana populiarus verslas, įmonei atsiranda konkurencija. Tačiau būtent tokio pobūdžio paslaugų Lietuvoje nėra, todėl realių konkurentų įmonė „Keliaujantis šansas“ neturės. Paskolos neimsiu, nes turiu savų santaupų 50 tūkst. litų, taip pat turiu patalpas-butą, bei automobilį su kuriuo bus keliaujama po Lietuvos miestus. Taigi pradinis kapitalas pinigais bus 50 tūkstančių litų. Kad firmos veikla būtų pelninga, samdysiu aukštos kvalifikacijos darbuotojus. Taip pat didelis dėmesys bus skiriamas reklamai. Įmonės steigimo pradžioje dirbs 3 žmonės. Paslaugos bus teikiamos važinėjant po Lietuva, internetu, bei pačioje agentūroje.
Komentarų (0) Apimtis (15)Išsamiau »
"Verslo planas "Autowash"" - Ekonomika - Kursinis darbas
1. VERSLO APRAŠYMAS 3 1.1 BENDRAS SUMANYMO APRAŠYMAS 3 1.2 VERSLO SFEROS APIBŪDINIMAS 3 1.3 SUMANYMO UŽDAVINIAI IR UNIKALUMAS 3 1.4 SUMANYMO UNIKALUMAS 3 2. MARKETINGAS 3 2.1. VERSLO APLINKOS VEIKSNIAI 3 2.2. RINKOS BŪKLĖ, JOS DYDIS IR TENDENCIJOS 3 2.3. KONKURENCIJA RINKOJE 3 2.4. MARKETINGO TIKSLAI IR STRATEGIJOS 3 2.5 RINKOS SEGMENTAVIMAS IR TIKSLINIŲ RINKŲ PARINKIMAS 3 2.6 MARKETINGO RINKINIO ELEMENTAI 3 2.6.1PRODUKCIJA 3 2.6.2 PREKIŲ PATEIKIMO KANALAI 3 2.6.3 KAINŲ NUSTATYMAS 3 2.6.4 REKLAMAVIMAS IR STIMULIAVIMAS 3 3. GAMYBA 3 3.1. GAMYBOS VYKDYMO VIETA 3 3.2.1 REIKALINGOS PATALPOS 3 3.2.2 ĮRENGINIAI IR KITOS PRIEMONĖS 3 4. VALDYMAS 3 4.1 VALDYMO GRUPĖS SUDĖTIS 3 4.2 ORGANIZACINĖ FIRMOS STRUKTŪRA 3 4.3 JURIDINĖ SANDARA IR SUTARTYS 3 5. KRITINĖ RIZIKA 3 5.1. NUMATOMOS PROBLEMOS IR KLIŪTYS 3 5.2 RIZIKOS VEIKSNIAI 3 5.3 ALTERNATYVIOS VEIKIMO KRYPTYS 3 6. FINANSAI 3 6.1 REIKIAMOS LĖŠOS IR JŲ PANAUDOJIMAS 3 7.IŠVADOS 3
Komentarų (0) Apimtis (20)Išsamiau »
"Elektroninė komercija" - Vadyba - Referatas
Turinys: 1. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS SAMPRATA 2 1.1. Elektroninės komercijos sąvoka 2 1.2. Elektroninės komercijos reikalavimai 3 1.3. Elektroninė prekyba 4 2. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS KATEGORIJOS 6 3. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS ĮTAKA 8 4. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS VEIKLA 8 5. NAUDA IŠ ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS 10 5.1 Nauda gamintojams 10 5.2. Nauda didmeninės prekybos įmonėms 11 5.3 Nauda mažmeninės prekybos įmonėms 11 5.4 Nauda paslaugas teikiančioms įmonėms 11 6. Elektroninės komercijos pavyzdžiai 12 IŠVADOS 15 LITERATŪRA 16 Įvadas: Elektroninę komerciją galima būtų apibrėžti kaip verslo formą, kada šalys bendrauja elektroniniu būdu, be fizinio ryšio. Elektroninė komercija - bendra sąvoka, aprėpianti verslo sandorius, valdomus elektroniniu būdu, naudojant telekomunikacijų tinklus. Elektroninė komercija yra kurianti, vadovaujanti ir plečianti komercinius santykius internetu. Šis naujas verslas pasižymi sparčiai besiplečiančiomis pasiūlos galimybėmis, didėjančia visuotine konkurencija bei milžiniškais vartotojų lūkesčiais. Visame pasaulyje verslas keičia savo organizacines struktūras bei operacines formas: sena hierarchija pamažu nyksta, mažėja barjerų tarp įmonės klientų ir tiekėjų. Kad būtų įveiktos įsisenėjusios kliūtys, verslo procesai yra reorganizuojami, o į pačią reorganizaciją dažnai įtraukiama visa įmonė, jos partneriai, klientai ir net tiekėjai. Elektroninė komercija yra priemonė sudaryti sąlygas tokiems pasikeitimams bei juos paremti pasauliniu mastu. Ji leidžia įmonėms efektyviau ir lanksčiau atlikti vidaus operacijas, artimiau dirbti su tiekėjais bei jautriau reaguoti į klientų poreikius ir lūkesčius. Sėkmingi elektroninės komercijos sumanymai gali apimti pirkimus, plėtrą ir produktų projektavimą, vadovavimą produkcijai ar gamybos rinkodarą, pardavimus, aptarnavimą, bendradarbiavimą versle, produktų platinimą, mokslinius tyrimus, informacijos skleidimą, komercinių bendruomenių steigimą, mokymą, renginius ir dar daug kitų verslo sferų. Pateiksiu keletą elektroninės komercijos veiklos pavyzdžių: vartotojai apie produktus daugiau sužino internete prieš pirkdami juos "realiame pasaulyje"; vartotojai užsisako produktus tinklu ir juos gauna visuomeniniu pristatymu (paštu) ar per internetą; studentai dalyvauja nuotolinio mokymo programose internete (on-line) ir taip gauna išsilavinimą ar įgyja profesiją; piliečiai, tinklu bendraudami su valstybės institucijomis, pakeičia savo vairuotojo pažymėjimus, registruoja automobilius, moka mokesčius, prašo leidimų statybai ar dalyvauja kituose procesuose; firmos parduoda produktus ar paslaugas vartotojams arba kitoms firmoms; firmos randa tinkle projektus arba atsisiunčia elektroninius failus (vaizdelius, duomenis, įrašus arba tekstinius failus) per internetą; firmos teikia techninę informaciją arba klientus aptarnauja 24 valandas per dieną 7 dienas per savaitę; internete pateikiama informacija apie pramogas ir kitus įvykius; vyriausybė ir jos institucijos apdoroja prašymus ir pasiūlymus ir kitus internete pateiktus dokumentus. Elektroninė komercija pakeitė pačios prekybos sampratą: elektroninė komercija gerina įmonių organizacinę ir vadybos kontrolę; lengvina transakcijų sudarymą, mažina jų vykdymo išlaidas tiekėjams ir vartotojams; plečia vartotojų rinkas suteikiant didesnę pasirinkimo galimybę; teikia išsamią informaciją vartotojams, gerina paslaugų teikimą ir kita.
Komentarų (0) Apimtis (13)Išsamiau »
"Advokatu Savivalda" - Teisė - Referatas
Turinys: ADVOKATŲ TARYBA VISUOTINIS ADVOKATŲ SUSIRINKIMAS ADVOKATŲ GARBĖS TEISMAS ADVOKATŲ RŪMAI ADVOKATŪRA IŠVADOS NAUDOTA LITERATŪRA ĮVADAS Lietuvoje, kaip ir kitose demokratinėse šalyse, viena iš įteisintų valstybės valdžios šakų pagal valdžių padalijimo principus yra teismų valdžia. Tai savarankiška ir nepriklausoma valdžia, kurią pagal valstybės suteiktus įgaliojimus įgyvendina teismai, vykdantys teisingumą. Teismai faktiškai neegzistuoja be advokatų. Advokatas pataria dėl problemų sprendimo nesikreipiant arba kreipiantis į teismą, kitą ginčų sprendimo instituciją (pvz., ginčų komisiją): rekomenduoja tam tinkamas teisines priemones veikiant prieš kitą šalį (asmenį, organizaciją), klientų vardu teikia dokumentus, paraiškas, kitaip tvarko klientų reikalus jų vardu santykiuose su priešinga šalimi (pvz., atsakovu ar ieškovu, darbdaviu ar darbuotoju), kitu asmeniu (verslo bei kitos bendros veiklos partneriu, esamu arba būsimu kontrahentu, skolininku arba kreditoriumi etc.).[1] Teisės srityje advokato veikla yra panaši į juriskonsulto (juristo) veiklą (šis tvarko konkrečios organizacijos teisinius klausimus, jai atstovauja). Kaip patarėjas dalykiniais klausimais veikia analogiškai kaip ir licencijuotas (arba laisvai samdomas) teisininkas, patentinis patikėtinis ar mokesčių konsultantas.Advokato teisinės paslaugos gali būti teisės konsultacijos (patarimai teisės klausimais), teisinę reikšmę turinčių dokumentų rengimas, atstovavimas teisės klausimais, (teisinė) gynyba bei atstovavimas bylų procese. Šiuo atveju advokato vaidmuo įgyja ypatingą reikšmę, kadangi kiekvienas asmuo įstatymų nustatyta tvarka turi teisę pasirinkti advokatą, kuris patartų, jam atstovautų ar gintų jo interesus.
Komentarų (0) Apimtis (11)Išsamiau »
"E-verslo dinamika ir perspektyvos Lietuvoje" - Ekonomika - Referatas
Turinys: Įvadas Kas yra elektroninis verslas? Kokią naudą e-verslas atneša įmonėms? Kokia e-verslo nauda? Elektroninio verslo įtaka ekonomikai Elektroninis verslas Lietuvoje Kokios kliūtys trukdo e-verslo plėtrai Lietuvoje? Pagalba plėtojant e-verslą Lietuvoje Išvados Literatūra Ištrauka: Uždaviniai: • Kas yra elektroninis verslas? • Kokią naudą elektroninis verslas atneša įmonėms? • Kokią naudą elektroninis verslas atneša valstybės ekonomikai? • Kokia e-verslo padėtis Lietuvoje? • Kokios kliūtys trukdo e-verslo plėtrai Lietuvoje? • Galimos priemonės , kurios galėtų padėti plėtoti elektroninį verslą. Tikslas: išanalizuoti elektroninio verslo ypatybes ir plėtrą Lietuvoje Kas yra elektroninis verslas? “Elektroninis verslas – tai verslas, kuriame informacinių technologijų infrastruktūra naudojama didinti verslo efektyvumui ir sukurti pagrindą naujiems produktams ir paslaugoms.” Informacinės technologijos padeda patobulinti daugelį įmonės veiklos aspektų...
Komentarų (0) Apimtis (10)Išsamiau »
"verslo etika" - Ekonomika - Konspektas
Kiekviena veikla, kiekviena profesija reikalauja toje srityje dirbančių asmenų tam tikros atsakomybės, todėl turi atitikti ne tik bendruosius, bet ir specialiuosius profesinės moralės reikalavimus. Nuo seniausių laikų kalbama apie profesinę moralę arba profesinę etiką, pabrėžiant tokius dalykus, kaip profesinė sąžinė ir atsakomybė, savigarba ir orumas. Natūralu, kad dirbant įvairiose srityse, susikuria ne tik įvairios pažiūros ir specifiški tarpusavio santykiai, bet ir skirtingi veiklos ir elgesio reguliavimo bei kontrolės būdai. Įvairiose veiklos srityse galioja tik savi „nerašyti“ profesiniai įstatymai, normos, papročiai ir tradicijos. Nuo moralės nėra laisva ir verslininkystė, kuri visų pirma yra suvokiama kaip laisva, privati veikla. Imdamasis šios veiklos, verslininkas gali pasikliauti tik savo norais, įžvalgumu, išradingumu, darbštumu, gebėjimu numatyti priimtų sprendimų padarinius. Jis visada yra pats atsakingas už savo sprendimus ir veiksmus, o bet kokia atsakomybė turi moralinį pradą. Verslininko veiklos rinkoje moralumo išraiška – elgsena, normos, vertybės – ir yra verslo etikos objektas. Rinkos sąlygomis privatusis verslas yra visuomenės dalies pragyvenimo šaltinis ir gerovės pagrindas. Štai kodėl verslininkų gyvenimo būdas, elgsena, tarpusavio santykiai, bendras kultūrinis išprusimas veikia kitų žmonių socialinius įpročius ir santykius. Šis poveikis labai priklauso nuo to, kiek visuomenė yra pažinusi ir įvaldžiusi civilizuoto verslo normas ir laikosi tų įpročių, kurias remiasi rinkos ekonomika. Verslo normų laikymasis parodo visuomenės pasirengimą gyventi ir etiškai dirbti rinkos sąlygomis, byloja apie tos visuomenės kultūros lygį. Nedera pamiršti, kad verslo kultūra yra sudedamoji tautinės kultūros dalis. Verslininko etikos kodekse turėtų būti įrašytos šios bendrosios nuostatos, kuriomis derėtų vadovautis kiekvienam save gerbiančiam verslininkui: verslas, kurio imasi, neturi kenkti žmogaus sveikatai, žmogaus ekologinei ir ekonominei aplinkai, verslininkas turi mokėti dorai užsidirbti pinigų, verslininkas neturi užmiršti, kad rinkoje, be jo, triūsia ir kiti asmenys, kurių interesų jis negali nepaisyti, verslininkas turi siekti ne sunaikinti konkurentą, bet ieškoti abipusiškai naudingo bendradarbiavimo, verslininkas turi sąžiningai vykdyti įsipareigojimus verslo partneriams ir stengtis, kad šie taip pat elgtųsi su juo, rizika, kuriai ryžtasi verslininkas, imdamasis kokio nors verslo, turėtų būti pagrįsta, o atsakomybė už jos padarinius – asmeniška, verslas – rizikinga veikla: galima ne tik praturtėti, bet ir viską prarasti, todėl verslininkas turi būti tam psichologiškai pasirengęs, verslininkas pirmiausia turi gerbti žmones, o tik po to viską vertinti pinigais.
Komentarų (0) Apimtis (3)Išsamiau »
"Planuojamos gaminti produkcijos pelningumo prognozė" - Ekonomika - Kursinis darbas
Turinys: Įvadas 1. Planuojamas pagaminti gaminių skaičius 2. Gamybinei programai įvykdyti reikalingas pagrindinių darbininkų skaičius 3. Gamybinei programai įvykdyti reikalingas įrengimų skaičius 4. Medžiagų išlaidos produkcijos vienetui, atskiriems gaminiams ir visai produkcijai pagaminti 5. Vienetinius įkainius ir pagrindinių darbininkų darbo užmokestis bei įmokossocialiniam draudimui pagal gaminius ir iš viso 6. Vieno gaminio, atskirų gaminių ir visos planuojamos pagaminti produkcijos tiesioginės gamybos išlaidos 7. Administracijos darbuotojų ir pagalbinių darbininkų darbo užmokestis ir įmokos socialiniam draudimui 8. Įmonės darbuotojų pavaldumas 9. Elektros energijos poreikis ir išlaidos varikliams varyti 10. Elektros energijos poreikis ir išlaidos patalpoms apšviesti 11. Ilgalaikio turto nusidėvėjimas ir amortizacija 12. Netiesioginės gamybos išlaidos 13. Atskirų gaminių,visos produkcijosir vieno gaminio gamybinė savikaina 14. Planuojamos parduoti produkcijos gamybinė savikaina (pardavimo savikaina) 15. Įmonės veiklos sąnaudos 16. Atskirų gaminių, visos produkcijos ir vieno gaminio komercinė savikaina 17. Planuojamas pardavimo pajamos 18. Įmonės bendrasis, veiklos ir grynasis pelnas 19. Bendrasis ir grynasis pardavimo pelningumas 20. Nenuostolingo pardavimo mastas vertinė išraiška Išvados Literatūros sąrašas Ištrauka: Įmonė – tai, organizacija, užsiimanti ūkine veikla, kurį vykdo vieną ar kelias jai būdingas funkcijas: gaminimo, pardavimo ar paslaugų teikimo. Ji yra savo vardą turintis atskiras ūkio vienetas. Įmonės veikla yra gana sudėtinga. Šiuo metu pasaulyje yra labai daug įvairių, panašia ar visiškai skirtinga veikla užsiimančių įmonių, vienos yra didelės kitos vidutinės dar kitos mažos. Kai kurios iš jų bankrutuoja, o kai kurios klesti ir atneša didžiulius pelnus. Visais laikais žmonėms buvo reikalingi drabužiai. Net žiloje senovėje, kai žmonės dar buvo laukiniai, dėvėdavo tam tikrą apdarą. Šiuometu Lietuvoje pramonė yra gerokai pažengusi pirmyn, todėl konkurentų skaičius yra nemažas. Tačiau ši veikla niekada nebuvo monotoniška, ji nuolat kinta kartu su mada. Keičiasi mada ir žmonės dažnai keičia savo rengimosi stilių, o tai reiškia, kad ieško naujovių. Todėl drabužiai nuolat atnaujinami. Kursinio darbo tikslas – įtvirtinti teorines žinias bei įgyti praktinių įgūdžių. Taip pat geriau įsisavinti įmonės veiklos ekonominių rodiklių skaičiavimo metodiką. Kursinio darbo uždaviniai: - apskaičiuoti UAB „Vyrų stilius“ busimos veiklos planinius ekonominius rodiklius; - įvertinti veiklos rezultatus. Galutinę įmonės veiklą apibūdina pelnas, todėl turint konkrečius duomenis galima daryti išvadas ir tobulinti verslą. Suprantama, norisi kuo greičiau didinti įmonės pelningumą, tačiau tam pasiekti reikalingas aktyvus vadovavimo stilius ir rizikos esmės suvokimas (taip pat bent truputėlis sėkmės).
Komentarų (0) Apimtis (32)Išsamiau »
"INFORMACIJA ORGANIZACIJOS VADYBOJE" - Vadyba - Referatas
Turinys: 1. Vadybos samprata ir esmė 2 Organizacija .Valdymo procesas 2 Organizacija 2 Tikslas 2 Valdymas 3 Vadovas 3 2. VALDYMO YPATUMAI LAIKO BEI ŽMONIŲ TARPUSAVIO SANTYKIŲ ASPEKTU 4 Valdymo rezultatyvumas 4 Organizacijos rezultatyvuma 4 Efektyvumas 4 Efektingumas 4 3. VALDYMO PROCESAS 4 Išorinė aplinka 6 Ištekliai (įėjimai): 6 Rezultatai (išėjimai): 6 Tiesioginio poveikio elementai 6 Netiesioginio poveikio elementai 6 Įtaką darantys asmenys 6 Išoriniai įtaką darantys asmenys 6 Vidiniai įtaką darantys asmenys 6 6. Vykdytojo individualios darbo vietos statusas 7 Antreprenerinė organizacija 7 Mechaninės organizacijos. 8 Diversifikuota organizacija 9 Profesionali organizacija 9 Novatoriška organizacija 10 Misionieriška organizacija 11 Politiška organizacija 11 7. Literatūros sarašas: 13 Įžanga: Vadybos samprata ir esmė Tik gimęs žmogus iš karto patenka į organizaciją – šeimą. Toliau – visas žmogaus gyvenimas – kelionė per įvairiausias organizacijas: vaikų darželio grupė, mokyklos klasė, sporto ar kito laisvalaikio pomėgio būrelis, organizacija, sudaranti materialines gyvenimo sąlygas – darbovietė, paskui savo šeima, politinė partija, klubas ar draugija pagal interesus ir kitokios bendrijos, kurioms žmogus priklauso tėvų valia, arba jau pats sąmoningai apsisprendęs. Organizacijos sukuria visiškai naujo pobūdžio darbą – visi nariai turi siekti bendro tikslo. Taigi žmogaus elgesys nukreipiamas tokia kryptimi, kurios savarankiškai, savo valia organizacijos narys nesirinktų. Šis darbas vadinamas vadyba. Kadangi kiekvienas žmogus per visą gyvenimą didžiąją laiko dalį praleidžia organizacijose, jam tiesiog būtina suvokti tiek organizacijų gyvavimo pagrindinius reiškinius, tiek vadybos darbo esminius bruožus. Tik tada žmogus galės gauti didžiausią naudą iš tos organizacijos. Taigi organizacijų gyvavimo ir vadybos pagrindų suvokimas šiais laikais tampa vienu iš svarbiausių prasmingo ir laimingo kiekvieno žmogaus gyvenimo laidų. Vadybos mokslas atsirado tik dvidešimtojo amžiaus pradžioje, jos moksliniai pagrindai dar nėra labai paplitę visuomenėje. Todėl tiek įvairiausios organizacijos – nuo šeimos, verslo įmonės iki valstybės, - tiek pavieniai asmenys negali rezultatyviai ir prasmingai veikti. Įvairūs autoriai vadybą apibūdina skirtingai. Labiausiai paplitęs ir pripažintas apibūdinimas – vadyba yra mokslas apie planavimo organizavimo, motyvavimo ir kontrolės funkcijas socialinėse organizacijose. Pagrindinės vadybos kategorijos yra jos funkcijos, metodai ir gamybos arba paslaugų valdymo operacijų sistema, sistemos sudarymas ir funkcionavimas. Svarbi veiklos kryptis funkcionuojant rinkos sąlygomis yra visuotinės kokybės problema. Visuotinės kokybės kategorija reiškia, kad visose srityse darbas atliekamas laiku ir kokybiškai. Pagrindiniai vadybos metodai yra palyginimas, analizė, sintezė, matematiniai metodai ir kt. Organizacija .Valdymo procesas Organizacija: du ar daugiau žmonių, kartu dirbančių tam tikroje struktūroje, kad pasiektų tikslą ar tam tikrų tikslų visumą. Organizacijos veikia visuose trijuose sektoriuose – gavybos, gamybos ir aptarnavimo. Jų priklausomybė įvairi. Jos gali būti valstybinės, akcinės, privačios, individualios ir kt. Tikslas: būsena, kurią organizacija stengiasi pasiekti; organizacijos dažnai kelia daugiau nei vieną tikslą; tikslai – baziniai organizacijų elementai. Tikslai gali būti įvairūs. Visos organizacijos savo tikslams siekti sukuria tam tikrą programą ar tvarką, t.y. planą, neturėdama veiklos plano, jokia organizacija negalėtų efektyviai veikti. Organizacijos turi įsigyti ir paskirstyti išteklius šiems tikslams įgyvendinti. Jos taip pat priklauso nuo kitų organizacijų, iš kurių gauna tam tikrus išteklius. Valdymas: organizacijos narių darbo planavimas, organizavimas, vadovavimas ir kontrolė; visų organizacijos išteklių panaudojimas iškeltiems organizacijos tikslams siekti. Valdymas – sąmoningas ir nuolatinis organizacijos „formos palaikymas“. Visos organizacijos turi asmenis, atsakingus už tai, kad tikslai būtų pasiekti. Tai – vadovai – treneriai, dirigentai ar pardavimo skyriaus vadovai. Vienoje organizacijoje jie matomi geriau, kitoje blogiau, tačiau nevykusiai valdoma organizacija gali visai žlugti. Vadovas: asmuo, atsakingas už tai, kad pastangos būtų nukreiptos organizacijos tikslams siekti. Pasaulyje visu, kur yra organizacijų, jas bei jų valdymą reikia studijuoti dėl trijų priežasčių. Bet kuriuo atveju – tiek praeityje, tiek ir dabartyje ar ateityje – žmonių, sudarančių organizaciją, kuriai vadovauja vadovai, rezultatai gali turėti toli siekiančių pasekmių. Pirmiausia, viso pasaulio organizacijos daug prisideda prie dabartinio žmonių gyvenimo lygio standartų. Kasdien organizacijos mus aprūpina maistu, pastoge, rengia, teikia medicinos ir ryšių paslaugas, linksmina ir duoda darbo. Pavyzdžiui, Raudonasis Kryžius – organizacija, labai sutelkta į dabartį, kadangi gelbsti konkrečioms žmonių grupėms, kai to reikia. Antra, organizacijos kuria trokštamą ateitį ir padeda žmonėms tai daryti. Nauji gaminiai ir nauji darbo metodai sukuriami kaip kūrybiškų žmonių bendro darbo organizacijose rezultatas. Organizacijos daro teigiamą arba neigiamą poveikį mūsų gamtai, ligų profilaktikai bei gydymui, taikai Žemėje. Trečia, organizacijos padeda žmonėms neprarasti ryšio su praeitimi. Organizacijas galima vertinti kaip žmonių tarpusavio santykių modelius. Kiekviena darbo diena praturtina organizacijos ir mūsų pačių istoriją. Dažnai save apibrėžiame organizacijų, kuriose dirbome, terminais. Nesvarbu, ar tai buvo mokykla, sporto komanda, politinė grupė, ar firma. Be to, organizacijos dokumentuose fiksuoja savo istoriją, ją vertina ir išlaiko mūsų atmintyje gyvas tradicijas. Labai dažnai apie praeitį sužinome iš organizacijų istorijos ir dokumentų.
Komentarų (0) Apimtis (13)Išsamiau »
"Verslo planas" - Ekonomika - Diplominis
Verslo planas. Verslo aprašymas. Verslo srities aprašymas. Verslo idėjos aprašymas. Verslo tikslai, vidinės veiklos organizavimas. Paslaugos aprašymas. Marketingas. Rinkos apžvalga. Konkurencijos analizė. Marketingo planas. Kainodaros strategija. Reklama ir rėmimas. Paslaugos teikimas. Įmonės vykdomų darbų aprašymas. Verslo vietos parinkimas. Patalpos ir įrenginiai. Transportas. Personalo parinkimas. Paslaugos teikimo savikaina. Vadyba. Organizacijos valdymo modelis ir stilius. Organizacinė firmos struktūra. Rizikos veiksniai. Galimos problemos ir kliūtis. Alternatyvi veikla. Finansai. Kapitaliniai įdėjimai ir jų panaudojimas. Lūžio taško įvertinimas.
Komentarų (2) Apimtis (26)Išsamiau »
"Kaip sukurti savo verslą" - Ekonomika - Referatas
Labai trumpas, mokyklinio lygio darbas, Kaip sukurti savo verslą. (Veiksmų planas, sąmata, eiga, ar šis verslas pelningas).
Komentarų (0) Apimtis (2)Išsamiau »
"Smulkaus ir vidutinio verslo samprata. Šio verslo tipo svarba,funkcijos." - Ekonomika - Referatas
Smulkaus ir vidutinio verslo samprata. Smulkaus ir vidutinio verslo svarba ir funkcijos. Smulkaus verslo išlikimo problema. Kliūtys, trukdančios verslo pradžiai. Kliūtys, trukdančios verslo plėtrai.
Komentarų (0) Apimtis (9)Išsamiau »
"Verslo planas "Duonos ir pyrago gaminių gamyba"" - Ekonomika - Kursinis darbas
Verslo planas. Verslo aprašymas, Verslo srities aprašymas, Verslo tikslai, Galimybės ir orentyrai, Produkto aprašymas,Marktingas, Rinkos apžvalga, Konkurencijos analizė, marketingo planas, Gamyba, Trumpas gamybos proceso aprašymas, Vietos analizė, Patalpos ir įrengimai, Tiekėjai, Darbo jėga, Gamybos savikaina, Vadyba, Organizacinė firmos struktūra, Rizikos įvertinimas, Galimos problemos ir kliūtis, Finansai, Reikalingas kapitalas ir jo panaudojimas, Finansinių prognozių prielaidos, Finansinės ataskaitos, Nenuostolingumo analizė.
Komentarų (0) Apimtis (33)Išsamiau »
"Informacinės technologijos keičia visuomenę" - Informatika - Prezentacija
Elektroninė valdžia; elektroninis verslas; elektroninis mokymas; elektroninė sveikatos apsauga; elektroninis darbas; elektroninė aplinkosauga; elektroninis žemės ūkis; elektroninis mokslas.
Komentarų (0) Apimtis (11)Išsamiau »
"Ekologinė žemdirbystė" - Aplinkosauga - Referatas
Referatas apie Ekologinę Žemdirbystę Lietuvoje. Ekologija "užsikrečia" ir Lietuva. Ekologinio ūkio sertifikavimas. Pradėti ekologišką ūkininkavimą - labai sunku. Ūkiuose - ypatinga švara. Ekologiški produktai - sveikesni. Ekologinio žemės ūkio plėtra Lietuvoje. Ekologinio žemės ūkio stipriosios pusės. Ekologinio žemės ūkio silpnosios pusės. Ūkininkavimas be chemikalų. Ekologinis ūkininkavimas - perspektyvus verslas ar socialinė parama?
Komentarų (0) Apimtis (8)Išsamiau »
"Lietuvybė biuro programų pakete OpenOffice" - Informatika - Referatas
Apie laisvas programas Apie OpenOffice.org Lokalizacija Lietuvinimo darbų organizacija Lietuvinimo problemos Lokalizacijos problemos OpenOffice.org lokalizavimas OpenOffice.org lietuvių kalbos įjungimas Lietuvių kalbos nustatymo instrukcija Rašybos tikrinimo kalbos nustatymo instrukcija Įvadas: Kelią į kompiuterį lietuvių kalba skinasi ne taip lengvai. Kompiuteriai ir jiems kuriama programinė įranga didžiąja dalimi yra verslas, todėl ir čia galioja rinkos dėsniai: "Jei esi mažas ir perki nedaug, vadinasi, ir rūpintis tavimi nereikia". Plačiai naudojamą programinę įrangą, tokią kaip operacinės sistemos, tekstų rengimo programos, interneto naršyklės, pokalbių programos, pritaikyti kuriai nors kalbai yra sudėtingas ir brangus procesas. Pirmiausia tokia programa sukuriama viena kalba, dažniausiai anglų, vėliau ji išverčiama į kitas. G.Grigas pabrėžia, kad paprasčiausiai išversti terminus nepakanka. Programą reikia lokalizuoti, t. y. pritaikyti, kad ji teisingai apdorotų tos kalbos rašto ženklus, naudotų toje kalboje ar valstybėje galiojančius rašmenis, skaičių ar datų formatus. Kaip kitose verslo srityse, taip ir programų lietuvinimo, galioja rinkos dėsniai. Programinės įrangos kūrėjai savo produktus pritaiko tik toms šalims, kuriose vartotojų skaičius pakankamai didelis ir įdėtos pastangos atsiperka. Pavyzdžiui, "Microsoft" sulietuvino operacines sistemas "Windows XP" ir "Windows Vista", raštinės programų paketus "Microsoft Office". O štai atvirojo kodo programoms rinkos dėsniai negalioja. Kadangi jos platinamos nemokamai, vertimo tenka imtis entuziastams. „OpenOffice.org“ lokalizavimo darbais Lietuvoje iš esmės užsiima Matematikos ir informatikos instituto Informatikos metodologijos skyriaus darbo grupė. Taip buvo sulietuvinta jau minėta interneto naršyklė "Mozilla Firefox", biuro programų paketas "OpenOffice". Kadangi atvirojo kodo programos sparčiai plinta, o ir jų galimybės nė trupučio nenusileidžia komercinėms programoms, tai šiame darbe trumpai papasakosiu apie laisvas programas, apie patį „OpenOffice.org“, kodėl buvo imtasi jį lietuvinti ir jį lietuvina. Aptarsiu kas yra lokalizacija, kokios jos problemos, žvilgtelėsiu į lietuvinimo problemas, bei papasakosiu kaip įdiegti bei nustatyti lietuvių kalbos rašybos tikrinimą „OpenOffice.org“ biuro programų pakete.
Komentarų (0) Apimtis (17)Išsamiau »
"Verslo planas "Elektroninių parduotuvių kūrimas"" - Vadyba - Kursinis darbas
Elektroninių parduotuvių kūrimo verslo planas. TURINYS. SANTRAUKA. VERSLO APRAŠYMAS. Verslo srities aprašymas. Firmos istorija. Verslo tikslai, galimybės ir orientyrai. Produkto aprašymas. MARKETINGAS. Rinkos apžvalga. Reklamos kanalai. Konkurencijos analizė. Pardavimo strategija. GAMYBA. VALDYMAS. Valdymo grupės sudėtis. Personalo parinkimas. Darbo užmokestis. Organizacinė įmonės struktūra. RIZIKOS VEIKSNIAI. Numatomos problemos ir kliūtys. FINANSAI.
Komentarų (1) Apimtis (16)Išsamiau »
"TRANZITO MUITINĖS PROCEDŪRA IR JOS YPATUMAI" - Kita - Referatas
Turinys Įvadas Muitinės veikla Muitinės procedūros Muitinis tranzitas Literatūra Dauguma Lietuvos gyventojų, paklausti apie muitinės procedūras, pasakytų, kad tai – importas, eksportas ir tranzitas, o visi privalomi mokesčiai sumokami pasienyje. Kitados muitinė iš tiesų težinojo tik tokias elementarias muitinės procedūras, tačiau šiandien procedūros – tai ne tik įprastinio importo, eksporto ir tranzito įforminimo ir kontrolės būdai, bet ir ekonominiai instrumentai, kurių paskirtis – užtikrinti, kad importo mokesčiai būtų sumokami tik tada, kai prekės patenka į vidaus rinką ir gali būti vartojamos. Lietuvos Respublikos muitinė – Lietuvos Respublikos valstybės institucija, atsakinga už jos kompetencijai priskirtų įstatymų bei kitų su importu, eksportu ir tranzitu susijusių teisės aktų įgyvendinimą, importo ir eksporto muitų bei mokesčių surinkimą. Vykdydama šiuos svarbius uždavinius muitinė nuosekliai taiko jos veiklą reglamentuojančio Muitinės kodekso nuostatas, kitus nacionalinius teisės aktus, tarptautinius susitarimus ir konvencijas, siekia teigiamų poslinkių teikiant paslaugas per valstybės sieną prekes vežantiems verslo atstovams ir per ją vykstantiems keleiviams. Metodai, kuriais Lietuvos muitinė vadovaujasi vykdydama savo funkcijas, įtakoja visuomenės gyvenimo kokybę, nacionalinės pramonės gyvybingumą, politinį stabilumą ir bendrą ekonomikos pažangą. Darbo tikslas: Išanalizuoti vieną iš muitinės procedūrų - tranzitą, panagrinėti jos ypatumus. Darbo uždaviniai: Darbo metodai: teisės aktų analizė, literatūros ir Lietuvos muitinės interneto svetainėje pateiktos medžiagos analizė,
Komentarų (0) Apimtis (10)Išsamiau »
"Verslo planas "Apranga"" - Ekonomika - Kursinis darbas
Verslo planas. Verslo plano pavyzdys. Verslo planas taikomas AB "Apranga". Darba sudaro: Verslo aprašymas, Verslo srities aprašymas, Verslo tikslai, Galimybės ir orentyrai, Produkto aprašymas,Marktingas, Rinkos apžvalga, Konkurencijos analizė, marketingo planas, Gamyba, Trumpas gamybos proceso aprašymas, Vietos analizė, Patalpos ir įrengimai, Tiekėjai, Darbo jėga, Gamybos savikaina, Vadyba, Organizacinė firmos struktūra, Rizikos įvertinimas, Galimos problemos ir kliūtis, Finansai, Reikalingas kapitalas ir jo panaudojimas, Finansinių prognozių prielaidos, Finansinės ataskaitos, Nenuostolingumo analizė.
Komentarų (1) Apimtis (39)Išsamiau »